miercuri, 18 ianuarie 2012

Another Storie-Capitolul 1

Capitolul 1-Crying heart




Viata mea era din ce in ce mai distrusa. Sentimentele mele pentru Stefan erau foarte neclare. Dupa ce acesta mi-a dat din sangele lui si a vrut sa ma omoare exact pe podul unde parintii mei au murit doar ca sa-si duca planul la bun sfarsit, am simtit o ura enorma pentru el.
-"Buna Elena...mmm.....ce faci ?" aceea voce m-a trezit la realitate
-"Buna Bonnie! Stau si ma gandesc la ce s-a intamplat ceva mai devreme. Si imi pare rau pentru ca Jeremy a trebuit sa plece insa inelul nu mai fuctioneaza cum trebuie , doar sti ce s-a intampla cu Rick." am zis cu parere de rau
-"Stai linistita Elena , o sa fie bine si sunt sigura ca ii vrei doar binele" A zis Bonnie luandu-ma in brate
-"Am sa plec acum , te las sa dormi"
-"Ok Bonnie, ma bucur ca nu ma judeci si esti alaturi de mine"
Dupa ce tanara vrajitoare a plecat , Elena s-a prabusit din nou pe patul ei moale , inhaland mirosul asternuturilor ei cred lasand lacrimile amare si fierbinti sa-i spele obraji rotunzi si rozalii.

                             *********************************

Stateam pe pat plangand de mai bine de 2 ore , somnul nu isi facea simtita prezenta cand deodata am auzit o bataie mica in geam. M-am ridicat alene si am mers la fereastra unde am zarit un chip frumos si doua diamante albastre care straluceau in lumina lunii , inspirand tristete. Era Damon.
-"Buna Elena ...imi permiti ?" atunci mi-am dat seama ca ma pierdusem in ochii lui prea mult timp.
-"Da...te rog.." am zis dandu-ma la o parte lasandu-l inauntru.
-"Cum te simti ?" Damon avea acum o privire pierduta intr-a mea si in ochii lui puteai vedea regret , teama , insa nu stiu de ce regreta sau de ce ii era teama , deaorece el tot ce a facut pana acum era doar sa ma salveze si sa ma iubeasca neconditionat.
-"Sunt bine , Damon, cred...sau...sunt....b...b..b....la bracu Damon sunt pierduta. Il urasc." am zis lasand din nou lacrimile sa ii curga pe obraji a nu stiu cata ora in acea zii si lasandu-ma sa cad in bratele lui protectoare.
-"Shh....linisteste-te Elena....! Iti faci si mai mult rau." zise mangaindu-mi parul si strangandu-ma si mai tare la pieptul lui. Era un sentiment atat de placut sa il am in jurul meu...inspira incredere si dragoste

                         &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Dupa cea mai lunga si recomfortanta imbratisare mi-am sters lacrimile si mi-am jurat ca odata cu ele sa il sterg si pe Stefan din mintea si sufletul meu.

9 comentarii:

  1. Love!Love!Love!Love!Love!Love!Love!Love!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda....ieri mi-a venit aceasta idee..

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...imi place cum scri:x:x:xde ar fi asa si in serial:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc....si ma bucur ca iti place
      Si eu as vrea sa se fi intamplat asa si in serial...insa...deaia suntem noi aici sa facem ceea ce vrem ...si sa ii cuplam cum avem noi chef :)))
      Te pup,
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
  4. Pam pam :> Il uita pe Stefan si il lasa pe Damon sa o iubeasca??
    Trec la next :D
    Hugs!~AndaAnduta

    P.S. Imi place mult cum scrii :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda....macar aici sa il lase pe Stefan si sa treaca la Damon.
    Ma bucur ca iti place
    Pupici,
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere