joi, 12 ianuarie 2012

Capitolul 25

Capitolul 25- Familia Originala

Anastasia povesteste:

Imi era asa mila de mami si de tati deoarece se chinuiau atat de mult sa inteleaga de ce bunica si bunicul incercau sa faca ceea ce au facut. Era greu de inteles , cel mai rau era ca eu nu le puteam spune nimic. Uram atat de mult acest lucru.
Ceea ce nu stie mami este ca ea traieste de acum 800 de ani de cand insasi Katherine i'a dat viata. Insa ea se reincarna in fiecare generatie si nu isi putea aminti viata anterioara. Insa aceasta generatie a fost pentru ea si ultima deoarece ea l'a intalnit pe tati si lucrurile au decurs altfel ca pana acum. Ea a devenit vampir si de acea a ramas insarcinata cu mine. Daca ramanea om nu putea sa ma nasca pe mine.
Toate aceste lucruri au fost gandite cu 1000 de ani in urma. Insa eu nu ii puteam zice lui mamai deoarece ea trebuia sa'si dea seama singura de toate cele, si trebuia sa il caute pe Klaus, si ceea ce s'a intamplat cu Katherine , insa el stie ca eu sunt nepoata lui dar nu poate nici macar el sa'si dea seama de unde pana unde, deoarece Katherine dupa ce a aflat de blestem si s'a transformat in vampir a spus ca fetita lor a murit. Insa ma iubeste neconditionat si cred ca pentru acest lucru nu va mai vrea sa il omoare pe tati, ca sa nu'mi faca mie rau. Sa speram ca va ajunge acest lucru deoarece daca incearca sa ii faca ceva lui tati , mami il va rani, si eu nu vreau acest lucru.

Andreea povesteste:

-Damon , cred ca ar trebui sa o chemam pe Raluca, pentru ca poate ea poate afla cate ceva prin intermediul vrajilor despre familia originala , Katherine si despre mine, am zis in timp ce am luat'o pe Anastasia din bratele lui
-Bine, acum ma duc sa o sun. mi'a spus sarutandu'ne pe amandoua.
-Nu, vreau sa o sun eu. Stai linistit iubitule.
-Bine , mi'a zis zambindu'mi
Dupa primul apel vocea care imi alina sufletul de fiecare daca cand era rostita imi raspunse atat de cald incat inima mea parca s'a mai incalzit

-Buna Andreea! Ce faci ? ~Raluca
-Buna cumnatica draga! Am simtit nevoia sa iti aud vocea si sa te rog sa vii pana la mine cu grimourul ?~Andreea
-Dar ce s'a intamplat ? M'a intrebat curioasa ~Raluca
-Doar vino si o sa'ti explic aici mai multe, pot sa'ti spun ca este vorba de Klaus si Katherine ~Andreea
-Ajung in 10 minute. Te pup ~Raluca
xoxo ~Andreea
xoxo ~Raluca

Pana am ajuns si am pus'o pe Anastasia in patut pentru a se juca am auzit cum o masina franeaza brusc la poarta pensiuni si niste pasi marunti care se indreapta cu graba inspre usa pensiunii. Intr'o secunda am fost la usa si i'am deschis Ralucai.Acesta m'a luat in brate si am ramas asa vreo 5 minute si ne'am sarutat ambii obraji reciproc , deoarece nu ne mai vazusem de cand Anastasia s'a nascut , si anume de 3 saptamani. Parca numai ieri a fost totul
-Cat ma bucur sa te vad. Mi'a zis si o lacrima i'a patat obrazul alb ca laptele
-Si eu ma bucur sa te vad, am zis facand acelasi lucru ca si ea
-Si acum spune'mi ce este atat de urgent incat avem nevoie de grimour ?
-Este vorba despre mine si despre parinti mei adevarati. am zis cu un ton trist
-Cum adica parinti adevarati ? m'a intrebat Raluca surprinsa
-Da...Katherine si Klaus sunt parinti mei adevarati.
-Ceeee?? Raluca a ramas masca la ceea ce am zis eu
-Stiu ca suna ciudat dar si eu am aflat in momentul in care am nascut'o pe Anastasia
-Si atunci de ce a vrut Katherine sa te omoare din cauza lui Damon. Nu'mi vine sa cred ca iubeati acelasi barbat
-Crede'ma...daca stiam nu te mai chemam pe tine ca sa aflam mai multe
-Bine atunci sa lasam vorbaria si sa trecem la vraji...poate asa aflam mai multe. Mi'a zis in timp ce deschidea grimorul
-Bine zis ...trebuie sa aduc lumanari ?
-Te rog....10 sa imi aduci

Raluca povesteste:

Dupa ce i'am zis Andreei sa'mi aduca lumanarile am ramas singura in camera si ma framantau niste ganduri, intr'o noapte am visat ceva despre ea si despre parinti ei, insa nu ii puteam spune pana nu eram sigura de ceea ce am visat.Dupa ce acesta s'a intors cu lumanarile le'am pus in cerc si am intrat in mijloc luand pozitie de yoga, si apoi am chemat;o pe Andreea langa mine pentru ca aveam nevoie de sangele ei pentru ca despre ea trebuia sa aflu mai multe, dupa ce a pus sange in cupa, ne'am luat de maini pentru ca ea sa imi poata citi gandurile si sa fie o legatura puternica intre noi, apoi am inceput sa recit din carte:
-Salem sadaias ververtors, cambiae siraies tulenton
Dupa ce am rostit cuvintele mii si mii de imagini mi'au venit in minte de la nasterea acesteia, despre Klaus, Katherine si cel mai importat despre faptul ca ea se reincarca in fiecare generatie a urmasilor lui Katherine, de aceea ea traieste si in zilele noastre si este atat de speciala si acum transformata in vampir.
Cand mi'am ridicat privirea la Andreea aceasta avea ochii plini de lacrimi si in ochii ei se putea citi disperarea.
-Imi pare rau..... atat am putut spune
 

6 comentarii:

  1. Superb!Superb!Superb!

    Multa bafta in continuare

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you my dear ,

    Sper ca nu va plictisesc cu atatea Klaus...si
    Katherine...si bla bla bla..insa trebuie puse la punct toate cele...

    Love you too

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine nu ma plictisesti deloc...de la un timp,il cam ador pe Klaus la fel ca pe Damonica al meu:x

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  4. A lasa'ma ca de cand ai inceput ficul cu Ramona si Klaus...nici in film nu il mai urasc pe Klaus :))...imi place atat de mult de el...si pana acum nu il puteam vedea :)):))

    Love Damon&Klaus...:)) Damon more...but never mind :))

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarteee, fosrteee fain!:* Debia astept nextuuu'!

    RăspundețiȘtergere