joi, 15 decembrie 2011

Capitolul 4

Capiolul 4-Adevarul

Andreea povesteste :

Ziua aceasta avea sa fie una frumoasa deoarece si'a mai facut un prieten si inca ii mai simtea pe buze pielea fina si rece a lui Damon.
In drum spre scoala in timp ce ma gandeam la Damon in fata imi apare o silueta care se misca prea repede pentru a'mi da seama ce era.Insa in acel timp am pierdut controlul volanului si masina in care ma aflam sa rasturnat. Toata masina sa indoit deoarece in aceasta dimineatza am luat masina matusii Jenna care a plecat la servici insotita de unchiu Rick. Daca era Mercedesul meu nu era asa zdrobita.Simteam cum ceva cald imi curge pe fata si atunci am stiut ca era sange, eram foarte speriata si in acelasi timp toata ma dureau, imi simteam pleoapele tot mai grele si se incapatanau sa se inchida cand am auzit ca imi este stigat numele de o voce cunoscuta
-Andreea??? Doamne...este bine ma intreaba Damon in timp ce ma scoate afara din masina, nu stiu cum da a intors masina care era cu capul in jos si a scos usa fara sa se chinuie, poate eram prea lovita la cat ma gandeam in timp ce Damon ma purta in brate undeva, dar nu'mi putea da seama si dintr'o data totul era negru in fata mea... Lesinasem

Damon povesteste:

Ma plimbam prin padure inainte sa ma duc la scoala cum faceam in fiecare dimineatza cand dintr-o data aud o bubuitura ingrozitoare si niste suspine care imi erau cunoscute. Am alergat si intr'o secunda eram langa masina rasturnata si toata abunata.Era un Opel , nu am recunoscut masina insa fata din masina.....OOOOO...era frumoasa mea Andreea care acum sangera toata , mi'am luat inima in dinti si am intors masina am scos usa de la masina si am scos'o afara. Se uita la mine confuza si eu o purtam in brate spre pensiune unde sa pot sa am grija de ea si sa ii ingrijesc ranile. Dupa un timp ingerul meu a lesinat. Dar eu eram inca linistit deoarece ii auzeam bataile inimi chiar daca erau incete existau inca.
Cand am ajuns la pensiune am luat trusa de prin ajutor pentru a'i curata ranile. Mie'ea teama de ceea ce se va intampla in vederea sangelui ei dar durerea sa o vad asha era mai mare decat pofta de a o goli de sange.
Dupa 5 ore in care a dormit printesa mea a cascat ochii , intr'o clipa m'am pus langa ea incet incat ea sa nu'si dea seama si cand a deschis ochii complet ma privea uimita si in acelasi timp cu dragoste in ochii.

Andreea povesteste:

Cand m'am trezit eram intr'o incapera ciudata , mare elegant aranjata, zici ca era o incapere de acum 200 de ani. Cand m'am uitat mai bine in fata mea era Damon. La inceput l'am privit uimita nestiind cum am ajuns aici dar pana la urma privirea mea a fost una dragastoasa.
-Hey!abia am zis eu
-Buna ingeras! Mi'a zis el....Stau aud eu bine...sau mi'a zis ingeras????pffffff
-Ce sa intamplat cu mine? Ce caut aici? Cum se simte omul peste care am dat cu masina? Am intrebat eu speriata cand mi'am adus aminte de omul de pe drum
-Ce?? Ce om ? Ma intreba Damon acum ingrijorat
-Pai.... era un barbat sau o femeie nu mai tim minte bine peste care am dat pe drum
-Nu era nimeni acolo Andreea. Mi'a zis el cu o voce nelinistita
-Nu se poate. Nu am avut vedeni . am inceput eu sa zbier la el
-Te inteleg, doar ca nu era nimeni acolo, atata tot, mi'a zis cu o voce linistita Damon
-Insa nu inteleg ceva. am zis eu in timp ce ma uitam ciudat la el
-Ce zise acesta. bagandu'si privirea in pamant
-Cum de mai gasit asa repede? si cum ai intors masina ca doar era cu rotile in sus...si apoi mai e si usa masini pe care ai indepartat'o fara probleme? am zis eu uitandu'ma curioasa la el
-Pai...Andreea cred ca ar trebui sa vorbim despre ceea ce sunt eu. mi'a zis el cu o voce indurerata
-Atunci vorbeste. i'am spus eu cu vocea calma, pentru a'l mai calma si pe el , se vedea de la o posta ca era nelinistit
-Eu....Eu...S...U...N...T...... si lasa fraza neternimata
-Tu esti ce ? am intrebat eu enervata de ezitarea lui
-Sunt cel mai de temut pradator pe care l'ai intalnit in viata ta . Sunt VAMPIR.
Ce????? Nu'mi vedea sa cred ceea ce tocmai spunea. Credea ca sunt proasta si chiar am sa'i cred lui nebuniile. Daca avea chef de glume tin sa'l anunt ca eu nu aveam. Eram plina de rani pe corp si nu aveam chef de povesti cu vampiri. Nu'mi va spune ca mama lui a fost o zana . Am zambit putin la gandurile mele.
-Andreea......atunci mi'am dat seama ca fusesem pierduta in ganduri cateva minute deoarece Damon ma zgaltaia.
-Tu chiar crezi ca eu am 10 ani sa'mi povestesti povesti cu vampiri si zane si bla bla bla?...Spune'mi adevarut...Am zis cu o voce serioasa
-Sunt vampir! acesta este pur adevarul. A zis cu cea mai serioasa figura pe care am vazut'o pana atunci la el
Nu'mi vedea sa cred. Poate chiar spunea adevarul si eu radeam de el. Rusine mie
-Demonstreaza'mi. am zis eu cu o voce jucausa....
-Cum ? ma intreaba el uimit
-Musca'ma !!!!am zis eu fara nici o retinere. para era ceva ce ceream in fiecare zi de la oameni
-Nu pot. Mai intai trebuie sa faci tu ceva
-Ce?
-Trebuie sa'mi bei sangele pentru ca ranile tale sa se vindece mai repede deoarece atunci cand o sa'ti demonstrez ceea ce sunt vei fi prea slabita
In momentul in care a terminat de vorbit ma uitam la el uimita cum si'a dus incheietura la gura si a sfasaiat'o lasand sangele sa curga. Nu stiu ce a fost in capul meu pentru ca in momentul in care acesta mi'a dat incheietura am luat'o si am dus'o la gura fara evitare si am lasat lichidul metalic sa'mi patrunda in gura si spre uimirea mea avea gust bun.
Dupa ce am baut sangele lui puteam sa ma uit la corpul meu care se vindecase complet. Am ramas putin uimita dar ma simteam mai bine ca niciodara.
-Acum musca'ma!. i'am zis in timp ce imi lasase gatul intr'o parte
In momentul in care ii care a ajuns la gatul meu mi'a lasat un sarut usor apoi am simtit cum pielea ii era sfasaiata de canini lui ascutiti. Durerea a fost una foarte mica, care a fost imediat inlocuita de placere. Ciudat deoarece mi se lua sangele si odata cu el si viata , insa acea senzatie placuta nu vroiam sa se termine vreodata.Acum eram sigura ca Damon era vampir iar eu eram indragostita de el.
 

4 comentarii: