vineri, 16 decembrie 2011

Capitolul 8

Capitolul 8-Uiti tot

Andreea povesteste:

Cand am deschis usa si in fata mea a aparut o femeie foarte frumoasa cu un zambet batjocoritor pe buze, am ramas incremenita cand am vazut asemanarea dintre noi....doar ca ea avea parul blond si eu il aveam saten....ciudat nu stiam ca am o sora geamana sau vreo clona
-Buna! Te pot ajuta cu ceva ? Am intrebat'o eu
-Buna! Mi'ai fi de mare ajutor moarta! mi'a raspuns ea sec
Cand am auzit'o am crezut ca pamantul ma inghite si atunci mi'am amintit de femeia care ma apelat acum 3 saptamani sa ma ameninte.
-Katherine? am intrebat eu speriata
-Pfoai daca nu este fata desteapta! Mi'a zis aceasta in timp ce mana ei imi mangaia parul
Am incercat sa inchid usa dar piciorul ei statea acum in fata usi oprindu'ma
-Pleaca de aici! I'am porunci eu
-Cred ca umpic de ospitatilate din partea ta nu ar strica, daca vrei ca fratele tau sa mai traiasca
-Ceeeeeee am tipat eu in timp ce am deschis usa. Daca i'ai facut ceva te......
-Ma ce? Muritoare tampita. Ai face bine sa nu ma ameninti deoarece nu imi place
-Ce vrei de la mine ?
-Ti'am mai zis....te vreau moarta...Acum imi permiti sa intru?
-Da am zis eu fara sa imi dau seama ce ceea ce ziceam
Atunci trecu pe langa mine ca o felina, cu un mers calculat.
-Ce usor a fost sa te prostesc, zise Katherine dupa ce s-a asezat pe fotoliul din sufragerie
-Cum adica sa ma prostesti? am intrebat eu tematoare de ceea ce va urma sa zica
-Fratele tau nici macar nu e la mine, dar ma bucur ca te'am putut prosti
-Atunci unde e fratele meu? am intrebat eu nervoasa
Simteam cum lacrimile erau gata sa imi paraseasca ochii gandindu'ma unde ar putea fi Jeremy, apoi mi'am adus aminte ca imi spusese in timp ce mancam ca merge sa o ia el pe Raluca si ne vedem la restaurant , numai ca eu eram prea preocupata gandindu'ma la Damon.Proasta Proasta si iar Proasta. de ce nu mi'am amintit
-Habar nu am draga mea , crede'ma , mi'a zis cateaua tolanita pe canapea, imi venea sa ma duc sa o strang de gat...si daca nu era un vampir de 800 de ani lucrul acela il faceam.
-Si acum te rog ia un loc langa mine! mi'a zis in timp ce mangaia locul de langa ea cu un zambet dezgustator pe buze
-Nu multumesc, stau bine si in picioare!, i'am zis eu la fel de enervata
-Am zis sa stai jos proast'o! zicand acestea era cu mainile in jurul gatului meu stragandu'l pana cand am simtit ca nu mai aveam aer aproape.
-Bine bine , am reusit sa zic sub stramtoarea ei puternica
-Si acum sa discutam despre anumite lucruri pe care tu o sa le faci pentru mine Andreea
-Cum ar fi ? am intrebat eu
Sa intors cu ochi la mine si eu mi'am lasat privirea in jos dar mainile ei mi'au ridicat fata ca sa ma uit in ochii ei, la inceput am evitat dar mai apoi am privit'o in ochii. Atunci ea mi'a zis:
-O sa uiti ca l'ai intanit pe Damon Salvatore si o sa uiti conversatia noastra si de mine

15 comentarii:

  1. WOOOW
    Imi place :)
    Astept urmatorul cap :)
    xoxo Maddie

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca'ti place...
    Maine sau poimaine o sa postez din nou..

    PuPyKuTz

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de fain e:x
    astept continuarea :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place Denisa....

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  5. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!De ce????De ce???Pur si simplu,de ce???O omor!Jur c-o omor pe cateaua aia!

    RăspundețiȘtergere
  6. App,grozav capitol!
    Si bafta in continuare
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Maria...insa sdute si mai sus pana la capitolul 11 mai ai de citit....:P

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  8. GATA! Aduceti lemnele,benizina si verbina.Avem de facut un foc de tabara :)):)). O ard!!! Ii dau foc!!! De ceeee??????? Si Damon ala ahhh! nu putea si el sa ii dea ceva sa nu o constranga cateaua asta!!!! Ufff...respira... :)):)) Imi place,ma duc la urmatorul

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti mai rau ca Damon de la mine din fic.Laura...el nu face chiar asha


    Pup

    XOXO

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  10. Prea tarziu...si noi am vrut sa o ardem pe rug...insa a avut Damon grija de ea

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere