vineri, 27 ianuarie 2012

Another Storie Capitolul 6

Capitolul 6- Who are you ?

Am auzit o inima batand in afara pensiuni si un miros prea cunoascut mi-a intepat caile nazale.
-"Klaus..."
-"Hey Damon , vino umpic aici" am zis obraznic
Cand Damon s-a apropiat l-am luat de fata si i-am tintuit ochii
-O sa uiti de tot ce s-a intamplat in ultimii 50 de ani si o sa sti doar ca ma iubesti pe mine" pupilele mele se dilatau , il constrangeam , nu stiam exact ce e cu viata lui sau de cand era cu fata aceea de azi dimineata , asa ca mai bine sa uita 50 de ani.
-"Te iubesc Elisabetha!" a zis mecanizat exact in momentul in care iubita lui a intrat pe usa. Hihihihi

                        *********************

Acele cuvinte rostite de Damon faceau ravagii in inima mea , o rupea , o sfasaia mai bine zis. Nesimtitul zicea ca ma iubeste , zicea ca nu o cunoaste , eu eram pentru el doar o alta fata nevinovata care i-a cazut in plasa sarmului lui. Dar il iubeam , la naiba il iubeam cu toata fiinta mea.
-"Ce cauti aici Elisabetha ? si ce i-ai facut lui Damon ?" zise Klaus foarte nervos din spatele meu
-"Nu stiu cum am ajuns aici Klaus! si doar ma stii...imi plac barbati frumoasi si obraznici." zise mangaiindu-i fata lui Damon , care mai avea umpic si torcea ca o pisicuta sub atingerile ei.
-"Cum ai putut sa imi faci asta Damon ?Ai zis ca ma iubesti!" am strigat cat m-au tinut plamani.
-"Hey , hey nu e vina mea ca a-i picat de proasta si a-i crezut tot , sunt chipes , stiu , cam nimicesc mintile femeilor , insa nu stiu de ce nu imi amintesc o fata atat de frumoasa ca tine" a zis in timp ce imi examina trupul si fata aruncandu-mi priviri obraznice.
-"Stai asa...ziceai ca nu imi amintesti fata ei deloc ?" intreaba Klaus de langa mine
-"Da ...asa e , nu-si aminteste deoarece l-am constrans sa uite tot ce s-a intamplat in ultimi 50 de ani" Zise Elisabetha cand Damon a vrut sa-i raspunda lui Klaus.
-"Dar cum ramane cu Katherine ? cu ea s-a intalnit acum 164 de ani?" am zis repede nedadandu-i sansa lui Klaus de a raspunde
-"Pai...am avut o discutie cu Damon , despre el , viata lui , si m-am razgandit , atunci mi-am zis sa il fac sa uite si de tine si de Katherine, daca uita numai de tine o iubea pe Katherine...asa ca...am si eu nevoie de un barbat frumos pentru mine , unul neindragostit nebuneste. Aceeia sunt plictisitori. Ar trebui sa fi mandra Elena , te iubeste sau te iubesa mult." a spus iubea foarte apasat. Imi venea sa ii sar in par si sa fac cu el matura. Nu puteam suporta mai mult , am plecat de la pensiune si am luat-o pe jos pana la mine acasa deoarece masina mi-a ramas undeva pe drumuri , de unde Klaus m-a luat.
Mergeam alene plangeam. Mai aveam umpic pana acasa cand o voce m-a oprit
-"Ai plecat atat de repede de la pensiune inca nu am ajuns sa facem cunostinta" Damon zicea la spatele meu, dar , parca ii puteam simti ranjetul sexy apasandu-ma. Ranjet enervant adica...ba nu ... sexy....ba nu enervant ....Off...la naiba...era al dracului de sexy.
M-am intors cu fata la el
-"Tu chiar nu iti aduci aminte de mine ?" lacrimile inca nu se oprise
-"Nu..."zise inocent. Adevarul era ca o parte din mine era suparata pe el , dar , o alta parte ii era mila de el deoarece fusese constrans , era inporiva voii lui. Nu avea ce sa faca. Insa eu puteam sa il fac sa isi aduca aminte de mine , el ma iubea , stiam asta , chiar daca mai devreme am fost incerta in legatura cu asta , acum stiam mai bine ca niciodata insa ca trebuie sa fiu puternica si sa il ajut incetul cu incetul sa isi aduca aminte de mine si de iubirea noastra , astfel...avea sa ma piarda
-"Bine atunci" am zis in timp ce ii intinsem mana. Cred ca daca mi-ar atinge pielea o sa fie primul pas din planul care deja imi era intiparit in minte.
-"Eu sunt Elena!"
-"Eu sunt Damon! Imi pare bine !" apoi mi-a atins mana si ochii lui parca s-au marit




-"Hmm...pielea asta , atat de delicata , atat de calda , mi-e foarte cunoscuta , insa nu stiu de unde o stiu" Zise Damon ducand mana la fata lui mirosind-o si apoi sarutand-o.Exact ca prima data cand ne-am intalnit. Era un gentleman.
-"Toate la timpul lor. Si mie imi pare bine de cunostinta. Chiar daca ne stim de mult" am zis tragandu-mi mana dintr-a lui si apoi ridicandu-ma pe varfuri si sarutandu-l pe obraj. Luat asta ca pe un nou inceput.
Cand buzele mele au atins obrajul lui am putut simti cum a trasarit. Lacrimile care pana la urma s-au retras au vrut sa isi faca cale din nou pe obraji mei , insa m-am luptat cu ele si cu mine insumi si am castigat, le-am oprit.Durea , insa trebuie sa fac asta pentru el , pentru mine , si mai ales pentru iubirea noastra




6 comentarii:

  1. Ce frumos:) Saraca Elena:| Abia astept next-ul. Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...

    Ma bucur ca iti place...

    Multumesc...:*

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuuuuuuuuuuperb!!!!!
    Da,m-am intors!!Si iti spun ca-i superb!Dar imi pare rau de Elena...Si Damon asta...off...e belea!

    Love you:x:x:x:xMult!Deci...ma bucur atat de mult ca m-am intors!

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  4. Welcome back....Ma bucur tare mult ca te-ai intors.....

    Foarte belea e Damon...insa...trebuie actiune...

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  5. Iauu ce frumos ii :x Poti sa prelungesti umpic durerea Elenei, pe mine chiar nu m-ar deranja :)):)) :x, dar sa nu uitam ca nu ii vorba de serial si cum ii lege aici trebuie sa traim ceea ce citim :x Intr-un cuvant : SUPERB

    Pupici,
    Nety

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...i-am prelungit-o.....ai dreptate in privinta cititului in comparatie cu serialul....si stai linistita ca daca stiam ca in episodul 14 s-a intamplat ce s-a intamplat , nu mai faceam eu fic-ul asta....il faceam diferit...
      In fine..
      Oricum iubesc fic-ul asta
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere