sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Capitolul 28- The end

Capitolul 28-In sfarsit in familie

Dupa 150 de ani

Klaus Damon si Anastasia erau la vanatoare, se intelegeau atat de bine , inima imi radia de multumire, iar eu stateam si scriam in vechiul meu jurnal

Draga jurnalule

Viata mea este o reusita , Damon si cu mine ne iubim neconditionat , eu am aflat totul despre mine si despre Katherine, care imi pare rau ca imi este mama, insa nu pot face nimic care sa schimbe asta. Anastasia este copilul cel mai dulce si sunt fericita ca este a mea. Klaus este cu noi de cand am fost in Venetia dupa el si de atunci nu m-a mai parasit deloc.
Viata mea este exact asa cum mi-am dorit dintotdeauna, inconjurata de cei dragi. Stefan s-a casatorit cu Carrie,acum 145 de ani cand Stefan s-a hotarat sa ii spuna ce este el si fata a fost de acord sa o transforme si pe ea pentru ca nu puteau trai unul fara altul.
Raluca si Jeremy...pe Raluca am transformat-o in vampir la 1 an dupa venirea mea acasa din Venetia cu Klaus, Jeremy nu avea nevoie deoarece el era varcolac, si traia vesnic.
Este ultima data cand o sa scriu in tine draga jurnalule, sper ca nu te superi , insa viata mea va fi prea lunga si nu vreau ca totul sa fie scris.Si in toti acesti 150 de ani paginile tale s-au cam dus pe apa sambetei, insa nu-ti face griji, nu te voi inlocui. Vei fi primul si unicul meu jurnal

A ta pentru totdeauna Andreea Gilbert

-Buna iubito. Ce faci ?" am simtit doua maini puternice in jurul meu si am simtit caldura trupului lui Damon in spatele meu
-Buna inimioara, acum am scris ultimele ganduri in jurnalul meu inainte sa il pun la pastrat. Si astea spuse m-am intors si mi-am sarutat sotiorul scump
-Unde e Klaus si Anastasia ? am intrebat ridicand o spranceana
-Sunt in poiana, vor sa ne jucam ascunsa , au mai venit Stefan, Carrie.,Jeremy si Raluca. Ce zici ? Ni te alaturi?
-Nu stiu,,.... insa am luat-o la fuga inainte sa termin provocandu-l pe Damon sa ma prinda
Insa cand am ajuns aproape de poaian m-am oprit deoarece nu il mai auzeam pe Damon
-Te-am prins, a spus venind si luandu-ma in brate pe la spate
-Nu mai fa asta, ma speri . am zis facand o fata bosumflata
-Te iubesc inimioara mea. A zis Damon luandu-ma in brate si invantinsu-se cu mine la pieptul lui
-Te iubesc iubirea mea. am zis razand cu gura pana la urechi
                   The EndSi imi pare rau sa va anunt insa acest capitol a fost ultimul din acest fic...... 

4 comentarii:

  1. Superb tot ficu'!!:x:* Debia astept sa vad ce fic incepi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut....Imi pare rau ca s-a terminat..insa....vin altele noi...

      Pup

      xoxo

      ~A

      Ștergere
  2. Suuuuuuuuperb!!!!Mirific!Magnific!Extraordinar!!!
    Imi pare rau ca s-a terminat...dar ma bucur ca sa terminat asa...Fericit!

    Love you Deea:x:x:x:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele tale...

      Sper sa-ti placa next-ul ...

      Love you Miss Salvatore

      xoxo

      ~A

      Ștergere