miercuri, 23 mai 2012

Capitolul 2-Baby I can heal your pain


Capitolul 2-Hanging with Damon/interruption at home.

Damon povesteste:

Astazi Elena si cu mine ne intalnim, in ciuda spaimei mele dar de fapt eu credeam ca era pe cale sa ma refuze pentru ceea ce idiotul meu frate i'a facut.

Inca sunt suparat pe el pentru ceea ce i'a facut ei.

Oricum mi'am imbracat geaca de piele neagra de pe masuta de cafea, cheile de la masina si am iesit ca sa o iau pe ea. Am sa mergem sa vedem un film si probabil ne vom mai plimba prin prejur umpic



At's Elena's

"Matusa Jenna o sa fiu acasa peste 2 ore" Am stigat

"Unde mergi" ? m'a intrebat confuza

"Damon vrea sa iesim astazi, si este in drum spre mine". Am explicat luandu'mi jaketa.

"Okay, distractie placuta, cred, dar Elena fi atenta." A avertizat

Eram confuza in legatura cu asta. Am crezut ca matusa Jenna il place pe Damon dar sper ca lui nu ii place sa franga inimile fetelor.Am fost scoasa din ganduri de un clacson.

Damon point

"Elena vino, filmul va incepe in 15 minute" a tipat el

"Okey,vin intr'o secunda".am replicat

Am vazut'o cum cobora scarile, era chiar draguta, avea un plover roz de casmir care se mula perfect pe corpul ei, jeansi albastri inchisi cu cizme negre.

Nu as permite niciodata ca ea sa stie ca in ciuda faptului ca  ea si Stefan nu s'au despartit de mult timp el are o pasiune pentru ea. Oricum ea s'a urcat in masina si am plecat

"Deci, cum ai mai fost in ultimul timp" ? am intrebat ingrijorat

"Okey, cred ca intr"un final incep sa trec peste" spuse cu jumatate de zambet

Nu am crezut'o deoarece ea cu Stefan au fost impreuna pentru 2 ani si au impartit totul

"Haide Elena, doar vorbesti cu mine"a spus deschis

"Nu serios, sunt bine, deci ce o sa vedem "? a intrebat schimband subiectul

"Am decis ca ai nevoie sa vezi o comedie asa ca am ales filmul Horrible Bosses".A spus zambind

" Cool, eu chiar am asteptat sa vad filmul acela" a spus fericita

Restul drumului a fost linistit. Cand am ajuns am parcat masina si am intrat in teatru si am mers pana la casa de bilete

"Hey pot sa te ajut "? a intrebat vanzatoarea

"Da, doua bilete la Horrible bosses" am spus

"Doriti si floricele si cate un suc ?" a intrebat politicoasa

"Elena vrei niste floricele si suc ? am intrebat'o

"Okay,vrem doar 2 Cola."i'am zis

"Totalul este de $15.45" a spus

Am primit ce am cerut si am intrat in teatrul 8, cand am ajuns teatrul era cam gol , asadar erau doar 8 oameni acolo, m'am simtint cam ciudat deoarece toti erau cupluri si Elena si cu mine nu...

" Vrei sa stam in spate sau pe la mijloc "? am intrebat'o

"Ce zici de in spate, pentru a putea vedea mai bine "? a sugerat

"Okay" i'am replicat inapoi

Am urmarit'o cand s'a asezat pe mijlocul randului din spate, filmul a inceput

O ora mai tarziu

Elena si cu mine radeam de numa numa din pricina filmului, Am ajuns la partea in care tipii din masina cantau si jucau precum ciudati deoarece erau plini de cocaina.Era amuzant.Eram fericit deoarece ea radea deoarece avea nevoie.M'am uitat la ceas si am vazut ca filmul se va termina in 15 minute

"Deci te distrezi in seara asta "? am intrebat multumit"

"Yeah, ma simt umpic mai bine" a soptit

Dupa ce filmul s'a terminat am decis sa o duc acasa deoarece nu ne puteam plimba,afara turna cu galeata

At my house

"Damon a fost frumos in seara asta, esti un prieten grozav"a spus imbratisandu'ma

Cuvantul "prieten" m'a cam deranjat insa nu am lasat sa vada asta, am privit'o cum intra in casa apoi am condus spre casa



Elena say:

Am intrat in casa cu hainele mele deja ude, ploua destul de urat afara. Am urcat in camera mea am aprins lumina si l'am vazut pe Stefan statand pe patul meu

"Ce faci aici Stefan "? am intrebat nervoasa

"Trebuie sa vorbesc cu tine, si cum tu nu imi raspunzi la apeluri, m'am horatat sa vin aici". A explicat el

"Nu'mi pasa Stefan, doar pleaca te rog," am ordonat

"Elena te rog da'mi cateva minute" Se ruga el

Am zbierat "Okay , doamne" am zis fluturandu'mi bratele

"Mie dor de tine Elena, regret ca te'am inselat, tot ce am vrut sa spun este ca te iubesc si as vrea sa'mi dai o a doua sansa" se ruga el

"Stefan esti nebun, ma inseli cu prietena mea cea mai buna, pe la spatele meu acum 3 luni, Imi pare rau Stefan raspunsul meu e nu, Am spus aproape varsand lacrimile care imi invadau ochii.

El a plecat iar eu m'am pus in pat plangand pana am adormit, nu mai durea asa tare faza aceea cu Stefan, insa habar nu aveam de ce plangeam asa....


2 comentarii:

  1. Luate-ar gaia Stefan!
    Capitolul e superb!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu....
    Multumesc ...
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere