marți, 29 mai 2012

Capitolul IX

Capitolul IX-Insemnata


Caroline's POV:


Simteam cum toata pielea pusca pe mine si sangele imi parasea corpul involuntar. Mai aveam umpic si ramaneam fara constinta cand am auzit vocea lui Klaus care striga inebunita


-"Doar termina Adam , ea nu are nici o vina , pe mine ma vrei" si apoi totul devenea negru , vizibil , insa mintea mea functiona de parca nimic nu s-a intamplat. Puteam auzit suspinele lui Klaus in jurul meu insa nu puteam sa ii zic nimic , nu ii puteam vorbii , nu ma puteam misca.


 Dupa inca cateva minute de jale , am auzit o voce nu foarte cunoscuta , insa imi aducea aminte de visul de seara trecuta. Era o voce mladioasa , insa taioasa de barbat. Dupa voce nu avea mai mult de 25 de ani , era inca copilandru. Ma chinuiam sa disting cuvintele intre ele insa nu prea reuseam , dar din ceea ce auzisem reiesea...


-"Ma bucur sa te vad Klaus ..... frumoas-o.......am insemnat-o......poti sa-ti iei gandul de la ea.....vrajitoarea din Salem v-a fi a mea....." si apoi un tipat de durere iesi din gura lui Klaus.


Lacrimile curgeau siroaie pe fata mea fara expresie , le puteam simti , sunt sigura ca si cel care ma purta in brate le vedea. M-am simtit miscata exact dupa ce Klaus tipa , si eram carata undeva , de acel Adam , asa aveam eu presimtirea. Nu mai aveam ce sa fac , trebuia sa suport tot , de dragul lui , de dragul lui Klaus , insa erau cuvinte pe care nu le intelegeam nici sa vreau , avea legatura cu discutia pe care am auzit-o intre Klaus si Adam , chiar daca erau numa faramituri , tot imi dadeau dureri de cap.


Cum adica  "Am insemnat-o .....vrajitoare.....voi fi a lui" ....aceste cuvinte nu-mi dadeau pace. De mica mi-a zis mama ca sunt mai speciala si bunica mea imi povestea de vrajitoare si de mosi stramosii mei din Salem , insa eu le luam ca pe o carte de povesti povestita de bunica. Niciodata nu s-a dovedit a fi v....de ce asa al naibii de greu cuvantul ?.... dar mai rau de atat ma intrebam ce naiba insemna ca ma "insemnase"...eram o vita caruia sa ii puna un fier incins pe fund si sa stie ca apartin turmei lui?....sau ce naiba....de ce era atat de complicata viata mea de cand l-am intalnit pe Klaus?... de vampiri auzisem numai in povesti , de vrajitoare la fel , si de o saptamana incoace am aflat mai mult decat vroiam sa aflu intr-o viata intreaga.


Gandurile mi-au fost intrerupte de o usa care s-a lovit puternic de un perete , si eu eram pusa pe un material rece , dar moale. Presuspun ca este un pat. Am simtit ca cineva imi atinge mana dreapta si simteam racoale de vant cum trec prin venele , era o senzatie placuta , corpul meu era eliberat de tensiune si...puteam sa ma misc din nou , toti muschii mei recapatau forta pentru a indeplini cererile de la creier. Ochii mei incepeau sa se deschida si tot ce am putut vedea a fost o lumina alba insuportabila ochiilor mei , care nu am mai functionat in luminoziate de mult , trebuiam sa ma obisnuiesc.


-"Bine ai revenit scumpo" vocea aceea imi inunda mintea in timp ce eram pe cale sa ma ridic in capul oaselor.
-"Buna si tie" am zis ridicandu-ma si mergand precum o felina dupa prada s-a , pana la Adam , m-am apropiat pana simteam respiratia lui rece pe fata mea , ochii nostri inecandu-se reciproc , ai mei ii marea lui albatra , si a-i lui in verdele precum iarba primavara al ochilor mei. Era atat de frumos , cum de nu mi-am dat seama pana acum , cred ca ma indragosteam de el , sau mai bine zis...cred ca sunt indragostita de el.


Mi-am pus usor o mana pe fata lui , mangaindu-i usor obrazul , in timp ce capul lui mergea in care mana mea il impingea. M-am ridicat pe varfuri , si mi-am atins usor buzele de ale lui. Dumnezeule , erau ceva mai dulci buze pe care le-am gustat pana acum. Nu aveam sa le mai duc dorul niciodata , si nu voi lasa ca nimeni sa ne desparta.


-"Te iubesc Adam" am zis sarindu-i usor la gat si acesta se invarti cu mine prin camera srigadu-mi la randul lui ca ma iubeste
-"Si eu te iubesc printesa. Stiam eu ca iti vei reveni" m-a sarutat cu foc si am mers in dormitor , deoarece era foarte obosita. Am adormit la pieptul lui si in seara aceea am avut cel mai frumos vis din care nu voiam sa ma trezesc vreodata.



Klaus's POV:


-"Doar termina Adam , ea nu are nici o vina , pe mine ma vrei" tipam de nebun prin camera , deoarece vroiam ca durerea iubitei mele sa dispara , nu puteam sa o las sa se chinuie si cel mai rau era ca nu imi puteam da seama ce se intampla cu ea. Dintr-o data carnea de pe ea parca pica si sangele se incapatana sa curga valuri.
-"Si ca nu ai ce sa faci in legatura cu asta. Si ma bucur sa te vad Klaus chiar daca nu pare asta" zise nemernicul de Adam aparand in fata mea cu un zambet dispretuitor pe fata.
-"Nu-ti face griji frumoasa mea , am eu grija de tine nu voi lasa nimic sa ti se intample. am zis strangand-o si mai tare la piept ,



-"Nu prea ai ce sa faci in legatura cu asta...am insemnat-o , nu v-a mai fi niciodata a ta , poti sa-ti iei gandul de la ea , vrajitoarea din Salem v-a fi a mea" a inchieiat el ridicand mainile pe langa corp si apoi spunand o incitatie de cuvinte in latina. O durere puternica de cap m-a cuprins , era ca si cum toate venele imi explodau si ochii aveau sa imi iasa din orbite. Intunericum punea stapanire pe mine , insa m-am luptat cu el , aveam sa-l invinga , insa dintr-o data o durere nimicitoare in piept m-a facut sa urlu cat ma tin plamanii si sa cad inconstient la pamant.

2 comentarii:

  1. Naiba sa te ia Adame!!Sa te ia si sa te duca depaaaaarte!!Idiotule!Ce i-ai facut scumpului meu Klaus?????L((:((
    Si cu Caroline ce naiba e!?Cum adica il iubeste??????Si ce vrea sa insemne ca stia ca-si va reveni???Din ce sa-si revina!?
    Atatea intrebari...:((Of,Klausika:((
    Capitolul e super de minunat!:X:X:X
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda...credema ca si eu am citit de 5 ori capitolul si ma intrebam oare ce vroiam sa spun cand am zis ca si-a revenit...insa ideea a venit ca prin minune pe la mine prin creieras....
      Stiu k l-am facut pe Klaus sa sufere...insa asa trenuie....
      Ce e mai dulce decat impacarea ?....
      Xoxo
      Love you:X:X:X:X
      ~Bebexutza...Your biggest sister :*:*:*:*:*

      Ștergere