sâmbătă, 31 martie 2012

Capitolul V

Capitolul V- Vampires....

Klaus's POV:

Dupa ce am rezolvat treaba aceea cu Cataleya , m-am intors la hotel pentru a avea grija de Caroline. Am descuiat usa incet , ca sa nu o trezesc , am intrat insa imediat am observat ca fotoliul pe care am lasat-o era gol. Ii simteam bataile inimi accelerandu-se , iar acestea se auzeam din...debara , oare chiar credea ca se poate ascunde de mine...ce amuzanta este.
-"Iesi de oriunde ai fi scumpo. Nu ma face sa te caut!" am zis usor amuzat deoarece puteam sa o gasesc in nici o secunda , insa , trebuia putin teatru. Acum a mai si luat ceva in mana , s-a auzit , era un  obiect din lemn , istet din partea ei. Ma pufnea rasul cand am auzit usa de la degara deschizandu-se atat de incet incat credeai ca e cu incetinitorul , si Caroline a scos doar capul afara , eram in coltul opus al camerei insa simteam fiecare miscare a ei , fiecare suflu se auzea ca o adiere de vant in urechile mele. Era amuzanta joaca asta.
Dupa 5 secunde de liniste deplina , numai vreo 5 batai de inima , s-a mapustit asupra mea cu....mopul...fi serioasa. Intr-o secunda m-am intors la ea si i-am luat unealta de lupta din mana facand-o tandari.
Puteam sa-i vad fata devenint tot mai speriata si ochii tot mai umezi.
-"Ce naiba" a intrebat apoi a luat-o la fuga prin apartament. Ea distractiv , eram cel mai de temut pradator din intreaga lume , asa ca imi placeau provocarile astea. M-am alaturat jocului ei si apaream de fiecare data in fata ei cand ajungea in alta camera , zbiera de mama focului si se intocea fugind inapoi de unde a venit. Deja ma saturasem , am luat 4camere la rand de vreo 10 ori , acum eram in bucatarie , acum in living , acum in dormitor , acum in baie , ma plictiseam.
-"Chiar trebuie sa faci asta ?. Am putea continua pana dimineata"
Am mai lasat-o inca cateva secunde la ascunzatoarea ei unde cred ca avea impresia ca nu o gaseam , era sub masa de bucatarie , apoi m-am dus langa ea si am prins-o de mana tragand-o afara , punand-o rapid pe pat ordonandu-i sa stea joc. Nu o mai puteam lua cu frumosul , deoarece statea. Fugea ca nebuna si eu dupa ea.
In cele din urma am observat-o mai bine , fata ii era plina de lacrimi uscate , si cand am pus-o pe pat un nou val de lacrimi au iesit din ochii ei, eram chiar atat de ingrozitor , hmmm , cred ca da.
-"Shhhhhhh....nu-ti voi face nici un rau Caroline, nu-ti fac nici un rau" am zis in timp ce imi plimbam degetele pe obrajul ei , insa era atat de speriata de mine incat s-a tras in cel mai indepartat colt al patului , in partea opusa mie.


-"Klaus , nu am sa spun la nimeni nimic , jur , numai nu imi face rau , sunt prea tanara ca sa mor , te rog nu ma omora" plangea din toti plamani , statea ghemuita cu genunchi la piept si fata ii era acoperita de mainile ei firave. Oare cum credea ca am sa o omor , oare ce credea ea ca sunt eu ?
-"Dar tu sti ce sunt eu Caroline ? De ce crezi ca te voi omora" am intrebat-o curios
-"N...nu stiu , insa ce am vazut in seara asta , mi-a fost de ajuns , asa ceva am vazut in filmele cu v..... ohhh nu ...." atat a zis si a lesinat. De la atata plans a lesinat , biata fata , era terifiata de mine , eram diavolul pentru ea , si eu care credeam ca voi avea vreo sansa cu ea , acum mi s-au dus toate.

Caroline's POV:

Intunericul care m-a invaluit era de-a dreptul unul linistitor , stateam ascunsa intr-un colt indepartat al mintii mele si rumegam informatia, incercam sa imi dau seama daca Klaus era chiar un v....la naiba nici nu pot spune cuvantul acela. Oare ce avea sa imi faca , eu credeam ca ma place , si el vrea sa ma omoare. Dumnezeule ,dar daca eram deja moarta , daca sunt moarta ? Nu , nu se poate asa ceva , nu pot sa fiu...moarta.
Ma chinuiam sa imi deschid ochii , si cand am reusit prima imagine ce mi-a invaluit vederea a fost o noptiera cu o veioza aprinsa pe ea. Eram intr-o camera frumoasa , intinsa pe un pat enorm si acoperita cu o patura crem , ceva in partea genunchilor s-a miscat cand am dat sa ma ridic in fund .


-"M-ai speriat. Ce a fost cu tine" m-a fulgerat vocea lui Klaus
Cat de repede am putut am mers in partea opusa a patului si atunci i-am privir ochii ingrijorati si i-am raspuns
-"Ce sa fie cu mine ? mai nimic , a fost cea mai buna zi din viata mea" Aolea , mai faceam si misto de un v....al naibi cuvant ca nu iese pe gat.
-"Poate zile domnisoara" zise tragand cu ochiul. Cum naiba zile , de ce imi tragea cu ochiul ?
-"Cum adica zile ? Ce mi-ai facut ?" Imi ieseam din pepeni deja .
-"Adica ai fost lesinata 4 zile , 4 zile in care m-ai facut sa stau cu sufletul la gura si sa o fac pe mama ta sa creada ca esti la Cataleya si pe acesta ca ai gripa si nu poti primi vizitatori sau sa iesi din casa , 4 zile in care nu m-am miscat centimetru de langa tine" venea tot mai aproape de mine , vocea lui era atat de catifelata , blanda si ...iubitoare...insa eu nu puteam gandi asa ...zisese ceva despre mama....
-"Ce??cum ai facut asta ? poti sa imi spui si mie ce naiba esti ?" chiar daca stiam ce era , nu stiam cum facuse sa creada mama ca sunt la Cataleya si pe Cata sa creada ca am gripa ,avea puteri magice ?
-"Le-am constrans. Si sunt vampir"

5 comentarii:

  1. Doamne,ce tare a fost episodul asta:)) Super-mega-extra-grozav!!! Vreau si eu sa ma joc de-a prinsealea cu Klaus :)) e super-amuzant:)) Deja ma vad fugind prin curte,si el dupa mine...si cum apare dintr-odata in fata mea,si-mi spune ca s-a plictisit de jocul asta....iar eu afisez o fata de catelus,si-l rog sa ne mai jucam,iar el devine serios,si-mi spuna ca daca nu termin,voi face cunostinta cu partea lui varcolatica [cuvant nou :)) ],si eu devin cumine.
    Ce-am deviat de la subiect :)) eu si scenariile mele nebune....:))
    Cum am mai zis,capitolul e super-mega-extra-grozav-de superb!!!!
    Si mersi ca l-ai postat in seara asta:X:X:X

    Si sa nu uit,trebuie sa te anunt ca nu mai am crededit (lucru care se datoareaza faptului ca nu mi s-a activat optiunea aia -ce vrei,eu credeam ca se activeaza singura,dar na...-),deci sa stii de ce nu-ti trimit mesaje. Si habar n-am cand o sa-mi incarc,dar vei afla.

    Aaaaa!Si multa bafta in continuare!

    Love you:X:X:X:X:X:*:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne baby ca esti nemaipomenita...atata imaginatie si visare ca la tine nu am mai vazut la altcineva....
      Asa trebuie...daca nu visam nu avem nimic...

      Si imi pare rau cu legatura cu creditul...daca stiam , te sunam numai eu....

      Ma bucur ca iti place capitolul , si l-am postat pentru tine....

      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    2. Normal ca n-ai mai vazut si la altcineva,nebunia mea e unica :))
      Ai dreptate.Fara vise....nu-i nimica...

      Eee,asta e...o sa reincarc cand reincarc,si de data asta o s-o activez.

      Il ador,si-ti multumesc ca l-ai postat pt mine.:X

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Ma bucurca iti place nebunica mea
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
  3. hey! un super capitol! abia astept sa apara si altul! imi poti spune cand il postezi? as fi recunoscatoare!

    RăspundețiȘtergere