miercuri, 23 mai 2012

Capitolul VII

Capitolul VII-Dream...

Caroline's POV:






Iarba verde pufoasa imi mangaia delicat talpile fine in timp ce picioarele mele zburdau intr-o poienita de-o frumusete iesita din comun , florile multicolore inpaienjeneau iarba deasa iar fluturii pareau ca licuricii de zi prin stralucirea aripilor sale ,albinutele bazaind din floare in floare pentru a-si aduna provizi pentru crearea minunatiei de miere.

Era cea mai frumoasa zi din viata mea , insa spre rasarit in loc de soarele pufos , intr-o secunda a aparut o pata rosie pe cer din care pica sange. SANGE? ce naiba inseamna asta ?? nu se poate sa fie pete rosi pe cer din care sa mai curga si sange.
O stransoare puternica imi apasa abdmenul si cand m-am uitat in jos doua maini , adica ce a mai ramas din ele , doua maini de schelet care nu ma lasau sa fac nici un pas , vroiam sa scap , vroiam sa fug , insa acea stransoare nu dadea semne ca m-ar lasa. Aveam sa tip , insa cand am deschis gura am vazut cum albine zboara din gura mea si corziile mele vocale nu imi ascultau comenzile , sunetul nu iesea. Insa minunea atunci a aparut , mainile din  jurul meu mi-ai dat drumul iar eu am luat-o la fuga spre padure , si privind in spate pentru a nu fi urmarita m-am lovit de un piept puternic si inchizand ochii asteptam sa fac cunostinta cu pamantul batucit de la picoarele mele , insa acea intamplare nu s-a intamplat , in jurul taliei mele aparu doua maini , albe , frumoase, cu cateva firicele de par negru rasfirate pe pielea delicata , doar mainile acelei persoane m-au fascinat inca de la prima vedere. Mi-am intors capul pentru a vedea cei mai frumosi ochii pe care i-am intalnit in toti anii mei de viata , albatrul lor precum mestematele avea licariri ale soarelui in el , parul lui negru ca abanosul avea reflexe de curcubeu in concordanta cu soarele care din nou stralucea de dupa norii pufosi, gura lui era ridicata putin intr-o parte , ceea ce arata ca un ranjet de 5 stele , unul nemaivazut de mine pana acum, totul in jurul meu redevenise ce a fost la inceput , si anume o poienita din poveste cu zane si spiridusi
.
-"Cine esti tu?" am zis eu inca in bratele acelui barbat , care acum parca era printul meu pe cal alb care venise sa ma salveze de intuneric

-"Numele meu este Adam Black" vai doamne , avea un nume care emana sexualitate
-"Iar domnita , tu esti..."?

-"C...Caroline Forbs" deja ma balbaiam din cauza sexualitatii pe care o emana vocea lui.

-"Incantat" punandu-ma pe picioarele mele imi saruta suav mana. Era asa un dulce.

-"Asemenea" m-am ridicat pe varfuri pe varfuri si i-am sarutat obrajul. Cand buzele mele i-au atins obrajul puteam simti cum mii si mii de furnicaturi imi strabateau pielea suava a buzelor.

Acei ochii albatrii precum cele mai limpezi ape ale marilor , dintr-o data au devenit negre precum smoala care era gata sa te omoare intr-o secunda , dintii de-o frumusete rara acum erau mai lungi si mai ascutiti , iar in jurul ochiilor mii si mii de venisoare se zvarcoleau precum o rama taiata in doua.

 Devenea scarbos , frumusetea-i iesita din comun acum deveni o uratenie cum rar a mai vazut.
Insa ceea ce a umplut paharul a fost o durere insuportabila la baza gatului , si pana sa realizez bine cauzele dureri m-am simtit impinsa puternic pe pamantul rece al padurii care a devenit de o intuneceala iesita din comun , asa-zisul ei print pe cal alb ii scurgea viata din ea , cu toata ca ea incerca si se ruga de el sa se opreasca. Dintr-o data firul i se taie si ceea ce a mai ajuns sa faca a fost sa tipe cat au tinut-o plamanii:

 "KLAUS"

Klaus's POV:

Caroline dormea atat de linistita in bratele mele incat imi venea sa o mananc de draga ce imi era. Oare cum am puut eu sa ma indragostesc eu atat de tare de o muritoare.

Fata ei radia de fericire chiar daca era adormita , imi placea sa o privesc dormind.

Insa ceea ce m-a socat de-a dreptul a fost cum dintr-o data expresia fetei i s-a schimbat dintr-una care emana fericire intr-una terifiata de-a dreptul. A inceput sa se miste , sa dea din picioare , se ma lovesca , si toate astea cu ochii inchisi , poate era un cosmar , ar trebui sa intru in mintea ei si sa remediez situatia , insa ceva ma impiedica sa o fac , o forta atat de mare incat nici eu cel mai vechi vampir de pe pamant nu o puteam infrange.

Mi-am pus mainile in jurul taliei ei pentru a o trage la pieptul meu incat sa se linisteasca , insa parca mai rau o agitam , asa ca am decis sa ii dau drumu , si in acel moment fata ei deveni din nou pasnica , iubitoare , ganditoare. In urmatoarele 5 minute totul a fost bine.

Atipisem cand dintr-o data am auzit un tipat atat de puternic inca imi zgaria urechiile mele delicate.

-"Klaus" Caroline tipa cat o tineau plamanii.

M-am ridicat repede in capul oaselor si am tras-o si pe ea dupa mine , pentru a o putea analiza , sa nu i se fi intamplat nimic , si spre surprinderea mea era bine.

-"Ce s-a intamplat papusa?" am intrebat-o mangaindu-i delicat fata.

-"Am avut cel mai urat cosmar din cate am avut pana acum" a zis si s-a cuibarit si mai mult la pieptul meu.

-"Imi poti spune si mie ce s-a intamplat ? Daca nu te deranjeaza desigur" chiar vroiam sa aflu ceea ce visase , deoarece acum era fericita acum era terifiata.

-"Visul meu a inceput foarte frumos , o poienita inflorita.........mainile de schelet in jurul taliei mele......am fugit spre padure si privind inapoi m-am lovit de un piept puternic.......cei mai frumos ochii pe care i-am vazut.......Adam Black.......colti.......vene in jurul ochiilor.....muscatura...." Cand am incheiat cu povestirea visului meu puteam vedea teroarea ce se ascundea in ochii lui Klaus

-"Ai spus cumva Adam Black???" aproape tipa.....

2 comentarii:

  1. Superb!:X:X:X
    Ce scump e Klaus:X
    Nu-mi prea place Adam asta...Am o presimtire rea in legatura cu el...
    Multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place babe...
    Am zis sa fie mai exploziv acest capitol
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere