joi, 29 decembrie 2011

Capitolul 20



Capitolul 20-Vrei sa fi sotia mea ? 

Andreea povesteste:

Nu'mi venea sa cred ceea ce tocmai ochii mei vedeau.
Damon era in fata mea ingenunghiat cu o cutiuta mica rosie deschisa si din ea stralucind un superb inel cu diamant, dupa ce am stat 5 secunde intrebarea nu a intarzaiat sa vine
-Andreea Gilbert vrei sa fi sotia mea? M'a intrebat cu ochii plini de dragoste
Am ramas in soc timp de cateva secunde pana am simtit o lovitura in burta, fetita asta chiar era nerabdatoare sa auda ce ii voi raspunde tatalui ei
-Da, normal ca vreau sa fiu sotia ta, am raspuns eu lasand o lacrima pe obraz
Cand am spus hotaratul DA am simtit cum sunt ridicata de pe scaun si invartita, sarutata peste tot pana in momentul in care a ajuns la gura si a obtinut control toatal asupra ei,ma simteam cea mai implinita fata din lume.
-Te iubesc . striga el in gura mare in timp ce m'a pus pe pamant
-Si eu te iubesc. am strigat si eu
Ne'am hranit fiecare cu acei oamnei, eu cu 3 si Damon cu 1 nu vroia mai mult, a zis ca eu am nevoie de mai mult sange pentru ca acum suntem doua, si cand avea dreptate, daca pana acum ma hraneam odata la 3-4 si cu cate un om numa acum ma hranesc zilnic cu cate 4-5 oamneni, este nesatula micuta de la mine din burtica

Damon povesteste:

Cand din gura Andreei a iesit acel "DA" hotarat am fost cel mai fericit barbat din lume, si nimic nu imi putea strica fericirea.
-Si acum iubita mea, trebuie sa mergem la culcare pentru ca maine o sa avem de umblat putin! am zis eu uitandu'ma sexy la ea
-Unde trebuie sa mergem iubitule ?
-Andreea nu cred ca ar exista vreo nunta daca mirele si mireasa nu ar fi prezenti. Nu'i asa ?
-CEEE???? maine??? maine ne vom casatori ?
-Nu vreau sa mai astept nici macar o secunda
-Dar nu am rochie, buchet,invitati,Jenna si Jeremy nu stiu.....a zis umpic panicata
-Stai linistita. Domnul aici de fata s'a ocupat de toate, am zis aratand spre mine
-Te iubesc Damon
-Te iubesc Andreea
Am ajuns acasa, ne'am dezbracat si atunci am vazut burtica Andreei care crestea pe zi ce trece tot mai mult,am sarutat'o usor si i'am zis Anastasiei ca abea asteptam sa se nasca,insa stiam ca ceva era in neregula, acest copil in doar 3 luni se nastea...nu dura ca la oamneni 9 luni...Dar cine a zis ca noi suntem normali.
Ne'am pus in pat imbratisati si pana sa pot sa ii spun noapte buna si sa o sarut deja printesa mea dormea, era atat de dulce cand dormea, si mai ales in aceste momente de cand cu sarcina era mult mai obosita, avea in ea o fetita foarte neastamparata, asa tata asa fiica, am gandit eu amuzat. Dupa ce am mai privit ingerul de langa mine cateva secunde am adormit si eu.
Dimineata cand m'am trezit a fost cea mai ingrozitoare dimineata din cate am avut timp de 500 de ani. In pat in jurul meu era o balta mare de sange care ducea pana in baie, cand am intrat in baie am vazut'o pe Andreea plina de sange cazuta pe podeaua. Era ciudat, deoarece burta ei nu ar arata de parca ar fi venit termenul si nici macar nu trecusera 3 luni, a trecut doar o luna si ceva. Am fugit langa ea si cand i'am luat fata in maini ochii ei s'au deschis si erau de un rosu aprins mai ceva ca sangele.
-Ce sa intamplat ? am intrebat'o in timp ce am luat'o in brate pentru a o duce in pat
-Azi-dimineata am simtit cum stomacul mi se intoarce pe dos si am varsat tot sangele pe care l'am baut aseara.
Offf...cat de tare m'am speriat insa printesa mea avea doar greturi din cauza sarcini, saracuta , imi era tare mila de ea insa nu puteam sa fac nimic altceva in afara faptului sa fiu tot timpul cu ea si sa o sprijin neconditionat.
-Si acum merg sa fac un dus. Si dupa aceea o sa am nevoie de o rochie ca sa pot merge la biserica. Imi zise in timp ce intra in baie si imi trase cu ochiu.

Andreea povesteste:

M'am trezit din cauza greturilor oribile si atunci simteam cum pe gat in sus urca sangele cu care tocmai ma hranisem, am vomat in pat, nu m'am mai putut abtine pana la baie, dupa ce mi'am mai revenit am alergat folosindu'mi puterea pana la baie, insa de la viteza am lesinat, ciudat, deoarece vampiri obisnuiti nu lesinau, sau vomau, insa cine a zis ca eu vreodata am fost normala, nici ca vampir nu pot spune lucrul acesta.
Dintr'o data am simtit caldura si mirosul a doua maini care imi atingeau usor fata , stiam ca este Damon, apoi mi'am deschis ochii pentru ai vedea privirea ingrijorata.
-Ce sa intamplat ? m'a intreba in timp ce m'a luat in brate pentru a ma duce in pat
-Azi-dimineata am simtit cum stomacul mi se intoarce pe dos si am varsat tot sangele pe care l'am baut aseara. i'am raspuns inca ametita
Dupa ce mi'am mai revenit am zis
-Si acum merg sa fac un dus. Si dupa aceea o sa am nevoie de o rochie ca sa pot merge la biserica. I'am zis in timp ce intram in baie si ii trageam cu ochiu.

9 comentarii:

  1. Se cosatoresc!!Yeiii!

    Imi pare rau de greturilei Andreei de dimineata,sunt naspa.

    Capitolul e superb,ca de obicei!:x

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da....se casatoresc....
      Si mie imi pare rau cu privire la greturile ei...insa...asta e
      Multumesc
      Xoxo
      ~A

      Ștergere
  2. wow :-? am o presimtire in legatura cu acea fetita si sunt aproape sigura ca datorita sarcinii i s-a facut rau de la sangele pe care il bause.
    Minunat capitol !!!

    RăspundețiȘtergere