vineri, 30 martie 2012

Capitolul IV

Capitolul IV-Compelling.

Ziua a decurs relativ normal. In fiecare pauza statusem cu cele doua , si converstile cu Caroline erau tot mai lungi de la o pauza la alta , ajungand acum sa o duc acasa.
-"Si...mai ai frati ? sau surori ?" incercam sa fac conversatie deoarece plecasem de 15 minute din fata liceului si nu a scos o vorba.
-"Nu" a zis simplu. Oare ce era cu ea ? La scoala discutasem cat de cat , dar acum...
-"Tu esti rusinoasa? Scumpa la vorba ? sau inganfata ? deoarece cu raspunsurile tale nu putem face un dialog , eventual un monolog deoarece Klaus intreba si culmea e ca tot Klaus raspunde" am zis in cele din urma satul de atata tacere si pasivitate din partea ei.
-"Deci tu chiar esti prost!Nu ti-ai dat seama ca nu vreau sa am de-a face cu tine ?Lasa-ma dracu in pace" si a plecar fulger urcand intr-un taxi.
Oare ce naiba era cu ea ? Era la fel ca celelalt , prima data pisicute apoi leoparzi , sfasaie tot ce prind in cale , insa cu mine nu si-a gasit-o , eram pradator versus pradator.

                 ****************************

Caroline's POV:

Nu mai puteam. Trebuia sa ma despart de el , eu nu eram asa insa nu mai puteam sta in preajma lui nici o secunda in plus sau in minus, nu puteam sa ma indragostesc de el , de primul nou venit in scoala , parca vad ca e la fel ca ceilalti , numai gura e de el. Si ce naiba ? eu sunt Caroline Forbs , nu sunt alta fata din scoala care sa cada in capcana tuturor , eram regina liceului Brooklyn si nu ma las eu la Klaus Michaelson si cu asta punct.
Am ajuns acasa in mai putin de 5 minute , sunt bucuroasa ca mama nu era , nu prea am chef de vorba.
Am urcat in camera mea ,  de unde l-am pe domnul Pufulete , ursuletul meu de plus , povestindu-i de Klaus , si de toate cele intamplate, numai el ma putea intelege si era intotdeauna de acord cu orice decizie a mea , nu conta daca era ea buna sau rea. Dupa ce a stat nemiscat vreo 30 de minute pana i-am povestit toate , a zis ca secretul meu este in siguranta la el. Stiu ca ve-ti crede ca sunt nebuna , dar vorbind la modul cel mai serios cine nu a patit asa ceva ? sa povestasca unui obiect un secret ?
Am mai lenevit prin pat vreo 10 minute , apoi m-am ridicat mergand la baie pentru a-mi face un dus. Apa calda invaluindu-mi simturile , mirosul de levantica imbatandu-mi nasul , era atat de relaxant , asta mai zic si eu rupere de realitate. Dusul ca niciodata a durat  2 ore , toata pielea imi era zbarcita. Acum stateam in fata dressingului , incercam sa ma hotarasc ce tinuta sa adept. Mi-am ales o rochita alta cu imprimeuri florare si o pereche de sandale albe. Parul l-am uscat si l-am intis umpic cu placa apoi l-am lasat liber pe spate , si am luat telefonu pentru a o invita pe Cataleya la "Passion" la o cafea.
-"Hey Cata!"
-"Hey Caroline!"
-"Nu vrei sa mergem la "Passion" la o cafea?"
-"Dar oare cum de gandim la fel ? si eu aveam de gand sa te chem , ma omora monotonia din casa"
-"Atunci ne vedem la intersectia 57 si mergem"
-"Ok. Bye"
-"Bye"
Mi-am luat geanta si am plecat de acasa. Nici in 5 minute eram deja la 57 unde Cataleya ma astepta.
-"Buna" ma saruta pe ambii obraji
-"Buna" fac acelasi lucru
Am chemat un taxi si i-am dat indicatile cu privirea la adresa. Cand am ajuns am platit si am coborat in aerul torid de afara.
Am intrat in local , era o atmosfera atat de placuta , aerul conditionat facea fata caldurii de afara asa ca nu era foarte cald , ne-am asezat la o masa mai restransa si a venit chelnerul sa comandam.
-"Un Caffe Latte" am zi eu
-"Un Capuccino" a cerut Cataleya
-"Atat?" intreaba politicos chelnerul.
-"Da"
-"In cateva minute primiti comanda"
-"Si , cum a fost mersul pe jos pana acasa cu Klaus ?" a intrebat Cataleya fluturand o spranceana.
-"Ti-am zis ca nu vroiam , dar nu , tu esti mai cu coarne si trebuie sa ma obligi si sa faci ochii aceia de catelus caruia nimeni nu-i poate refuza , ne-am certat , nu am mers cu el pana acasa , deoarece eu nu vorbeam nimic si el m-a intrebat ceva , i-am raspuns scurt si la obiect apoi m-a facut inganfata!!! Deci iti dai seama ???" deja ma enervam numai amintindu-mi
-"Chiar asa ti-a zis ?" Era uimita
-"Da"
-"Dar si tu trebuia sa fi mai sociabila"
-"Nu vreau si cu asta basta"
-"Stiu ca nu trebuia sa te oblig , dar , ma gandeam ca iti place"
-"CE? Sa-mi placa? Veci pururi nu."
-"Bine , bine " in cele din urma a renuntat.
Dupa ce chelnerul ne-a adus cafelele , am luat o gura dintr-a mea iar ochii mei circulat de-a lungul si de-a latul camerei , pana s-au oprit la bar , unde statea un tip superb , geaca neagra de piele se vedea ca era Armanii , pantaloni sigur Versace , deci ce cauta cineva ca el in oras si ea nu il cunostea?
-"Hey Cataleya, uite acolo" am zis eu facandu-i semn cu capul spre bar. Cand aceasta si-a intors privirea puteam sa-i vad uimirea de pe fata
-"Woow" atat a spus
-"Plec la o noua cucerire" i-am zis in timp ce ma ridicam de la masa
-"Bafta fato"
Pana am ajuns la bar , mi-am dat buzele din nou cu gloss , mi-am aranjat parul , hainele le-am verificat daca erau la locul lor , si tot felul de scenarii imi faceam in minte , dar am zis ca pana la urma sa il abordez direct.


-"Buna frumosule" am zis eu cu cea mai senzuala voce a mea
-"Uite cine s-a gandit sa-mi vorbeasca" a zis in timp ce se intorcea cu fata spre mine si am ramas masca cand am vazut cine era
-"Klaus" am zis eu dregandu-mi vocea sa sune plictisita , insa inima mea ma cam dadea de gol.
-"Caroline! deci vrei o bautura ? " a intrebat aratandu-mi spre sticlele de la bar
-"Mai bine as crepa de sete! Dar multumesc!" vroiam sa ma indepartez odata de el dar o mana prinsa de bratul meu m-a oprit. Atingerea lui era recomfortanta ,era placuta...Ce...cum de ma gandeam eu asa ??
-"De ce esti atat de tafnoasa ? Ce ti-am facut ?" Ma intreaba bland si dulce ..DULCE?...chiar cred ca am inebunit.
-"Nimic , doar lasa-ma in pace!" eram speriata deoarece nici un baiat nu m-a mai facut ma simt asa cand ma atingea , si plus fata lui era la centimetrii de-a mea.
-"La naiba cu tine! Am crezut ca esti diferita , dar m-am inselat , esti doar o blonda proasta , care se crede buricul pamantului si caruia nu ii ajunge nimeni la nas" mi-a aruncat cuvintele in fata si a plecat lasandu-ma cu replica zgariindu-ma pe gat. Incredibil. Mie nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana cum , deci el chiar ma credea diferita. Asta ma intrista , poate l-am judecat gresit , sunt o proasta , trebuie sa merg dupa el.

                             ********************** 

Klaus's POV:

Cine naiba se credea si fata asta ? vine la mine cu vrajeala apoi ma da dracului ? e nebuna ? in toti cei 1000 de ani ai mei eu nu am mai intalnit astfel de specimene. Era imposibila. Pacat de calitatile ei multiple.
De atatia nervi ce se revarsau asupra mea am mers la cel mai apropiat club , am constrans o fata si ii beam sangele. Eram atat de atras de sangele ei incat nici nu am simtit prezenta celei de-a treia persoana.
-"Ce naiba?" a tipat Caroline cand am lasat trupul fetei sa-mi cada din brate.
-"Doamne , chiar nu trebuia sa vezi asta !" am zis repede si am mers in fata ei , stergandu-mi sangele din coltul gurii.

-"Ce esti ? ce naiba de monstru mai esti si tu ?" a zis aproape tipand si facand doi pasi in spate.
Ochii mei au fixat-o si am zis usor.
-"O sa uiti ceea ce ai vazut in seara asta , te conduc acasa si ma inviti inauntru apoi lesini" imi foloseam puterea.
Fara alte vorbe sau gesturi din partea ei , am dus-o repede acasa , dar va spus sincer ceea ce s-a intamplat nu mai patisem de cand eram vampir. In fata usii ei am lasat-o jos pentru a descuia insa cand a deschis a fugit in casa si a inchis usa tipand ca o descreierata.
-"Pleaca , pleaca naibii de aici, nu vreau sa te mai vad monstrule"
Cum se face ca nu a functionat constrangerea ? ...Numai daca...Oh nu...
-"Caroline stiu ca probabil nu mai vrei sa ma vezi sau stiu eu ce , dar zimi ce ai consumat in seara asta ." Speram sa-mi raspunda
-"Pleaca naibii odata"
Am hotarat sa fac niste pasii falsi in spate si sa ma ascund in intuneric , iar daca planul meu functiona era floare la ureche.
Am asteptat vreo 3 minute, dupa care scartaitul usii se auzi , si Caroline iesii incetisor , sa verifice daca mai eram sau nu acolo. Spre surprinderea ei am venit pe la spate , am luat-o pe sus si am dus-o la hotelul unde m-am cazat pentru a o tine sub observatie , pana cand verbina va disparea si o sa o fac sa uite.

               **************************** 

Cataleya's POV:

Da unde naiba era Caroline ? ma lasase aici de o jumatate de ora. M-am intors sa ma uit dupa ea , dar nu era nicaieri. M-am ridicat de pe scaun si am iesit din bar , sperand ca e afara cu noua ei cuceri. Insa nici urma de ea , am luat-o in josul strazi , pana am ajuns in fata unui club , nimic. Mi-am lasat capul in pamant exasparata cand am vazut geanta ei intr-o balta de noroi.
-"Oh nu Caroline ce naiba ti s-a intamplat ?" am inceput sa tip de nebuna
Am luat repede un taxi si am mers acasa la Caroline. Ma gandeam ca poate mersese acasa , insa doua lucruri erau ciudata.
1. nu ma anuntase
2. de ce poseta ei era in noroi.
Sper doar din toata inima sa nu i se fi intamplat ceva rau
Am ajuns in fata casei ei si usa de la intrare era larg deschisa. Cu siguranta s-a intamplat ceva grav.
In spatele meu aparu Klaus care m-a speriat de moarte.
-"Waii....m-ai speriat"
-"Scuza-ma"
-"Nu sti unde e Caroline ?" l-am intrebat repede
-"Nu"

Stateam in fata casei lui Caroline intrebandu-ma ce naiba fac eu aici ? de ce lasasem usa de la intrare deschisa. In cele din urma am inchis usa si am plecat spre casa deoarece eram extem de obosita

4 comentarii:

  1. Ce neatenta sunt...Am uitat ca mi-ai zis ca-ai postat doua cap:))
    Cate s-au intamplat!Si vreau next-ul!!!!
    Capitolul e superb,dar deja stiai asta,nu?Normal!
    Acu' pot sa-ti spun multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti indragostita , deaia uiti.... eu uneori de indragostita ce sunt uit si cum ma cheama :)):)):)):))
    Mda....cu nextul voi veni maine ...sau poate in seara asta...:))
    Daca tu spui ca e superb eu te cred pe cuvant...
    Love you :*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foooarte indragostita,ai dreptate,dar nu de oricine,ci de unicul si magnificul Damon Salvatore!:X Si el chiar te poate face sa uiti...:))
      Eu sper ca'n seara asta!Moooor de nerabdare!
      Si Damon zice ca-i superb!Si Kol!Si Klaus!Si Elijah,asa ca chiar e!Crede-ne!

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Va cred pe toti...si de aceea l-am postat :P
      Va pup pe toti
      An love all of you :*:*:*:*
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere