joi, 5 ianuarie 2012

Capitolul 23

Capitolul 23- Poza si Anastasia

Ziua aceea a fost cea mai frumoasa din viata mea pana la deschis acel cadou si am vazut de ce se ascundea in el.
Era o poza cu mine de cand eram mica cu mama mea si pe poza scria ca aceia eram parinti mei adoptivi si ca parinti mei erau vampiri, doi originali insa nu imi scria si cine erau ei.
Am inceput sa plang si atunci Damon s'a uitat si el in pachet si m'a luat in brate , am mers amandoi la baie pentru ca nu voiam sa ma vada asa invitati nostri.
-Nu'mi vine sa cred, toti acesti ani am crezut ca ei erau parinti mei si acum toate aceste gandurile imi sunt spulberate, poate de aceea am putut eu sa raman insarcinata. am zis plangand in hohote
-Shhh...linisteste draga mea . mi'a zis Damon, nu'i face bine Anastasiei starea ta
Si atunci mi'am dat seama ca fetita mea era nelinistita si se misca in burta mea. Am pus mana pe burta si am mangaiat'o si i'am zis ca totul va fi bine si atunci a incetat si s'a linistit, odata cu ea m'am linistit si eu. Era o legatura atat de puternica intre noi incat ea ma putea controla si ma putea linisti doar prin simplul fapt ca exista in mine
Dupa ce ne'am linistit amandoua Damon mi'a zis ca ar fi mai bine sa ne intoarcem ca nu cumva oameni sa'si dea seama ca lipsim. Am fost de acord deoarece nu vroiam sa stric acel moment pretios asa ca mi'am oprit emotile si i'am zis si lui Damon acelas lucru, apoi am iesit din baie si distractia a continuat pana tarziu in noapte

A doua zi dimineata

Cand m'am trezit am simtit cum ceva din mine se rupea si cand m'am uitat in jos am vazut ca sunt intr'o balta de sange, Arunci ochii mei s'au umplut de lacrimi de fericire si l'am trezit imediat pe Damon pentru a'i zice ca fetita noastra este gata sa vina pe lume.
Cand Damon s'a trezit a sunat la Jenna Jeremy Raluca Stefan si le'a zis si lor vestea cea mare si le'a mai zis sa vina toti la pensiune in pivnita careia am facut un salon de spital pentru acest moment
Simteam cum toate se rupeau in mine si ca sirea spinarii era sfaramitata, iar in momentul in care fetita mea a parasit corpul meu un intuneric puternic s'a napustit asupra mea, Atunci am vazut un barbat care a asistat la nasterea mea, si ciudat, era o fata necunoscuta, niciodata mama mea nu mi'a zis de el . si am mai vazut ceva foarte ciudat, era o femeie care semana atat de tare cu mine ceea care mi'a dat nastere si acel barbat necunoascu o striga
-Rezista Katherine, doar impinge, si totul va fi bine
-Incerc Klaus insa aceasta fata rupe totul din mine
Cand am auzit numele de Katherine si Klaus am inceput sa plang gandindu'ma ca ei sunt parinti mei adevarati, insa Katherine a vrut sa ma omoare. Klaus vrea sa il omoare pe Damon si sa ma aiba pe mine, pus si simplu nu mai inteleam, insa gandurile mele au fost spulberate de un plans puternic, mladios, care imi mangaia urechile si apoi o fiinta atat de mica si firava era pusa la pieptul meu
-Anastasia. mi'am zis eu, si atunci intunericul se indeparta si am putut deschide ochii pentru a vedea minunatia de fetita de la pieptul meu
-Doamne Damon este atat de frumoasa, are ochii tai albastri si parul meu saten. Este cea mai minunata fetita pe care am vazut'o pana acum am zis plangand, insa erau lacrimi de fericire.
-Stiu iubita mea, mi'a zis sarutandu'ne pe amandoua pe frunte, Voi sunteti printesele mele pentru care eu mai traiesc pe acest pamant.
Te iubim am zis eu auzid ce a zis fetita. Ciudat, pentru ca vampiri nu puteau citi mintile, Insa eu o puteam citi pe a fetitei mele. cred ca era legatura ce se stabilise intre noi inca de cand aceasta era in burta mea.
-Si eu va iubesc, mi'a raspuns Damon si o lacrima i se rostogolea pe obraz....deci da...Damon Salvatore plangea de fericire, de fericire ca ne avea pe noi
-Domnilor acesta este Anastasia am zis eu ridicandu'ma din pat si mergand langa Jenna si restul,
-Dumnezeule este atat de frumoasa au zis ei in cor. -Felicitarile noastre a adaugat Raluca in timp ce venea spre noi si ne'a sarutat pe amandoua, insa atunci cand Raluca s'a apropiat de Anastasia acesteia i s'au inegrit ochii si dintisori ei ai incercat sa ia sange de la Raluca, atunci am stiut ca ii era foame asa ca i'am dat din sangele meu, era atat de placut, atat de linistitor cand acel ghemotoc scotea sangele din mine.
Dupa ce s'a hranit printesa mea a adormit in bratele mele si atunci ceilalti au plecat felicitandu'ne inca o data si am ramas doar noi trei. Eu cu Damon stateam in fata patutului ei si o priveam cum doarmea ca un ingeras si o mai vedeam din cand in cand zambind asa ca am intrat in mintea ei am observat ca ne visa pe toti trei stand intr'o poienita, si jucandu'ne , cand deodata a aparut acel barbat care mi'a aparut si mie cand am fost incostienta si Anastasia s'a ridicat fugind spre el si luandu'l in brate strigandul "bunicule".Atunci am inceput sa plang si am simtit mana lui Damon in jurul taliei mele, nici nu observasem ca era sa cad numai cand am deschis ochii plini de lacrimi si i'am zis lui Damon

-Katherine si Klaus sunt parinti mei.

4 comentarii:

  1. Dumnezeuuuuuuuuleeeeeeeeeeee!!!!!:-O:-O Cred ca glumesti!?
    Parintii ei?!Katherine si Klaus????Adica...Katherine si Klaus?????

    Mooooooooooooooor!

    Fata,asta chiar e o idee extraordinara,dar tot mooor de uimire!Esti GENIALA!!!!:X:X:X:X

    Te pupacesc dulce dulce:*:*:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Poi...in toate Klaus incearca sa o omoare...si bla bla...si sacrificiu, si blestem...... hai sa mai schimbam umpic.....

    :*:*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai construit un blog extraordinar :) Am sa te vizitez cat mai des!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult.....

    Sper sa iti placa si in continuare

    Te pup :*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere