vineri, 16 decembrie 2011

Capitolul 11

Capitolul 11- Amintindu'mi de el

Andreea povesteste:

Dimineata urmatoare cand m'am trezit in capul meu se dadea o lupta apriga, mi'am pus mainile in jurul capului si am stat asa vreo 5 minute, apoi in capul meu mi'au venit toate imaginile din seara trecuta.Atunci am luat repede telefonul si l'am apelat pe Damon, dupa primul apel vocea ingerului meu raspunde
-Alo! zise somnoros
-Iubitule?? Am zis eu incepand sa plang si telefonul mi'a scapat din mana
In 2 secunde am auzit o bataie in geam si apoi acesta sa deschis si pe el a intrat Damon luandu'ma in brate.
-Imi pare rau iubire! mi'a zis Damon in timp ce m'a pus pe pat
-Nu e vina ta! nu ai vrut sa se intample aceste lucruri.
Atunci mi'a sarutat buzele si in mana mi'a pus un superb inel cu o piatra verde.
-Ce e asta ? am intrebat eu stergandu'mi lacrimile ?
-Este un inel cu verbina. Verbina este o planta care nu permite vampirilor sa constranga oameni.
-Multumesc am zis eu in timp ce imi puneam inelul pe deget am sarit in gatul lui si l'am sarutat cu atat de multa pasiune incat nici nu stiam ca poate exista atata in mine.L'am tras peste mine in pat si atunci mainile lui imi urcau usor pe picior ajungand la pantaloni scurti in care dormisem, mi i'a indepartat cu atata finete incat aproape nu am realizat, iam dat tricoul jos si imi plimbam mainile pe abdomenul lui bine lucrat si simteam cum fiecare muschi ai lui incordandu'se sub atingerea mea. Pasiunea a continuat pana cand o bataie in usa mea se auzea. Cand m'am uitat la ceas am vazut ca era ora 17:00.Doamne dumnezeule m'am gandit eu am stat cu Damon in pat de dimineata de la 10:00....
Cand Damon sa imbracat si eu la fel acesta s'a ascuns in baie zicandu'mi ca este Jeremy care a venit sa vada daca sunt bine si de ce nu am iesit din camera deloc in acea zi
-Hey Andreea esti bine ? nu te'am vazut astazi deloc, nici macar la cina ? nu ti'e foame?
-Offf...am stat azi in pat toata ziua si am tot dormit, si am uitat notiunea timpului, si chiar mi'e foame ,
Atunci am coborat jos am infulecat ceva repede si apoi am urcat in graba scarile spre camera mea pentru a fi din nou cu Damon, dar cand am intrat in baie acesta nu mai era, m'am uitat prin camera, suparata dar in urmatoarea secunda talia mea era prinsa intr'o imbratisare. La inceput am tresarit
-Hey mai speriat. am zis eu intorcandu'ma la el si sarutandu'i buzele.
-Scuze nu am vrut, a zis el raspunzandu'mi la sarut, Dar se vedea pe fata lui ca mintea
Era atat de dulce, simteam ca daca nu mai avea sa fie langa mine viata mea nu ar mai avea nici un sens...il iubeam atat de mult, el era ratiunea me, motivul pentru care respiram,........

14 comentarii:

  1. Ahhh...Superb!Esti grozava!
    Multa bafta in continuare
    Pupici
    App,imi dai si mie id tau?Daca vrei,desigur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca va place...

    O sa mai fac si alte povesti despre cei doi odata ce o sa termin cu asta...

    am de gand sa ii fac vreo 40 si ceva de capitole...


    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca ti'l dau b3bexutza este idul meu si cine mai vrea poate sa il ieie...nu ma supar


    XOXO


    ~A

    RăspundețiȘtergere
  4. Adooor fiecare cap :x
    Imi placeeee >:d<
    Vreau NEXT :*
    xoxo Maddie

    RăspundețiȘtergere
  5. okay dacă tot am ajuns aici, la capitolul 11 cred că trebuie să îţi spun: de când am început să citesc ficul ăsta am avut un feeling.mi-am adus aminte de primul meu fanfic the vampire diaries. nu ştiu de ce, poate e maniera în care scrii. e absolut genială. deci felicitări. mi-ar plăcea să tot continui şi să văd cum evoluează treaba.
    eu o să fiu aici şi o să citesc.
    much love,
    miri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc foarte mult pentru sustinerea ta Miri....si nu o sa va dezamagesc...sunteti niste cititoare si scriitoare la randul vostru prea dragute pentru a va dezamagi

    Va pup pe toate fetelor...

    Ne mai auzim sambata si duminica....


    XOXO


    ~A

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohhh in sfarsit fericire...insa finalul capitolului lasa de banuit.Sper sa nu ne strici bucuria :)
    Minunat...Superb!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intotdeaua o sa existe raul...oricat de mult am incerca....

    That's all I sayd...

    XOXO

    Pup

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate suntem alaturi de tine :*
    Si noi te iubim.
    Si pe ficul tau.
    Vrem multe cap.
    xoxo Maddie

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaaaaaaaaaaaaa!Toate te iubim!:x:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu va iubesc....si fic'ul meu o face :P

    Va pupacesc

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere