miercuri, 21 decembrie 2011

Capitolul 17

Capitolul 17-Klaus
  
Dupa 6 luni

Andreea povesteste:

Draga jurnalule

Au trecut 6 luni din noua mea viata si totul este minunat. Am aflat de recent ca eu eram un fel de copie a catelei aleia de Katherine si ca eram sange sin sangele ei, ea era o stra stra stra stra bunica a mea. Si ea vroia sa ma omoare...halal neamuri mai am si eu. Jeremy era ca un fel de varcolac...da stiu nici eu nu credeam ca exista asa ceva...dar dupa povestea cu vampiri...cred orice...mai trebuie sa aflu ca Jenna e zana si apoi le am pe toate.Si sunt mult mai linistita deoarece Jenna stie ceea ce sunt eu, ce este Damon, dar stie si de Jeremy, saracuta sta printe besti.
Relatia mea cu Damon este tot mai puternica pe zi ce trece si ne iubim tot mai mult. Fara el viata mea nu ar avea nici un rost. El este totul pentru mine.
O sa revin in cel mai scurt timp sa'ti mai povestesc alte peripeti ale mele.
Si sa nu uit....eu precum toti vampiri am o putere speciala, pot sa ma controlez foarte bine cand vine vorba de sange si dupa 3 zile dupa ce m'am transformat am stat intre oameni..dar nici o tentatie, numai cand simteam setea ma hraneam, dar pana acum nu am omorat niciun om...ce bine

~A ta Andreea

-Buna Andreea. Mi'a spus Jenna intrand in camera mea
-Buna matusica mea 2 in 1. Am uitat sa mentionez, Jenna cu Alaric s'au casatorit acum 2 luni cand Jenna a aflat ca este insarcinata. Sunt atat de minunati impreuna. O sa aiba o fetita.
-Te rog....nu'mi mai spune asa. daca o sa o mai zici o sa'ti spun si eu vampirit'o
-Incearca numai, am zis eu razand
-Bine bine, am venit sa te intreb daca nu vi cu mine la cumparaturi deoarece, aratand spre burtica ei, nu imi mai sunt bune hainele
-Stai sa'mi iau geaca si plecam, am zis eu in timp ce ma indreptam spre fotoliul de langa geam unde era geaca mea
Ziua a fost foarte placuta si linisita, iubeam zilele precum astea, la cumparaturi ni s'au alaturat si Damon cu Alaric care faceau misto de noi si de hainele pe care le cumparam. Specific barbatilor.

Damon povesteste:

Viata mea a prins din nou culoare odata cu transformarea Andreei, zilele treceau din ce in ce mai normale.Acum dupa 6 luni nu am mai auzit nimic de Stefan, ceea ce este bine, Andreea m'a uimit prin faptul ca dupa 3 zile dupa ce s'a transformat statea intre oameni de parca era una dintre ei, este mai speciala ca noi toti, noi avem nevoie de inele pentru ca soarele sa nu ne poata arda, insa ea nu, se comporta ca un om normal numai ca are viteza auzul si nevoia de sange precum vampiri, ciudat. Am facut mai multe cercetari in jurnale vechi insa nu am gasit nimic despre ceea ce ar putea fi ea.
Dar sunt fericit deoarece este langa mine si totul decurge normal.
Ziua de astazi a fost una foarte frumoasa deaorece am mers la cumparaturi de haine cu Jenna si Andreea, sunt asa ciudate femeile la cumparaturi ":uuuauu aia o sa fie a mea sau e mortala haina aceea"...ciudate...dar sunt ale noastre si trebuie sa ne descurcam cu ele. Am facut mai multe glume pe seama lor cu Alaric, ma inteleg destul de bine cu el.
Cand am terminat cu cumparaturile am mers si i'am condus pe Jenna si Alaric acasa apoi am plecat si noi la pensiune...a da...Andreea de 6 luni s'a mutat la mine.
Cand am intrat in pensiune un miros foarte cunoscut mi'a acaparat caile respiratori si atunci am scapat un marait
-Stefan!!!!!! parca ti'am zis sa nu te intorci
-Damon...nu m'am intors de placere...doar ca o sa ai mari probleme cu Klaus
Cand am auzit numele lui Klaus pumni mei deja sau strans si toti nervi s'au napustit asupra mea
-Explica acum!i'am poruncit eu lui Stefan
-Deoarece tu ai omorat'o pe Katherine ...acum vrea ca el sa fie cu Andreea si pe tine sa te fara sa suferi apoi sa te omoare lent si dureros
-Ceeee...??? cine este Klaus???cei cu mine ??? ce Katherine ??? ce moarte lenta si dureroasa??? a zis Andreea cu ochii in lacrimi
Atunci i'am luat fata in mainile mele si i'am soptit incet ca totul va fi in regula si ca o sa rezolve si problema asta cu Klaus...Numai Klaus avea 1000 de ani...Deci era mai puternic ca Damon..Ura sa fie cineva mai puternic decat el.
 

5 comentarii:

  1. Uite cine lipsea!Domn'Klaus batranu'...offf...se putea sa nu apara...?
    Superb capitol!
    Multa bafta in continuare;*:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca trebuia sa apara si Klaus....daca nu ar fi el cu cine s'ar mai lupta ei pe viata si pe moarte

    Klaus=actiune

    fara Klaus=plictiseala

    :)))

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Denisa

    Sarbatori fericite si tie :*:X

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere