luni, 26 decembrie 2011

Capitolul 19

Capitolul 19- Un nou inceput

Andreea povesteste:

Doamne nu'mi venea sa cred tot ceea ce se intampla....eu sa fiu???....si atunci mi'am mangaiat burta si am simtit cum in inima mea intra cineva, o fetita superba, parca ii puteam vedea fata, mainile ei delicate, si parul ei cret si blond....blond??? Am gandit eu amuzata, Damon avea parul negru si eu saten. Ciudat. Atunci s'a facut legatura mama-fica intre mine si fiinta aceea extraordinara ce crestea in mine. Eu acum 2 saptamani am avut niste greturi de dimineata dar am crezut ca sunt efecte secundare ale transformarii.Dar se pare ca este cel mai minunat lucru care mi s'a intamplat veodata.
Nu'mi venea sa cred ca Damon nu imi spuse mai repede despre ceea ce sunt eu sau despre sarcina, insa nici el nu era sigur si asa ca a trebuit sa se asigure ca e adevarat inainte sa'mi zica.
Acum chiar ma simteam implinita. Insa eram si speriata putin din pricina povesti cu Klaus.

Damon povesteste:

Nu'mi vine sa cred ca e adevarat tot ceea ce am citit eu in acele jurnale vechi. La inceput nici nu le'am luat in seama, dar dupa ce am vazut reactile iubitei mele am stiut ca spun adevarut.
Si cel mai socat sunt de faptul ca o sa fiu TATA, deci va dati seama?? Vampirul de 500 de ani o sa fie tata si la momentul de fata are niste emotii incat daca ar fi fost om probabil ar exploda din cauza lor. Este un sentiment de nedescris. Insa o mare temere lua nastere in mine...si anume Klaus.
Dar inainte de toata aveam de facut un lucru foarte important...si anume...trebuia sa o cer in casatorie pe printesa mea deoarece eram indragostiti pe veci, urma sa avem un copil, iar familia ei nu avea eternitatea pentru a putea lasa nunta pe mai tarziu. Trebuia sa fac totul ca la carte, asa ca primul lucru pe care l'am facut a fost acela de a merge la Jeremy si a'i cere mana Andreei, pentru ca dupa cum stiti tatal ei era mort...asa ca trebuia de la un barbat, dupa aceea am vorbit cu Jenna care ma va ajuta in aranjarea salii de dans, biserici,si eu stiu toate cele necesare pentru o casatorie.Raluca va fi cu lista de invitati, ea cunoaste mai bine oameni si pe Andreea si stia cine vroia sa fie la nunta si cine nu. Toate acestea erau pregatite, acum cel mai important lucru era la mine, trebuia sa cumpar un inel perfect.
Am mers la o bijuterie recunoscuta din New York de unde am luat un superb inel cu diamant. Cu inelul luat trebuia doar sa organizez cina, care va avea loc in padure bineinteles.
Cand m'am intors de la New York, Andreea se uita ciudat la mine pentru ca nu avea habar de ceea ce se intampla, si ura sa nu fie si ea pusa la curent cu noutatile.
-Ce?? am intrebat'o eu in timp ce am intrat in casa si mi'am dus mana spre burtica ei, deja era vizibila si trecuse numai o luna, era atat de dulce
-Nimic doar ca Jenna Jeremy pana chiar si tu ma ignorati de o zi. Ei nici macar nu suna, iar tu nici macar nu imi zici unde pleci, a zis si o lacrima ii scapa pe obraji
-Fetita mea prostuta, nu te mai chinui singura nu este nimic in neregula cu noi. Ce ai zice de o vanatoare, mi'e cam sete, si vreau sa nu neglijezi copilul nostru, trebuie sa te hranesti mai des si mai mare cantitate de sange
-Bine, am asteptat sa vi pentru ca sunt flamanda, mi'a zis in timp ce ma saruta pe obraz.
Cand am ajuns in padure, in mijlocul padurii erau 4 oameni, constransi de mine normal, care stateau langa o masa cu lumanari, si alte lucruri romantice, atunci Andreea nu mai stia ce sa faca si a sarit in bratele mele
-Sunt pentru mine toate astea?
-Nu....am zis eu lasand privirea in jos
-Ce??? a zis cu o voce alarmata
-Sunt pentru noi 3 am zis in timp ce ii mangaiam burta si ii sarutam buzele
-Nu mai face lucrul asta a doua oara ca o s'o patesti. mi'a zis si atunci am vazut palmele ei rosi, asta inseamana ca se enervase tare
-Imi pare rau, acum hai la masa
Am mers pana la masa unde am ajutat'o sa se aseze si pe urma am ingenunchiat in fata ei

4 comentarii: