miercuri, 21 decembrie 2011

Capitolul 16

Acest capitol contine scene care ar dauna grav mintilor copiilor sub 16 ani...Asa ca as vrea sa va spun sa nu cititi daca nu sunteti de acord cu asa ceva. Este la alegea voastra
Multumesc
~A
 
 
 
 
Capitolul 16- O noua eu
 
Damon povesteste:

Dupa ce Andreea s'a trezit si a simtit mirosul de sange uman m'am simtit vinovat de privirile ei ingrijorate. Atunci a rupt tacerea si a zis
-Cine mai este cu noi in incapere Damon? ma privea uimita
-Am adus pe cineva cu care sa te hranesti cand te vei trezi....sti tu...sa termini transformarea....numai daca vrei...am zis cu o voce plina de durere
-Normal ca vreau...a fost tot ce a raspuns
-Dar cu de esti atat de hotarata? credeam ca ma vei ura pentru ca te'ai transformat in ceva in ceea ce nu ai dorit, am lasat privirea in pamant
-Damon daca aceste este pretul pe care trebuie sa il platesc pentru a fi cu tine pentru totdeauna...atunci sunt dispusa sa il fac. mi'a zis ridicandu'mi privirea si lasandu'mi un sarut senzual pe buze
-Si acum...unde este "mancarea mea" a zis umpic amuzata in timp ce se indeparta de buzele mele. Mi'e cam sete.
-Aici am zis ducandu'ma spre barbatul de pe canapea
In timp ce mergea spre el a spus
-Imi pare rau! si atunci s'a dus la gatul lui si a lasat licoarea vieti sa ii patrunda in gura ei dulce si mica.
Cand am crezut ca a baut destul sange de la acel om m'am dus si i'am pus mainile in jurul taliei, aceasta lasand corpul barbatului sa cada inapoi pe canapea, nu il omorase insa era destul de slabit, a suferit o mare pierdere de sange.
Atunci ea s'a intors la mine si am observat ca avea sange in coltul gurii si i l'am lins apoi ne'am sarutat cu o pasiune noua nascuta in ingerasul meu. mai avea umpic si ma devora cu totul.
Am luat'o in brate si am mers intr'o alta camera unde am intins'o pe pat. Cu miscari usoare i'am indeparat bluza de pe ea lasand'o numai in sutien, apoi si mai usor i'am dat si pantaloni jos ramanand in boxeri, cand a vazut ca nu mai are haine pe ea a zis
-Hey nu'i corect, ai prea multe haine enervante pe tine, si cu noua ei forta m'a impins acum ajungand ea deasupra mea, dandu'mi jos tricoul si lasand sa cada usor pe podea apoi mi'a lasat sarutari usoare pe piept, mi'a dat jos pantaloni, acum amandoi eram dezbracat numai niste nenorociti de boxeri si un sutien ne impiedicau.
Am impins'o pana am ajuns din nou deasupra ei i'am dat jos usor sutienu si boxeri, apoi i'am dat si pe a'i mei, si atunci am simtit o mana mica cum imi atinse partile intime, am gemut de placere. M'am asezat langa ea incepand sa ii masez centrul umiditati cu miscari lente si rapide si atunci mi'a oferit si ea un concert de gemete dintre cele mai alese
-Damon te rog...nu ma mai chinui....doar intra odata, am nevoie de tine in mine....
Am zambit umpic la nerabdarea ea, insa am facut exact ce mi'a cerut, eram acum adancit in ea si toate emotile noastre rasunau in camera. Doamne era asa de stranta si de umeda. nu cred ca am mai experimentat cu altcineva ceva mai deosebit.
Cand am atins punctul culminant amandoi am inceput sa ne trigam numele reciproc, si atunci mi'am lasat licoarea calda inauntrul ei.
Dupa ce Andreea a adormit am iesit din camera mergand la barbatul care abia cand am intrat s'a mai dezbumacit, l'am constrans sa uite ceea ce sa intamplat, si de Andreea,apoi l'am lasat in padure.
Cand m'am intors printesa mea era in pat dormind ca un inger pentru care nu am nici cea mai mica idee ce am facut sa'l merit. Insa viata ne rezerva la toti ceva bun.

Andreea povesteste:

Cand m'am trezit in bratele lui Damon mi'am dat seama ca ceea ce se intamplase cu o seara inainte nu a fost un vis, a fost frumoasa realitate, m'am ghemuit mai adanc la pieptul lui si l'am muscat putin ca sa il trezesc
-Au....nesatul'o....mi'a zis in timp ce imi scotea limba, asa trezire sa ai in fiecare dimineata
-Si eu cred la fel. am zis eu in timp ce ii sarutam locul unde l'am muscat, era aproape vindecat.
-Si acum ce se va intampla cu mine ? am intrebat umpic speriata. O sa mai pot sa ii vad pe Jeremy si Jenna ?
-Deocamdata trebuie sa stai aici ceva timp deoarece nu poti fi in preajma lor, esti la inceput si tentatia de sange nu o poti controla bine. Mi'a zis in timp ce ma strangea si mai tare in brate
Un val de tristete ma cuprins stiind ca nu ii mai puteam vedea pe cei doi, dar daca asa era cel mai bine...trebuia sa o fac. Nu vreau sa'i ranesc, sunt singura familie pe care o mai aveam.
 
 
 
 

5 comentarii:

  1. Suuuuperb!!!
    Fata,esti grozava!!;*:x

    RăspundețiȘtergere
  2. :D:D:D

    Mersi....nici nu ai habar ce placere mi'a facut pana am scris capitolul acesta

    :X:X:X

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. :x wow. unul ca ăsta chiar că aşteptam. mă bucur că am mai găsit pe cineva care scrie chestii dinastea.şi mie îmi place la nebunie să abordez aşa subiecte. aww.foarte drăguţ. bravo.

    Much love,
    Miri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey Miri ma bucur ca iti place capitolul asta pentru ca eu am fost in al 9'lea cer cand l'am scris....

    iti dai seama

    te pup

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere