duminică, 1 aprilie 2012

The death and birth of Elena Gilbert


Moartea si nasterea Elenei Gilbert


Elena se holba in acei limpezi ochii albatri ca si cum intotdeauna se pierdea in ei. Sentimentul ca degetului lui mare ii atingea gentil barbia ii amesteca mintea. Ea vroia....din nou...atat de mult.

-"Nu poti sa ma mai saruti" a fost o lupta pentru ea sa scoata cuvintele afara si putea simti lacrimile impingandu-se prin ochii ei. Nici macar nu era sigura de ce vroia sa planga , spera doar ca Damon sa nu observa asta in intuneric.
-"Stiu" a spus el , vocea fiindu-i perfect calma. De ce vorbea atat de usor ? Facea sa fie si mai greu pentru ea.
-"Nu poti" a soptit Elena , gentil prinzandu-i mana si indepartand-o de barbia ei. "Nu este bine". Dar in aceasta privinta , Elena nu era sigura ca voia sa il convinga pe Damon sau pe ea insasi.
-"Nu , este bine". a spus Damon, " Doar nu acum". Si acolo arata din nou , masca lui care era intotdeauna pentru a-i ascunde emotile s-a impus pe fata lui.
Elena stia ce gandea Damon.....si ca gresea....
-"Nu Damon" a spus ea , scuturandu-si capul incercand sa isi curete gandurile . "Tu nu intelegi"
-"Ba da" e spus el cu acel zambet , acel zambet trist care ii dadea ei dureri de cap de fiecare data cand il vedea.
-"Nu" a spus Elena , uitandu-se la el. "Nu intelegi. Damon nu ma poti saruta din nou deoarece....mie frica" Sprancerele lui Damon s-au adunat in confuzie.
-"Okay , poate nu inteleg" a spus el , inclinandu-si capul curios.
-"Nu mai poti saruta din nou...deoarece nu cred ca ma pot opri pe mine insumi daca o faci" a soptit Elena , lacrimile cazandu-i pe fata. Ea stia de ce plangea acum , ii era frica. Frica de ceea ce simtea pentru Damon , frica de a se comporta in asta , frica de ceea ce se va intampla daca o facea.


-"Elena" Damon a spus incetisor
-"In seara asta ...cu Stefan" lacrimile crugeau mai repede in timp ce amintirile din seara asta reveneau. "Damon , el vroia sa ma omoare. Pe podul Wickery , parinti mei au murit acolo , eu aproape am murit acolo. Nu i-a pasat Damon. Nu-i mai pasa deloc. Nu mai este el de-adevaratelea." Elena a lasat un suspin , trecandu-si mainile prin par.
-"Si inca este acea parte stupida din mine" a spus furioasa. " Acel sentiment...de loialitate fata de el. Ca si cum l-as trada daca..." Propozitia Elenei a ramas neterminata
-"Daca ce , Elena ?" Damon a incurajat-o incetisor.
-"Daca...imi recunosc sentimentele fata de tine" A spus elena rapid si clar. " In ultimul timp toate s-au intamplat atat de repede si eu le-am ignorat. Viata mea deja s-a intors cu josul in sus si asta...." ea a aratat intre ei , "Sunt...speriata de ceea ce v-a aduce" Elena a suspinat lung.
-"Damon nu ma poti saruta din nou" a spus facand un pas spre el." Dar vreau sa o faci" gentil , neezitand , si-a pus mana pe obrajul lui.
-"Elena , tu cumva imi trimiti semnale aici" Damon rase incetisor , luandu-i mana de pe obrajul lui intersectandu-si degetele cu a ei.



Elena a luat o gura adanca de aer , era acum sau niciodata.
-"Saruta-ma" a spus ea. Damon incetisor s-a aplecat , dandu-i Elenei timp sa se traga inapoi daca vroia. Dar a fost Elena cea care a inchis distanta dintre buzele lor , infasurandu-si mainile strans in jurul gatului lui Damon. Mainile lui erau in jurul taliei ei , tinand-o aproape. Ceea ce era un lucru bun deoarece isi putea simti genunchi cum o parasesc din a o sustine.Acest sarut era atat de intens , mult mai mult decat ultimul lor sarut , scuturand-o pe Elena din gandurile ei.



Si acesta a ffost , cu acest sarut , Elena stia ca era timpul pentru propriul ei funerariu. Ca al Carolinei. Un funerariu pentru a-si lua la revedere de la vechea ea , fata care aproape a murit pe podul Wickery cu mult timp in urma , fata aceea care era indragostita de Stefan Salvatore...dar intotdeauna simtind o atractie pentru atragatorul lui frate mai mare de care era prea speriata sa recunoasca , acea fata care incerca din greu sa ramana la viata ei normala , chiar nimic in viata ei nu mai putea fi normal din nou.
Era timpul sa isi i-a la revedere de la veche Elena Gilbert....o primire pentru cea noua , cea care incearca in fiecare zi sa fie puternica , fata care invatase sa de-a drumul.
Dar peste toata , fata de care ea a fost speriata de prea mult timp. Fata care era indragostita de Damon Salvatore


                                                                      Sfarsit.....
 
 

7 comentarii:

  1. Ahhh...MAGNIFIC!!!SUPERB!MINUNAT!

    Miau...!Vreau sa-l sarut pe Damon!Deci...vreau sa-l sarut! :((

    Ignora-ma :)) Ma apuca :)) Cred ca m-am imbatat de la somn :)) Si mai cred ca o sa ma duc mai repede la culcariki-riki,pana nu se supara Domn' Damonica-papusica-frumusica-dragutica-nebunoca pe mine :)) Hai ca asta a fost buna :))

    Deci...parca-l si aud :))

    Damon:Ramona,misca-ti curu'n pat in secunda asta.
    Eu:Imediat!Doar o secunda...
    Damon:Bai eu nu stau la discuti aici,treci in pat!
    Eu:Offf!Imediat,n-auzi...!
    Damon:Vezi ca-mi pierd rabdarea...!
    Eu:Iar eu somnul.Iupiii!
    Damon:Bine,tu ai vrut-o...
    Eu:Ce tot indrugi acolo?
    Damon dispare brusc,iar usa de la camera se deschide (probabil o fi plecat).Dintr-odata vad cum o galeata de apa este varsata peste calculatorul meu,iar eu incep sa tip ca nebuna.Doua brate ma ia pe sus,si ma arunca in pat.
    Damon:Asta sa-ti fie invatatura de mine,domnisoara!Nimeni nu se pune cu Damon Salvatore!
    Mi-am tras plapama peste fata,si-am adormit supara. (hei,am facut si-o rima :))

    Stiu...stiu...:)) NEBUNA! :)):)):))
    Hai ca acu' te las,pupici dulci si noapte buna

    Love you:*:*:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):))....Fato dar esti chiar dusa de-acasa...in sensul bun al cuvantului....
    Oare cine pe lumea asta mare nu ar dori ca Damon Salvatore sa o sarute si sa ii faca faza ce ti-a facut-o tine ?????...
    Stiu ca raspunsul este nu....
    Eu una nu as fi adormit suparata , l-as fi pedepsit putin cu calitatile pe care le avem de la mama natura , doar mi-a stricat calculatorul , nu poate trece nepedepsit.....
    L-as fi chinuit pana isi dadea ochii peste cap , si din nou la loc , si iar peste cap si o tineam asa pana dimineata...
    :)):)):))
    Daca el a fost diabolic sa fim si noi
    Love you
    Te pup ,
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca's dusa rau :)) in sensul bun.
      Poate l-as fi pedepsit si eu,dar chiar eram moarta de somn,asa c-am adormit supara pe dansu',care de dimineata mi-a pregatit micul-dejuc.Cica sa-mi treaca supararea...Dau nu!I-am refuzat oferta,sio el a inceput sa-mi lase saruturi - te miri pe unde -,crezand ca asa voi ceda - lucru care aproape l-am facut - ,dar Slava Cerului am rezistat. Si pana nu s-a dus pe strada,si-a strigat in gura mare cat de mult ma iubeste,l-am ignorat. Stiu,sunt diabolica :)) Saracutul de Damon...Dar mai saracut e calcuratorul meu.

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Trebuie facut sa constientizeze ca nu chiar totul se invarte in jurul lui.
      Se lingusea pe langa tine sa il ierti...specific lui
      :))
      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    3. Exact!
      :))

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Foarte taree :x. Felicitariiii :*:*:* Imi place maxim cum scrii si cum iti asternii ideeile pe " foaie " :x

    Pupici si baftaa multaaaa :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult scumpo....:*:*
    Pupici,
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere