luni, 2 ianuarie 2012

Capitolul 22

Capitolul 22- Nunta si cadoul de nunta

Damon povesteste

Eram in camera Andreei de la matusa ei si imi imbracam costumul cand pe langa mine trece o umbra

-Stefan....chiar nu te poti abtine, crezi ca ma poti fraieri cu viteza ta ? ma subestimezi frate

-Buna si tie Damon, iesi Stefan din baia Andreei

-Ce cauti aici, si de ce porti un costum ? l'am intrebat eu cu o spranceana ridicata

-Doar nu credeai ca am sa pierd nunta fratelui meu ? imi raspunde el in timp ce ma lua in brate

-Ma bucur ca esti aici, chiar daca nu credeam ca o sa spun asta vreodata, i'am zis in timp ce ne imbratisam ca doi frati care nu s'au mai vazut de mult....asa si era

-Si eu nu speram vreodata sa aud ta din gura ta, dar sunt fericit ca am auzit'o si sunt si mai fericit ca sunt aici alaturi de tine in aceasta zi importanta din viata ta. A si inca ceva, felicitari pentri pentru minunata fetita pe care o ve'ti avea.Insa eu nu inteleg un lucru, ea este vampir, cum de poate sa ramana insarcinata si sa mai si duca sarcina la bun sfarsit ? ma intrabat Stefan

-Stefan tot cea ce stiu este ca Andreea este principalul component al focului, dar altceva nu stiu, as vrea sa stiu si eu mai mult, insa cum ceea ce i s'a intamplat ei nu s'a mai intamplat in lume nu pot explica, nimeni nu poate.

-Da stiu...este o situatie ingrozitoare, insa nu avem prea multe ce putem face, tot ce trebuie sa sper este ca Klaus a uitat de ea si nu va mai vrea sa o caute si pe tine sa te omoare.

-Da..si eu sper acest lucru am zis simtind deja nervi cum se napustesc asupra mea, insa am decis sa las totul la o parte si sa ma pregatesc pentru acest minunat moment din viata mea.

Cand am ajuns la biserica am asteptat in fata altarului circa 10 minute pana ce usile biserici sa se deschida larg lasand razele soarelui sa patrunda in biserica, apoi intra o fetita micuta dragalasa cu un cosulet plin de flori in mana si in spatele acesteia era Raluca cu Carrie o colega de'a Andreei, si in final si cea mai importanta persoana intra acum in biserica de bratul lui Jeremy, Doamne am ramas cu gura cascata cand am vazut'o pe frumoasa mea cum paseste in biserica, cu atata gratie incat ai fi crezut ca danseaza. Cand a ajuns langa mine si Jeremy mi'a inmanat'o am simtit cea mai mare bucurie din viata mea.

-Esti frumoasa! am soptit incat un om ar fi putut sta cu urechile pe buzele mele ca nu ar fi auzit. Te iubesc printesa

-Multumesc, si tu esti superb.Te iubesc ! mi'a raspuns la fel de incet incat numai noi si Stefan cu Jeremy puteau auzi...normal

Si in cateva clipe preotul a inceput sa vorbeasca

-Ne'am adunat aici pentru a uni aceste doua suflete pereche. Cine are ceva de obiectat sa spuna acum sau sa taca pe vecie.

-Damon Salvatore o iei de sotie de Andreea Gilbet
sa o iubesti , respecti, accepti si sa va onorati reciproc pana cand moartea va va desparti ?

-Da....vocea mea se auzea in toata biserica

-Andreea Gilbert il iei......

-Il iau pe Damon Salvatore ca sot, sa il iubesc , respect, accept si sa ne omoram reciproc pana cand moartea ne va desparti. DA.....

Cand am auzit ca Andreea i'a luat'o inainte preotului m'a pufnit rasul si nu am rezistat sa nu o sarut inainte ca preotul sa zica minunatul citat

-"poti saruta mireasa "

Vazand acestea parintele a zis doar "Sunteti declarati casatoriti" inainte sa pufneasca in ras la fel ca toti oameni din biserica, insa nu ne mai pasa de nimic deoarece buzele noastre se contopeau intr'unul dintre cele mai dulci saruturi.Si atunci am luat'o de mana si am fugit afara din biserica urcand in caleasca care ne astepta la iesirea din biserica menita sa ne duca la restaurantul unde va avea loc petrecerea

-Incotro domnule Salvatore ? m'a intrebat tragand cu ochiul atat de sexy incat am sarit din nou la gura ei incepand s'o devorez

-Spre distractie doamna Salvatore. ia'm zis in momentul in care ma indepartam de buzele ei dulci ca mierea.

Odata ajunsi la restaurantul unde avea loc petrecerea am intrat si oameni care erau acolo s'au ridicat in picioare si aruncau cu petale de trandafiri spre noi. Am mers la masa principala si ne'am asezat.

Dupa 30 de minute in care toata lumea a fost adunata dj'ul a anuntat dansul miresei, atunci am luat'o pe Andreea de mana si am mers in mijlocul ringului de dans si am inceput sa ne miscam cu atat de multa gratie pe un vals de pe timpurile mele, era atat de frumos. Dupa ce valsul s'a terminat ne'au mai acompaniat si Raluca si Jeremy, Jenna cu Alaric, Stefan cu Carrie, si alti oameni pe care eu sincer nici nu ii cunosteam. Insa cel mai importat era persoana care se afla acum in bratele mele isi odihnea capul de piept meu in timp ce dansam.

Dupa vreo 4 ore, a aparut un cadou pe masa mirilor, si in momentul in care am mers cu Andreea la masa l'am vazut,era infasurat cu o hartie neagra si avea un biletel adresat Andreei, Insa cand aceasta la desfacut zambetul de pe buzele ei a disparut

4 comentarii:

  1. Superb capitol!!

    Ceva imi spune ca Klaus a trimis cadoul de nunta,si ca nu-i prea dragut...
    Abia astept next-ul!

    Pupici:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa il primesc curand :*:*:*

    Sti ca eu nu va fac sa asteptati prea mult

    Pup

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu:*

    App,sa-mi vezi noua mea semnatura

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha ha .... eu ti'am zis asa

    Like :))

    Te pup :*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere