vineri, 16 decembrie 2011

Pentru Maria

Capitolul 6-Culmea placeri

Andreea povesteste:

Eram in bratele protectoare ale lui Damon in cea mai lunga imbratisare din lume. Ma simteam atat de in siguranta cu el. Dupa ce am mai ramas un timp imbratisati am coborat la bucatarie unde Damon s'a apucat sa'mi pregateasca sa mananc deoarece stomacul meu facea reclamatie.
-Damon chiar sti sa faci de mancare! ia'm zis eu in timp ce imfulecam din mancarea pe care mi'o facuse. nu stiam ce era dar arata bine, era ceva cu oua, cascaval , bacon....in fine...era foarte buna cei drept.
-Ma bucur ca'ti place.
-Tu nu vrei?? L'am intrebat eu , dar numa dupa ce am stat si m'am gandit am zis: Dar vampiri pot manca mancare?
Nu mi'a raspuns nimic numai ce vad ca mananca si el din farfuria mea
-Da. Normal ca pot manca, ne mai ajuta in controlarea setei de sange. Mi'a spus zambind
 
 
Toata ziua a trecut normal, placuta, fara incidente de genu: apeluri telefonice, sau Katherine, in liniste, doar eu si Damon.
 
Dupa 2 saptamani

-Hey iubitule cum imi vine rochia asta ? l'am intrebat pe Damon in timp ce coboram scarile
-Wooww.....m'ai lasat fara cuvine printesa. Esti foarte frumoasa
-Multumesc, am inrosit
-Sti ca intotdeuna tu esti cea mai frumoasa pentru mine. Mi'a zis in timp ce isi plimba palma pe obrazul meu
-Cu tine ma simt cea mai frumoasa , i'am zis eu in timp ce i'am sarutat usor buzele.
A fost cea mai mare greseala pe care am facut'o pentru ca in acel moment ma luat in brate in pozitia miresei si mergeam spre dormitor
-Nu mai mergem la cina cu Jenna si Jeremy ? L'am intrebat eu pe un ton copilaresc
-Poate sa mai astepte!
Toate acestea spuse si eu deja simteam asternuturile sub spatele meu si pe Damon deasupra mea sarutantu'mi usor obraji.
In timp ce imi ridica mainile deasupra capului pentru a avea control total asupra mea imi saruta usor buzele obraji pometi clavicula apoi in cele din urma a ajuns la sani, un geamat de placere a scapat din gura mea, apoi pana sa realizez eram fara rochie pe mine, doar in lenjerie intima in fata lui Damon Salvatore care imi privea corpul de parca urma sa il devoreze, dupa ce imi lasase mainile sa pot sa exploatez si eu cu ele l'am intors si am ajuns eu deasupra descheindu'l la camasa, dupa ce camasa era langa pat am ramas circa 3 secunde uimita de trupul lui incantator, apoi usor si apasat am lasat sarutari pe tot corpul lui pana am ajuns in zona buricului, apoi m'am ridicat si i'am dat pantaloni jos ramanand in boxeri doar, doamne cat de superb era corpul lui, dupa ce acesta a venit peste mine si mi'a dat sutienul si chiloti jos apoi si'a dat si el boxeri, ramanand acum amandoi in pielea goala cersind amandoi acelasi lucru.
In timp ce Damon imi mangaia centrul umiditati simteam o frica de durerea ce urma sa vina care atunci cand Damon o patrunse nu aparu, eram virgina, si acum sunt cea mai fericita ca mi'am pierdut virginitatea cu el.
Timp de cateva ore ne'am aratat afectiunea unul celuilalt dupa care am cazut intr'un somn adanc amandoi imbratisati.
Aceasta a fost cea mai buna seara a mea din care am avut timp de 17 ani.

2 comentarii: