miercuri, 14 decembrie 2011

Capitolul 3

Capitolul 3- Fluturi

Andreea povesteste:


M'am trezit foarte fericita in aceasta dimineata , grabindu'ma sa ajung la scoala nici in jurnal nu am mai scris.Insa am trecut 10 minute pe la parinti mei.
Odata ajunsa la scoala Ralukutza mea ma astepta pe o banca langa locul unde obisnuiam eu sa parchez masina.
-Hy..! I'am zis eu in timp ce coboram din masina si imi luam geanta de pe bancheta din spate
-Hey...! Imi spune aceasta ridicandu'se de pe banca venind spre mine si imbratisandu'ma
-Am ceva sa'ti povestesc dar trebuie sa promiti ca nu vei rade de mine.Am zis zambind
-Sufla tot , nu rad .Zise aceasta zambind la mine cu o spranceana ridicata.
-Poi...am inceput eu. Nu stiu cum sa'ti spun dar cred ca m'am indragostit
-Ceeeeee.....si eu acum numa aflu????? Ma intreaba Ralu in timp ce deja se inrosea la fata . Sigur credea ca intalnisem pe cineva in vacanta si ei nu iam zis nimic.
-Asteapta fato sa'ti spun mai departe. Am zis eu putin amuzata de ceea ce gandisem iainte
-Mai ti minte baiatul de ieri de la secretariat?
-Da.Mi'a raspuns ea confuza
-Ieri cand am plecat de la scoala am mers ca de obicei pe la cimitir si dupa o perioada de timp in fata mea aparu o umbra de om. Era acel baiat. Mi'a zis ca se numeste Damon Salvatore si cand am dat mana cu el am avut un sentiment ciudat. Era asa rece pielea lui si enervant de fina. Cred ca m'am indragostit de el. Stiu ca suna ciudat dar ......
-Ceeee.....e minunat. Cat ma bucur pentru tine . Zise ciudata mea prietena. Eu ii spun ca m'am indragostit intr'o zi de cineva caruia ii stiam numai numele si ea se bucura in halul asta. Degeaba....am cea mai buna prietena din lume
Dupa aceasta discutie am mers spre prima noasra ora in liniste. Aveam engleza , materia noasta preferata.
Cand am intrat in clasa am ramas traznita cand am vazut ca in banca in care eu stateam singura era nimeni altul decat Damon Salvatore.
Am intrat in clasa si m'am asezat langa el si l'am salutat fericita.
-Hey....
-Buna! zise el cu un zambet jucaus
Dupa aceste cuvinte nimeni nu a mai zis nimic restul ore, numa din cand in cand ne mai aruncam priviri intense unul altuia.
Orele au trecut relativ normal deoarece in acea zi numai engleza aveam impreuna, restul orelor fiind separate.
In curtea scolii cand ma pregateam sa ajung la masina m'am impiedicat de bordura de la trotuar deoarece gandul meu si ochii erau pe Damon care se indrepta spre ferrariul sau negru. In clipa in care am crezut ca ma lovisem de pamant am simtit niste maini reci si puternice in jurul taliei mele ridicandu'ma.Mi'am deschis ochi si l'am vazut pe Damon. Atunci el se oferise sa ma conduca acasa zicand ca nu vrea sa ma lase singura ca poate patesc ceva pe drum. Eu i'am spus ca mi s'a facut rau de am cazut. Cum s'ai spun " Hey nu'i nimic m'am impiedicat deoarece ma holbam la tine" NU NU NU imi ziceam eu.
In timp ce el conducea masina mea si eu stateam relaxata pe scaunul din dreapta mi'am luat inima in dinti si l'am intrebat
-Damon da ce faceai ieri in cimitir cand ne'am intalnit? L'am intrebat eu curioasa
-Pai... am si eu parinti acolo.
-AAA...imi pare rau ....Am zis eu trista
-Nu are nimic mi'a zis el si imi zambise
-Am ajuns.Am spus cand eram in fata casei mele.
A parcat masina pe aleea casei si apoi am coborat din masina amandoi
-Multumesc ca mai adus Damon.
-Placerea este pe partea mea Andreea. Nu vroiam sa patesti ceva. Este bine sa te stiu in siguranta
Atunci eu m'am ridicat pe varfuri si i'am sarutat obrazul in semn de multumire....O mie de fluturi se simteau acum pe buzele mele.
-O zi buna in continuare am zis eu in timp ce ma indepartam de obrazul lui
-Asemenea in zise el in timp ce pleca spre scoala pestru a'si lua masina.

Damon povesteste:

Doamne cat de tare m'am speriat cand am vazut ca isi pierde echilibrul si era sa cada.Norocul meu a fost ca am fost aproapte de ea si nu a trebuit sa imi folosesc viteza pentru a ajunge la ea.
Este atat de firava fiinta asta incat iti este frica si sa pui mana pe ea de frica sa nu se rupa in mii si mii de bucatele
Cand i'am simtit corpul in mainile mele am vrut sa o sarut insa m'am abtinut pentru ca poate o speriam.
Drumul pana la ea acasa a fost destul de linistit insa cand am ajuns la ea si aceasta mi'a sarutat obrazut vroiam sa napustesc asupra gurii ei.Instinctul animalic era de vina.
Acum trebuie sa ma duc urgent sa ma hranesc deoarece aceasta zi mi'a consumat foarte multa energie...
Dupa ce am secat de sange vreo 5 fete de 18 ani...am plecat acasa unda sa ma odihnesc pentru scoala

5 comentarii: