joi, 22 decembrie 2011

Capitolul 18

Capitolul 18-Simt cum pamantul ma inghite

Andreea povesteste:

Doamne nu imi vine sa cred ceea ce tocmai ne'a anuntat Stefan simteam cum pamantul ma inghite si nu aveam altceva ce sa fac decat sa sper ca nimic nu se va intampla. Dupa atatea luni de fericire, uite cum vine si un dezastru. Nu suport sa stiu ca cineva ii vrea raul lui Damon. El este cea mai importanta persoana din viata mea si nu am de gand sa il pierd pentru nimic in lume. Klaus o sa aiba de'aface cu mine. Si ar trebui sa se fereasca de mine...o fi el mai puternic, dar eu sunt furioasa si asta nu este ceva bine, simteam cum fiecare vena era gata sa plesneasca de atata ura pentru un om pe care nici macar nu il cunosteam.
-Ar face bine acest Klaus sa nu se atinga de un fir de par dea lui Damon! i'am spus in scarba la Stefan
Atunci am vazut privirea lui Damon atintita asupra mea si incerca sa imi citeasca expresia, insa nu avea ce citi, nu am lasat emotile la suprafata.
-Iubita mea!! calmeaza'te esti toata rosie.
M'am uitat la mana mea si am vazut cum era rosie toata si cand am pus mana pe biroul de langa mine foile de sub mana mea au ramas scrum numai. Dumnezeule ce era cu mine? nu intelegeam , pana acum nu mi se mai intamplase asa ceva.
-Ce mi se intampla? am strigat eu nervoasa
-Nu stiu. habar nu am ... Stefan??? a tipat Damon la fratele sau
-Nu stiu Damon, este prima data cand vad asa ceva,
-Stiu ca m'am enervat foarte tare si simteam o ura enorma pentru acest Klaus incat nu mi'am putut controla emotile...si cred ca asta este
-Stefan....loveste'ma cat de tare poti si de multe ori! zise Damon.
Dar nu intelegeam de ce. Si cand Stefan a inceput sa il loveasca si sa il arunce pe Damon in toata casa am simtit niste nervi pe care nu cred ca ar vrea cineva sa ii descarc pe ei, insa cand am mai auzit si tipatele de durere a lui Damon a fost prea mult, Stefan asta a intrecut masura. Si atunci m'am dus langa el l'am luat de gat si l'am ridicat pe un zid si eram atat de concentrata pe el incat incet incet a inceput sa arda, atunci Damon a venit si ma sarutat pentru a'i da drumu lui Stefan, si culmea culmilor a fost ca exact acel lucru l'am facut, am cazut in bratele lui si ne'am imbratisat, atunci Stefan a zburat sper bucatarie pentru a arunca apa pe el , sa stinga flacarile
-Ce am facut ? am intrebat speriata
-Ceea ce eu stiam de mult ca poti face insa nu stiam cum se va declansa acel lucru, esti un element al focului, cel mai important element al focului, am cercetat dupa ce te'ai transformat, era ciudat ca tu nu ardeai la soare , tentatia de sange nu prea exista, puteai sa stai langa oameni fara probleme, aceste lucruri m'au facut sa cercetez mai multe despre tine si am aflat.
-Si ce anume sunt eu? si de ce nu mi'ai zis pana acum
-Ti'am zis nu eram sigur suta la suta, dar acum sunt si stiu ca tu din cauza ca esti dublura lui Katherine care la randul ei a fost dublura originalei Patrova care era semnul apei, Katherine al pamantului al focului iar copilul pe care o sa'l avem impreuna o sa fie semnul aerului. Voi patru sunteti elementele naturi. Fara voi aceasta lume nu ar exista
-Ce??? Adica sunt.....????????

4 comentarii: