miercuri, 23 mai 2012

Capitolul 3-Baby I can heal your pain


Capitolul 3-Another Damon

 
De la atata plans Elena a dormit bustean pana a doua zi dimineata cand ceasul de te noptiera a inceput sa'i de'a desteptarea
trrrrrr trrrrr
"Taci mai enervantule" a zis Elena punandu'si perna in cap, insa
trrrr trrrr
"Bine bine, opritia's limba din a mai urla"a zis in timp ce isi arunca mana pe butonul de oprire, "m'am trezit"
Dupa ce s'a ridicat din pat  a mers la  baie pentru a'si face un dus insa cand si'a vazut reflectia in oglinda a ramas neclintita, avea niste cearcane de ziceai ca nu a mai dormit de 3 zile, ochii ii erau rosi si buzele erau toate crepate, si toate astea erau din cauza bastardului si nesimtitului de Stefan care a avut tupeul necesar ca sa mearga aseara la ea, chiar daca era vampir si poate Elenei trebuia sa ii fie frica de el, ei nu ii era, deoarece stia ca Damon era mai puternic decat Stefan si nu avea sa lase sa se intample ceva cu ea......
"Dar stai.... de ce m'am gandit direct la Damon"? pana acum nu se mai gandise in felul acesta
" Ciudat, insa am nevoie de o baie linistitoare"vorbea ea cu ea insasi
Dusul acela a fost unul linistit, era unul dintre lucrurile Elenei preferate si linistitoare, dupa ce a iesit de la dus a deschis usa dressingului si statea si privea mormanele de haine care stateau nepurtate de mult. A ales o tinua usoara, de vara, deoarece erau in Mai si zilele erau foarte calduroase, Insa ploaia de aseara parca vestea toamna.
Si'a luat niste pantaloni scurti albastru inchis, un maieu negru care se mula perfect pe sani ei rotuzi, pe dedesubt avea sutienul negru inconjurat de dantela roz la fel ca si chiloti,  iar in picioare o pereche de sandale negre fara toc. Acum ca era gata a coborat la bucatarie pentru a lua micul de'jun cu Jenna si Jeremy
"Buna dimineata" zise Elena parca radiind
"Cred ca este una foarte buna la tine" o tachineaza Jeremy, la fel face si Jenna
"Mda.....cred ca am visat ceva frumos azi'noapte" zise tragand cu ochiu la cei doi si luan un sandwich in timp ce cu cealalta mana ii face semn lui Jeremy sa i'a cheile de la masina pentru a merge la scoala
"La revedere Jenna” am zis amandoi in cor
“La revede copii” zise ea
Drumul pana la scoala a fost linistit, am ajuns in parcarea scolii unde Bonnie ma astepta cu un zambet mare pe buze. Am coborat din masina , Jeremy s’a dus la Anna iar eu la Bonnie
“Buna Bonnie”
“Buna Elena, zi’mi cum a fost intalnirea cu Damon” imi zise razand in coltul gurii
“Nu a fost exact o intalnire, a fost mai mult o iesire placuta, ne’am dus la un film si apoi nu am mai ajuns sa ne plimbam deoarece afara ploua foarte tare”
“Aha, nasol, insa sunt fericita deoarece te’ai mai distrat si tu umpic, chiar aveai nevoie “
“Mda…acum hai sa mergem la ore deoarece avem istorie si Rick se va supara daca vom intarzaia”I’am zis luand’o de brat si inaintand
Orele au decurs normal insa la ultima ora am primit un mesaj de la Damon care imi spunea sa ne intalnim cand ies de la scoala sis a mergem la un suc.I’am dat mesaj inapoi pentru a’i spune ca ne intalnim la The Grill la ora 14:30.
Dupa ce am iesit de la ora l’am cautat de Jeremy si i’am pus ca ies in oras cu Damon si sa mearga acasa pe jos.
Am ajuns la The Grill si Damon ma astepta deja cu comanda pe masa, cand m’a vazut s’a ridicat si a venit spre mine pentru a’mi lua jacheta de piele de care o avem pe mine
“Buna Elena , areti foarte binee….” A lungit ultimul cuvant uitandu’se la picioarele mele
Am dat ochii peste cap “
“Buna si tie Damon, ai ramas acelasi,” am zis in timp ce printr’un gest ma prefaceam ca imi acopar picioarele cu mainile
”Asta e un compliment ”? m’a intrebat tragand cu ochiul apoi facand chestia aceea cu spranceana care mie imi placea
”Da….dintre cele mai alese”, am zis in timp ce am inceput sa radem amandoi.
Ma simteam mai bine in jurul lui Damon de seara trecuta, parca ne’a mai apropiat acea iesire, aveam nevoie de o distragere de la gandurile mele
”Si… ce a mai facut astazi domnisoara Gilbert” ? zise luand o gura din Cola care se afla in fata lui
”Si’a pierdut timpul la scoala”, am zis dand ochii peste cap
”Si ce vrei sa facem astazi” ? deoarece cred ca te simti cam singura, ”poate ai nevoie de un partener de nebunii” , a zis razand cu gura pana la urechi
De fapt chiar aveam nevoie de asa ceva, insa nu stiam de cand Damon se pricepea atat de bine la citit oameni.
”Si ce nebuni sa facem” ? am zis schitand o fata jucausa
”Poi….de exemplu sa scapam de asta”, si in urmatoarea secunda lantul pe care l’am primit de la Stefan cu doi ani un urma era la el in mana
”Hey, acesta este lantul cu verbina , nu pot sa stau fara el….stii tu de ce” am zis eu nervoasa
Si atunci a scos din buzunar o bratara uimitoare cu foarte multe pietricele verzi
”Poftim, este o bratara cu verbina , stii tu de ce….” Zise zambind la mine cu o fata de inger….stai ….am zis fata de inger…..doamne ce era cu mine, de ce ma simteam asa atrasa de Damon ? era ceva rau in asta? Nu nu cred, deoarece Stefan a ales ca inselandu’ma face bine.
”Multumesc , e uimitoare,” am zis luand bratara , ”ma ajuti?” Am zis intinzandu’i mana pentru a lega bratara
”Sigur.” Si a legat bratara atat de fin incat nici nu am simtit , numai dintr’o data am simtit mana lui tinand mana mea
Mi’am tras mana rusinoasa apoi am mai povestit pana la ora 5:30 cand am hotarat sa merg acasa deoarece Jenna habar nu avea unde eram, si trebuia sa ajung la cine, daca nu….matusica mea facea ravagi…..
”Pot sa te conduc eu ? Am venit pe jos , si nu este chiar indicat sa umbli singura, adica nu imi place mie”, zise coborand privirea la mainile mele
”Sigur”, nu’i nici o problema
Stiam ca poate ajunge la pensiune in mai putin de 2 secunde, insa chiar vroiam sa stau mai mult cu el , ma simteam atat de bine si de in siguranta cu el.
Cand am ajuns la masina l’am lasat pe el sa conduca , si m’am asezat pe scaunul din dreapta , in timp ce conducea grijului pe strazi mi’am pus man ape genunchiul lui, atunci ochii nostril s’au intalnit si o flacara a fost ceea ce am vazut in ochii lui….. Oare era dorinta ? atunci si el si’a pus mana peste a mea si a condus in liniste, tinandu’ma de mana pana am ajuns acasa la mine.
Am coborat din masina, Damon venind si deschizandu’mi usa, m’am rezamat pe capote masini cu Damon in fata mea, aaa inca tinandu’ne de mana
“Deci, ma bucur ca te’ai simtit bine cu mine astazi.” Mi’a zis in timp ce imi saruta obrazut
Doamne mii si mii de scantei s’au aprins cand buzele reci ale lui Damon mi’au atins obrajul, ce era cu mine, nu mai sintisem asa ceva pana acum , nici macar cu Stefan.
“Da, a fost minunat, multumesc mult Damon, este foarte priceput in a amuza oamenii.” Am zis eu in timp ce am facut acelasi lucru pe care el l’a facut cu 5 secunde inainte. Am simtit cum atunci cand i’am atins obrazul a tremurat usor, cand m’am departat am dat ochii in ochii cu el, imi venea sa sar la buzele lui, si el la fel, insa in momentul in care ne apropieam de buze, Jenna a iesit pe veranda
“Elena, e tarziu, cred ca ar trebui sa intri, si buna Damon , Vii la cina ?” a zis zambind la noi

2 comentarii:

  1. Beton,beton,betoooon!De o mie de ori beton de superb!
    Damon asta e asa de Damon=)):))

    Love you:*;*;*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
  2. beton ori ciment :)):))
    Stiu...Damon..e...atat...de...Damon :X:X:
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere