miercuri, 14 decembrie 2011

Capitolul 2

Capitolul 2-Confesiuni

Ziua a decurs normal dupa intamplarea de la cimitir, insa o intrebare a fost prezenta in gandul meu toata ziua si aceea era ca eu nu l'am intrebat ce cauta in cimitir.
Insa de fiecare data cand imi puneam intrebarea imi raspundeam singura zicandu'mi ca o sa'l intreb maine la scoala.


Draga jurnalule

Astazi a fost o zi foarte linistita si frumoasa din viata mea. M'am simtit fericita ,implinita in momentul in care in fata mea statea nimeni altul decat Damon Salvatore, insa nu intelegeam de ce, era un necunoscut pentru mine, dar aveam impresia ca il cunosc de undeva.
La scoala totul a decurs normal, mult mai normal decat intra 10-a cand toata lumea ma intreba daca sunt bine din pricina celor intamplate cu parinti mei.
Le raspundeam in fiecare zi pozitiv,...insa nu era ceea ce simteam...dar azi intradevar m'am simtit bine nu am mai mintit.
Sunt atat de fericita ca m'am intalnit cu Raluca din noua, ea este ca o sora pentru mine.
Si acum scumpul meu jurnal iti spun noapte buna si vise ciufulite.....iti scriu maine...promit

A ta Andreea

Si cu astea scrise am inchis jurnalul si l'am pus in locul sau secret adica sub salteaua de la pat...stiu ca este umpic prea mult...dar Jeremy era un bagacios si de mai multe ori a incercat sa citeasca din el.
 
Damon Povesteste:

Ma aflu in Mysttic-Falls pentru aceaste minunata fata Andreea Gilbert.
Eu sunt un vampir de 500 de ani si stiu ca nu este bine ceea ce fac, cunosc riscurile dar trebuie sa o cunost.
Astazi cand am vazut'o la scoala probabil daca eram om faceam un atac de cord cand am vazut'o cat de tare semana cu cateau de Katherine Patrova, cateaua care ma condamnat la eternitate.
Insa cand am vazut'o cat de suparata era in cimitir nu am rezistat tentatiei de a merge la ea si a vorbi cu ea. Stiam ca trebuia sa ma hranesc inainte sa nu o ranesc, insa nu stiu ceva sa intamplat cu mine in momentul in care ma atins si mi'a spus de faptul ca parinti ei au murit incat am uitat cat de tare ma ardea gatul vrand sau beau sangele.Asa ceva in toti cei 500 de ani ai mei nu mi s'a mai intamplat.Eu eram intotdeauna baiatul rau , nemilos care omora oameni de placere, insa acea fiinta inocenta ma facut sa ma comport altfel.
Acum am plecat la vanatoare pentru ca nu mai pot permite sa stau in preajma ei flamand.
In padure am dat de 2 excursionisti tocmai din Romania. Prada usoara.Dupa ce i'am constrans pe amandoi sa'mi dea sangele....am plecat spre casa sa ma odihnesc pentru ca maine era o zi importanta pentru mine....era ziua in care o voi revedea.

6 comentarii:

  1. Frumos!
    App,am vazut ca scri ''ma'' legat,dar se scrie m-a.Sper sa nu te superi ca ti-am spus,dar si eu am primit multe sfaturi la inceput,si inca mai primesc,fiindca inca nu ma descurc perfect.Sper ca am fost de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place! Scri foarte frumos :) si sper sa termin ficul pana la capat. x.o.x.o Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. da...scriu cateodata "ma" legat pentru ca mai gresesc...sau uit ...sau ma grabesc...insa o sa incerc sa nu mai gresesc....multumesc pentru sfat...esti o dulce....

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere