joi, 16 august 2012

Capitolul 4 Baby I Can Heal your Pain

Warning: Acest capitol contine scene neadegvate copiilor sub 16 ani. Cititi numai daca sunteti de acord cu astfel de limbaj.
Va multumesc,
~Bebexutza

Capitolul 4- I love you , I hope isn't to late

Cina s-a desfasurat intr-o aura sclipitoare si odihnitoare. Jenna era sincera cand vorbea cu Damon , fara priviri cu subinteles, Damon imi mai arunca cate'o privire "esti frumoasa" la care eu raspundeam cu imbujorari in obraji. Jeremy si Anna erau si ei prezenti, la fel si Rick, noul iubit al matusi Jenna si noul nostru prof de istorie. Eram imaginea unei familii normale, insa si anormale.

-"Sufleul este delicios" rupse Damon tacerea care s-a instalat

-"Iti multumesc Damon , mai vrei ?" Jenna era chiar in stare buna si binevoitoare cu Damon

-"Nu mai pot, insa iti multumesc mult. Acum trebuie sa plec, daca nu va suparati." a spus Damon ridicandu-se de la masa, si atunci m-am ridicat si eu ca sa il conduc la usa.

-"La revedere Damon" au spus toti la unison.

-"La revedere" spune Damon acordandu'le un zambet dintre cele mai alese

-"Ma bucur ca ai ramas la cina si iti multumesc inca odata pentru ziua minunata pe care mi-ai daruit-o" am zis ridicandu-ma pe varfuri atingandu-i obrajul drept cu buzele, am simtit um milion de socuri electrice trecand prin mine in momentul in care buzele mele au atind obrajul lui Damon.

-"Cu placere Elena, si ma bucur ca te'am putut ajuta sa mai treci peste....sti tu ce..." a zis lasand privirea in pamant

"Hey...hey...nu este vina ta ca esti frate cu un animal..." i-am ridicat capul facandu-l sa ma priveasca in ochii. Nu era corect ca el sa se simta vinovat de ceea ce s-a intamplat cu Stefan. El nu a facut altceva in afara sa aiba grija de mine si sa ma binedispuna de cand toate acele lucruri s-au intamplat.

Din gandurile mele m-au trezit cele mai dulci si mai zamoase buze pe care le-am sarutat vreodata. Fara sa realizez am deschis gura dand acces limbi lui obraznice sa exploateze un taram necunoascut lui. Fara prea multe miscari mainile mele erau in jurul gatului lui, mainile mele plutind prin marea de par negru , si mainile lui erau in jurul taliei mele , urcand si coborand sirea spinarii mele, dandu-mi fiori pe care nu credeam ca o sa ii constientizez vreodata.

-"Noapte buna Elena" spuse Damon intre buzele mele

-"De ce ?" am zis ridicand o spranceana la el, daca pana acum am crezut ca Stefan este barbatul pe care il iubesc , acum am realizat cat de mult am gresit, Damon era mai mult decat atat, era sufletul meu pereche , insa parca am fost oarba timp de 2 ani , de ce nu mi-am dat seama ?...chiar nu mai conteaza ,

-"Cum adica de ce ?" Damon se uita la mine ca la o ciudata

-"Poate mai vrei sa ramanem singuri , la mine in camera" cand am terminat de zis am intrat in casa si i-am trantit usa in fata alergand spre scari si urcand in camera mea pe pat l-am vazut cum stateam si imi ranjea obraznic. Am inchis usa si am incuiat-o apoi am inaintat

-"Credeam ca nu iti dai seama de ce ti-am inchis usa asa " am zis pe un ton pe care il foloseam cand vroiam sa seduc pe cineva, numai diferenta era ca acest barbat era deja sedus de mine dinainte ca eu macar sa il cunosc.

-"Esti singura persoana pe care pot sa o citesc atat de bine , si daca noaptea nu o sa fie buna...atunci cum o sa fie ? mi-a zis ridicandu-se in fund pe pat

-Noaptea asta o sa fie foarte buna , magnifica,"am zis in timp ce m-am sprijinit pe umerii lui , apoi l-am aruncat pe spate lasandu-ma sa alunec in bratele lui puternice care se tineau usor de coapsele mele.
Saruturile continuau salbatice si dornice sa devoreve orice le-ar sta in cale , asa ca la minute bune ne indepartam pentru nevoia de aer , insa , Damon era mai bun ca aerul asa ca nu stateam multi departati, insa am decis ca era momentul sa actinonez, luandu-l intre picioarele mele, inca stand eu deasupra , m-am ridicat si mi-am dat bluza jos ramanand doar in sutienul negru cu dantele roz

-"Culoarea neagra si push up....lucrurile care ma inebunesc" a zis in timp ce mainile lui deja imi mangaiau sanii.

Dupa aceea i-am dat tricol jos si am ramas uimita la splendoarea pieptului lui asemenea unui zeu grec care statea in lumina lunii, parand pictat , nu am rezistat pana nu am exploatat cu gura fiecare muschii de pe piept , care la atingerea buzelor mele se contractau devenind si mai ingeniosi ca inainte.

Cum Damon era un barbat caruia nu ii placea sa fie dominat nu i-a luat mult pana sa isi foloseasca viteza de vampir si sa vina el deasupra mea , explorandu-mi intreg trupul cu buzele , mergand in jos pe gat , clavicula, sani , abdomen, si mai in jos... la pantaloni mei scurti de care a scapat atat de repede inca nici nu mi-am dat seama numai in momentul in care mi-a atins cu dinti dantela roz de la chiloti dandu-i jos fara pic de ajutor din partea mainilor. Era atat de priceput in toate miscarile pe care le facea incat ma intrebam de cate ori a mai facut aceste lucruri pana sa devina atat de priceput. De multe ori sigur, mi-am raspuns tot singura.

In momentul in care un deget de-al lui a inceput sa faca cerculete in punctul sensibil am putut simti cum milioane de emoti se sparg in stomacul meu si cum stoluri de fluturi sunt gata sa imi patrunda pielea abdomenului

-"Damon...te rog...nu ma mai chinui...te vreau acum...." am inceput sa tip in inconstienta totala

-"Imi place......nerabdatoare" a zis sarutandu-ma atat de aprins pe buze incat capul meu era in nori acum, doar momentul in care madularul lui a patruns peretele umiditatii mele m-a adus cu capul din nou in camera mea

-"Damon...t....te...i...iubesc.... nu stiu de ce a durat atat de mult sa-mi dau seama de asta , sper ca nu e prea tarziu" am zis printre valurile de placere care ma invaluiau

-"Si eu te iubesc, si nu, nu este prea tarziu, iubirea mea pentru tine nu va muri niciodata, nici macar atunci cand eu voi muri." mi'a zis miscandu-se inauntrul meu cu atata gratie incat credeam ca el facea asta la fiecare pas, era nemaipomenit

Punctul culminant a venit asimetric pentru amandoi , fiecare strigandu-ne numele reciproc ,

-"A...a...a fost cea mai minunata noapte pe care am avut-o pana acum" am zis eu printre incercarile mele de a-mi regla suflul.

-"Stiu piticot. Si pentru mine asta a fost cea mai frumoasa noapte pe care am avut-o om si vampir." Elena stia ca Damon se referea aici ca niciodata el nu iubise pe cineva mai mult decat pe ea, nici macar pe Katherine, de care a crezut ca este indragostit si si-a petrcut 200 de ani cautand-o.

Am mai stat vreo 20 de minute imbratisati incercand sa ne reglam respiratia, dupa care am cazut in cel mai adanc si dulce somn de pana acum



 

5 comentarii: