marți, 29 mai 2012

Another Storie Capitolul 14

Capitolul 14-The stranger




Elena avea sa sufere enorm pentru ce mi-a facut acum 100 de ani. M-a facut sa ma indragostesc de ea intr-o clipita si a disparut in mai putin de o clipita , nici macar nu ii stiam numele corect , atunci era Katherine , acum era Elena , insa ceea ce stiam era ca era cea mai mare greseala din viata mea.

Flashback: acum 100 de ani , undeva in Mystic-Falls , Virginia

Trasura plina de vampiri era dusa spre vechea biserica pentru a fi arsi toti acei monstrii are ii secau de sange pe cei din rasa noastra. Eram paznic la biserica si tineam de garda ca nu cumva vreun monstru sa iasa si sa ii scape si pe ceilalti.

Cand il sfarsit a sosit si ultima trasura cu sugative , mi-au fost inmanatii , acum fiind incosntieti din cauza verbinei administrata in organisc si prinsi cu lanturi imbuibate in verbina , nu imi era frica.

 I-am pus pe rand pe cate o platforma si am inceput sa ii car in cripta de sub biserica unde aveau sa arda de vii. Ultima persoana pe care am atins-o , si-a deschis ochii si din clipa aceea ma fermecase. Nu ma constransese , eram imbuibat de verbina , insa pletele ei ciocolatii ii picau nazdravane pe spate incadrandu-i fata ovala perfect , nasul ei cu varful putin in aer ii dadea un aer de superioritate si ochii de un caprui straluceau in lumina lunii.

-"Ce cauta o domnita asa frumoasa ca tine aici? " am intrebat mangaindu-i obrazul.

-"Numeni nu si-a ales soarta domnul meu" a zis lasand capul in pamant , imi era mila de ea

-"Daca te eliberez , promiti ca ma vei transforma si vei pleca cu mine , si nu ma vei parasi niciodata?" vroiam sa imi petrec restul zilelor cu ea. A fost dragoste la prima vedere , a fost o mare nebunie.

-"Iti dau cuvantul meu" si atunci am facut cea mai mare greseala , de care regret si acum ,insa am iubit-o si inca o mai iubesc , nu stiu ce mi-a facut dar nu mi-am putut-o scoate din minte nici dupa atata timp , si cel mai ciudat a fost ca m-am indragostit de ea in mai putin de 10 minute.

End of flashback.

Stateam in umbra inca privindu-i cum se bucurau toti trei , si cand au luat calea intoarsa , am mers si eu in restaurant , ar trebui sa-mi fac o intrare gratioasa.
                 

                              **********************

Jeremy era atat de fericit , si Elena radia langa mine , din cand in cand mai picand-i cate o lacrima pe care o indeparta de indata ce ii iesea din ochii.
Dansam toti pe o melodie romantica , lenta , frumoasa intr-un cuvant. Elena isi odihnea capul la pieptul meu iar eu stateam cu barbia pe crestetul ei.
Usa de la restaurat s-a deschis larg dintr-o data si pe ea a zburat un cadavru , despicat , rupt la gat si nici un gram de sange nu mai era in  el. Toti oamenii au luat-o razna insa eu , Elena si Caroline am mers la fiecare cat de repede am putut constrangandu-i sa nu-si aminteasca nimic. Dupa ce restaurantul a ramas gol , si toti oamenii erau in siguranta , am mers langa corpul aflat fara viata tocmai dupa bar , si am constatat ca era Melinda , fata cu care mai statea Elena la ora de chimie in banca.

-"Ce naiba sa intamplat aici?" am strigat aproape toti deodata , niciunul neavand raspunsul corect

-"Eu , s-a intamplat" am auzit o voce din dreptul usii si am dat ochii in ochii cu Jeronimo , Jeronimo? el trebuia sa fie mort de mai bine de 100 de ani. Cand a luat foc biserica inainte ca cineva sa stie acest lucru.


-"Tu ce mai vrei sclavule?" am intrebat scarbit de el. Fusese toata viata lui sclav , isi mai castiga painea mergand si cersind pe langa biserica apoi lucrand rupandu-si spatele pe la unul sau pe la altul

-"Pe ea" si arata in dreptul Elenei. Ce naiba era cu asta

-"Asta sa o crezi tu" am zis napustindu-ma asupra lui.


2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu Damon!S-o creada el!Auzi..!
    Super capitol,ca de obicei!:X:X:X
    Si multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut babe....
      Multumesc
      Xoxo
      Love you
      ~Bebexutza...your biggest sister :*:*:*

      Ștergere