vineri, 13 ianuarie 2012

Capitolul 26

Capitolul 26-Intalnirea

Erau atat de multe lucruri necunoscute , incat stateam si ma gandeam ca nici eu nu ma cunosc pe mine insami. Acum dupa ...habar nu am cati ani eu sunt inconjurata de atatea minciuni incat nu stiu daca voi mai putea rezista. Mama mea adevarata a incercat sa ma omoare pentru un barbat de care ne'am indragostit amandoua, tatal meu vrea sa il omoare pe barbatul pe care il iubesc nu stiu din ce motiv, si din toate lucrile acestea oribile numai nasterea Anastasiei este ceva bun.
Cred ca este momentul sa il caut pe Klaus si sa aflu de ce vrea sa il omoare pe Damon, si sa ii spun ca sunt fata lui.
-Trebuie sa plec... ai grija de Anastasia cat sunt plecata, si spunei lui Damon ca o sa fiu bine. Atat am spun si am disparut. Insa o auzeam pe Raluca cum striga dupa mine, dar nu am vrut sa ma opresc pentru ca stiam ca incerca sa ma intoarca din drum.
Odata ajunsa in mijlocul padurii m'am concentrat atat de tare pe imaginile care le'a vazut Raluca in timpul vraji incat in jurul meu toti pomi au luat foc, acel foc dandu'mi puterea necesara sa il caut pe Klaus. Deodata o adresa si niste imagini mi'au venit in minte si am inceput sa alerg spre aeroport.
-Venetia....hmmm...frumos loc... am gandit eu
Dupa ce am con strans oameni de la aeroport in legatura cu biletul am asteptat 20 de minute si am urcat in primul avion spre Venetia. Drumul mi s'a parut unul extrem de lung deoarece gandul imi zbura la Anastasia si Damon, uram sa ii las asa insa trebuia sa stiu totul despre viata mea, eram inconjurata de prea mult mister incat sa il las asa.
Cand avionul a aterizat m'a trezit din gandurile mele pilotul care anunta aterizarea in Venetia. Mi'am luat geanta si am coborat.
Aerul era atat de minunat incat am fost acaparata de el 30 de secunde si apoi am luat o gondola si am mers pana la cel mai apropiat hotel. Am inchiriat o camera apoi m'am pus in pat cu gandul la Damon si Anastasia, am adormit si atunci Damon mi'a aparut in vis
-Buna fugara mea scumpa, mi'a zis cu o voce trista
-Buna iubitule, imi pare rau ca am plecat asa, am zis eu sarutandu'l
-Te inteleg iubire, ai nevoie de raspunsuri pentru atatea intrabari, imi pare atat de rau ca nu te pot ajuta
-Nici o problema, eu sunt foarte fericita deoarece ma ajunti cu Anastasia,
-Apropo de Anastasia, vrea neaparat sa apara si ea in visul acesta
Atunci m'am concentat atat de tare pe imaginea ei incat dintr'odata am simtit'o in bratele mele
-Buna iubita lu mami. Ti'a fost dor de mine ? am zis sarutandu'i obrajori ei micuti de ingeras
Atunci am vazut cel mai frumos zambet din viata mea, dintisori ei albi aproape ma orbeau, era de o frumusete nemaipomenita
Am stat asa toti trei pana dimineata cand ceasul desteptator atat de enervant a anuntat ore 6:30am.
I'am sarutat pe amandoi apoi m'am trezit. Am baut sange dintr'o punga pe care am adus'o din Mystic-Falls, si apoi am mancat si niste cereale cu lapte, insa inainte sa ies aveam nevoie de niste curaj asa ca am baut o sticla de whysky dintr'un foc.....hmm..bun...chiar ca bautura linisteste si da curaj vampirilor, am zambit la acel gand.
Am colindat Venetia pana am ajuns la adresa care am vazut'o cand m'am concentrat pe Klaus, am batut la usa, si cand aceasta s'a deschis si eu si acel barbat am ramas nemiscati timp de 2 ore
-Klaus ???? atat am putut sa mormai
-Kath......

3 comentarii:

  1. ce palpitant!:x:x Debia astept nextuu'!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuuuuuuperb!!!
    Klaus o confunda cu Katherine....Abia astept ce-o sa zica cand o sa afle ca-i fisa

    Bafta in continuare

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda...insa trebuie sa va anunt ca mai sunt doar 2 capitole pana totul se termina....

    Stiu stiu....ca ii nasol...insa asa vad eu acesta poveste...fara prea multe probleme...

    Va pup

    Love you too Miss Salvatore

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere