vineri, 30 decembrie 2011

Unde ai fost ?

Atentie mare acesta este un alt capitol care dauneaza mintii copiilor sub 16 ani, mie la 18 mi'a daunat'o :)).....citeste doar cine vrea...
xoxo
~A
-Nu'mi vine sa cred ce tocmai s'a intamplat, nesimtitul de Stefan s'a intalnit cu Katherine in momentul in care l'am omorat pe Elijah, si au avut un moment de "apropiere" in camera noastra de la pensiune, deci chiar in camera noastra. Stateam intr'un colt al camerei si ochii deja ma dureau si ma ardeau, erau lacrimi pentru o persoana care nu merita.
Dintr'o data am simtit un val de racoare care imi acapara mintea si l'am vazut oe nimeni altul decat Damon Salvatore intrand la mine in camera si cautandu'ma cu privirea. Eu ma aflat exact in coltul camerei unde era si fereasta , deci un punct pentru mine, am avut timp sa imi sterg lacrimile si apoi l'am strigat vazand ca nu ma gasea,
-Hey, sunt aici, am zis inca stergandu'mi lacrimile
-Buna scumpa mea cumnatica, ce mam faci ? ma intrebat destul de sincer dupa glas
Era bine, nu stia ceea ce s'a intamplat deoarece daca stia deja facea misto de mine si de ma ataca cu faza cu Stefan
-Damon chiar nu am chef de tine acum si de fapt nu am chef de nimeni, te rog pleaca doar , am zis in timp ce lacrimile mele curgeau siroaie pe obraji
-Dar ce s'a intamplat Elena, mie poti sa'mi spui, sti ca intotdeauna poti avea incredere in mine, sunt aici pentru tine de fiecare data cand ai nevoie. a venit inspre mine si mi'a luat fata intre maini si cu degetele mari facea cerculete pe obraji mei stergandu'mi lacrimile
In momentul in care m'a atins simteam nevoia sa ii spun tot ceea ce s'a intamplat si aveam nevoie de caldura trupului sau langa al meu
-Stefan, asta s'a intamplat , am zis atat de nervoasa incat m'am inrosit toata la fata
-Ce a mai facut Sfantul meu frate Stefan acum , a omorat prea multi iepurasi ? a zis dar fara nici un zambet pe fata
-Nu, sincer era bine daca facea lucrul acesta , insa el a avut o intalnire amoroasa cu Katherine chiar in camera noastra de la pensiune ,  am zis eu in timp ce pumnii mei se strangeau
-Nu cred ca Sfantul Stefan a facut lucrul asta , chiar cu Katherine , care ne'a facut atata rau acum 164 de ani, si in plus , si cu o iubita hot langa el , a zis in timp ce facea chestia cu spranceana pe care pe mine ma fascina atat de mult , ma fascina atat de mult Damon incat pe mine ma deranja mai tare tradarea lui Stefan si nu faptul propriu'zis.
-Ba da , chiar a facut acest lucru , chiar eu i'am prins in pat , erau atat de atrasi unul de altul incat nici nu m'au auzit cand am ajuns si am intrat in camera, Doamne daca nu era vampir o omoram cu mana mea
-Imi pare atat de rau Elena, pot sa fac ceva pentru tine , ca sa te simti mai bine ? mi'a zis in timp ce ma strangea la pieptul lui putenic.
Doamne era atat de frumos , miroase atat de bine, Elena concentreaza'te imi ziceam mie insami deoarece eram pe cale sa il sarut pe Damon.
-Am nevoie de tine Damon, unde ai fost cand am avut atat de multa nevoie de tine ? am zis in timp ce il strangeam si mai tare in brate.
-Offf Elena , am avut niste treaba cu Alaric si a trebuit sa plec pentru 2 zile, promit sa nu te mai las niciodata singura , mi'a zis in timp ce imi saruta fruntea
-Damon, te rog saruta'ma, mi'am ridicat privirea la el sa'i vad uimirea din ochii
Nu a ezitat nici o clipa si si'a lipit buzele de ale mele contipindu'ne intr'un sarut dintre cele mai bune si mai alese ale lui, era atat de bine , nu credeam ca exista un sarut mai bine ca cele cu Stefan , insa acum am vazut contrarul
Am inceput sa'i  desfac nasturii camasi negre inpecabile si am lasat'o sa cada la picioarele mele.
-Elena esti sigura ca asta vrei ? m'a intrebat in timp ce si'a bagat mainile sub bluza ajungand la sani si un geamat mi'a iesit din piept
-Sunt foarte sigura Damon , am nevoie de tine deoarece cred ca am ales gresit fratele Salvatore, doar acum mi'am dat seama, sper sa nu fie prea tarziu
-Niciodata nu este tarziu pentru noi Elena , Te iubesc , mi'a zis in momentul in cate bluza si sutienul meu au zburat in celalalt colt al camerei.
-Stiu ca o faci Damon , si eu te iubesc si cu aceste cuvinte am cazut pe pat cu Damon peste mine.
A inceput usor sa imi desfaca nasturele pantalonilor si mainile i'au alunecat in chiloti mei facand cerculete cu degetul mijlociu in centrul umiditati mele. Tremuram sub fiecare atingere a lui , era atat de calculat in fiecare atingere a lui. I'am desfacut si eu pantaloni si mana mi'a alunecat de asemenea in chilotii lui si am luat in mana madularul lui in erectie , imi era asa teama de marime, nu stiu daca ne vom potrivi am i'am zis lui Damon
-Prostuta , ne vom potrivi perfect, deoarece corpurile noastre sunt facute unul pentru celalalt.
In momentul in care Damon a intrat in mine m'am simtit am simtit cum pentru prima data in viata mea eram completa , miscarile lui erau calculate, la inceput usor si finut iar mai apoi viteza cu care se misca in mine era una inumana , imi puteam da seama dupa orgasmele care veneau unul dupa altul, era cea mai buna seara din viata mea , toate momentele cu Stefan pe care credeam ca il iubesc au disparut complet din mintea mea luandu'i locul Damon.
Punctul culminant a venit in acelasi timp pentru amandoi si Damon si'a dat drumul in mine ,
Am mai stat imbratisati inca 30 de minute dupa care somnul m'a cuprins si am adormit in bratele lui strangandu'ma finut

Acel capitol este un fel de one'shot.....Sper sa va faca placere sa il cititi, Va pup...o sa va mai alin sufletelele cu astfel de capitole..
xoxo
~A

2 comentarii:

  1. E mortal!!!Il ador!!!

    Multi pupici dulci dulci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult .... m'am gandit ca umpic de dragoste nu strica :X

    Te pup dulce dulce :*:*:*:*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere