joi, 15 decembrie 2011

Capitolul 5

Capitolul 5- Sarutul

Andreea povesteste:

Eram intr'o poienita superba, totul era verde si caramiziu, deci era inceput de toamna, frunzele dansau in aer pana ajungeau pe noi. Eu cu Damon stateam intinsi si ne uitam la minunatul spectacol facut de acele nici frunzulite. Totul parea atat de real, si in momentul in care Damon sa ridicat la gura mea ca sa lase o usoara sarutare , imi vibra piciorul, speriata m'am uitat ce este si atunci m'am trezit din somnul meu dulce, si din visul si mai dulce.
-Bag ceva!!..., Am zis eu nervoasa
-Ce sa intamplat? Damon a ajuns la mine intr'o secunda
-A... Scuze daca te'am speriat. Dar m'am trezit din cauza telefonului meu care suna.
-Alo. Am zis cu o voce obosita
-Buna draga mea! se aude de la celalalt capat al firului. Era o femeie
-Cine'i la telefon? Am zis eu cu o voce plictisita
-Ce? Nu'ti mai amintesti de mine? Scuze pentru ceea ce sa intamplat ieri. Nu am vrut sa ma bag in fata ta
-Ce??? am zis eu cu o voce speriata
In acel moment Damon imi lua telefonul si zise:
-Katherine daca te mai iei de Andreea o sa ai de'aface cu mine. Sa'ti fie clar. Zicand aceste cuvinte inchise si se ridica de pe pat nervos. Atunci l'am prins de mana si fara sa'mi dau seama m'am pierdut in ochii lui, m'am ridicat pe varfuri , mi'am pus mainile in jurul gatului lui si l'am satutat. La inceput era socat , si sicer si eu la fel, nu imi puteam explica ceea ce se intampla, dar in nici 2 secunde am simtit bratele lui in jurul taliei mele si limba lui luptandu'se pentru suprematie.
Pana la urma ne'am despartit pentru aer. Ne uitam unul in ochii celuilalt si cand Damon a vrut sa napusteasca asupra buzelor mele l'am oprit cu o mana pe pieptul lui bine lucrat si l'am intrebat:
-Dar cine este Katherine? Si ce a vrut sa insemne"Katherine daca te mai iei de Andreea o sa ai de'aface cu mine. Sa'ti fie clar"? Am intrebat eu curioasa

Damon povesteste:

Stateam si priveam pe fereastra cand am auzit'o pe Andreea injurand ceva. Am ajuns intr'o secunda langa ea sa vad ce are dar ea se trezise din cauza telefonului care ii suna
-Alo. A zis cu o voce obosita
-Buna draga mea! se aude de la celalalt capat al firului. Era o femeie
-Cine'i la telefon? A zis ea cu o voce plictisita
-Ce? Nu'ti mai amintesti de mine? Scuze pentru ceea ce sa intamplat ieri. Nu am vrut sa ma bag in fata ta. Cand am auzit acestea am simtit cum toti nervi se revarsa asupara mea. Era cateau de Katherine
-Ce??? A zis Andreea cu o voce speriata
In acel moment am luat telefonul si iam zis catelei ca daca se va mai lua de Andreea va avea de'aface cu mine.
Im momentul in care am inchis telefonul toti nervi m'au apucat, am dat sa ma ridic de pe pat dar Andreea m'a oprit prinzandu'ma de mana apoi s'a ridicat m'a privit in ochi dupa care s'a ridicat pe varfuri si'a pus mainile in jurul gatului meu si m'a sarutat usor. La inceput am fost socat. Nu'mi venea sa cred, dupa ce i'am baut sangele si are probleme din cauza mea ea vrea si nu numai ca vrea dar ma si saruta. Nici dupa 2 secunde mi'am pus mainile in jurul taliei ei si am inceput sa ne luptam pentru suprematie, normal eu am castigat.
Cand s'a tras pentru a trage aer am lasat'o umpic dupa care am vrut sa o sarut din nou dar aceasta m'a oprit si atunci a venit cea mai grea intrebare din aceea zi
-Dar cine este Katherine? Si ce a vrut sa insemne"Katherine daca te mai iei de Andreea o sa ai de'aface cu mine. Sa'ti fie clar"? Ma intreabat curioasa.
-Pai.....Katherine este un vampir de 800 de ani care ma transfaormat si pe mine , am zis eu umpic speriat de reactia ei
-Stai... daca Ktherine are 800 de ani...Atunci tu cati ani ai? zise Andreea surprinsa
-25......Ii am de 500 de ani, am zis rusinat
-WWWOOOOWWW....nu'mi vine sa cred , zise aceasta
-Iubesc un barbat de 500 de ani.....Zise parca radiind
Stai nu am inteles eu bine sau a zis "iubesc"?????
-Tu chiar ma iubesti ? Am intrebat'o umpic temator
-Da !!! Raspunse zana mea
-Si eu TE IUBESC!!i'am zis si in acel moment am napustit asupra gurii ei.
Ne'am sarutat incet la inceput dupa care o pasiune imensa sa aprins in amandoi, dar in momentul in care am vrut sa o intins in pat aceasta s'a desprins de gura mea si mi'a zis
-Si de ce m'a sunat Katherine ? De ce ieri s'a pus in fata masini mele ? Ce vrea de la mine? Cand am auzit intrebarile ei am ramas masca
-Cu Katherine am avut o poveste de dragoste, am zis eu jenat si speriat umpic, si acum 400 de ani dupa ce s'a jucat cu mine 100 m'a parasit crezand ca e mai bine pentru mine . Deci nu inteleg ce este acum in neregula cu ea. De ce se comporta asa.
Ma uitam ingrijorat la Andreea asteptand o reactie ceva dar fata ei era blanda si ingandurata
-Si acum vrea sa ma omoare pentru ca ea sa fie din nou cu tine ? A intrebat
Cand am auzit intrebarea ei mica inima pe care o mai aveam era rupta in mii de bucatele
-Nu!!!! am zis eu in timp ce am luat'o in brate
-Nu voi permite sa ti se intample ceva. Iti Promit
 

8 comentarii:

  1. sper sa va placa acest capitol...va mai tin
    umpic in suspans apoi postez si restu...

    PuPiKy


    ~A

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti diabolica!Sa ma lasi in suspans...Offf
    Capitolul este grozav!Imi place!
    Cateaua aia de Katherine...daca se atinge de un singur fir din capul Andreei,nu stiu de ce e in stare Damon.
    Multa bafta in continuare si abia astept next-ul.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Hai sa o ardem pe Katherine pe rug! Cine e cu mine? :)) Capitolul e superb la fel ca si celelalte,normal! x.o.x.o Laura

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place....eu sunt cu tine...sa ardem tot in special pe katherine si sa dau o idee mai tarziu o sa vreti sa'l ardeti si pe Stefan...va promit...prea ma enerveaza in film asha ca aici l'am facut rau...hihihi


    ~A

    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt cu voi!Haide s-o ardem!Da...si pe mine ma scoate din sarite Stefan!E un idiot...badaran...nesimtit...si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahh mie imi place Stefan...aaa... nu putem sa negociem...sa ramanem doar la Katherine? :)) Si totusi cat de mult imi place mie Stefan(Paul) fiindca seamana cu Robert Pattinson :X Damon parca e mai frumos...adica cine poate sa reziste ochilor aia albastrii :X:X Deja intru la vise... :)):))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca si mie imi pplace putin Stefa,mai ales de cand e rau,dar tot e enervant uneori.
    OK,ramanem doar la Katherine

    RăspundețiȘtergere
  8. Am scris deja si celelalte capitole unde se intampla ca Stefan sa fie rau...dar stati linistite ca nu este asa de rau, nu face mult rau...apoi este de partea porumbeilor....Am tinut cont de dorintele voastre

    Va pup

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere