vineri, 30 martie 2012

Capitolul III

Capitolul III-You will be mine

Dupa ce am mai stat cu doamna Hilda la taclale , am urmat-o pana la viitoarea mea clasa , aratandu-mi o banca defapt singura care mai era libera din toata clasa. M-am asezat si am hotarat sa raman in  liniste in banca observand fiecare elev in parte.
Chiar inainte sa se sune am simtit un miros dulce de  sange care nu era departe de  mine , era undeva pe coridor  , se apropia , tot mai mult , mult , mult , mult , pana cand pe usa intra o blonda cu ochii in telefon. Atunci am bagat de seama sursa mirosului , la tampla ei era un mic bandaj , si  in spatele acestuia era o mica  rana , era proaspata , sangele inca firbea vrand sa iasa la suprafata , simturile mele au luat-o la goana , oare ce era cu sangele ei incat ma facea atat de neputincios , aveam 1000 de ani si asa ceva nu am mai patit.
Chiar cand a ajuns in drept cu banca si-a ridicat privirea din telefon , ochii nostrii intalnindu-se , privirea aceea albastra ma atragea total , nu stiam ca exista asa o frumusete. Cred ca si ea era la fel de uimita ca mine deoarece statea acolo fara sa faca nimic, nici o expresie , doar o fata pala uimita , chiar muta.
-"Buna" am zis in cele din urma pentru a rupe tacerea ce se asternu-se intre noi.
-"B..buna" era atat de draga cand se balbaia. Insa cand s-a asezat in banca mi-a intors spatele si nu a mai scos o vorba. Mirosea uimitor , cred ca era noul parfum a lui Kim Kardashian , si un suplu miros de sange , combinatia fatala.
Cand domnul B a intrat in clasa ne-am ridicat in picioare , aceasta stand inca cu spatele la mine , mie imi convenea , deoarece puteam sa o admir , era inalta , nu chiar cat mine , forme apetisante iar parul curgea valuri pana la talie. Galbenul pletelor era atat de stralucitor incat iti lua ochii.
-"Buna ziua copii"
-"Buna ziua domnule B"
-"Si dupa cum sunt sigur ca a-ti observat avem onoarea de al avea alaturi de noi pe domnul Klaus Michaelson , noul vostru coleg , venit tocmai din Mystic-Falls , Virginia. Haideti sda-l salutam cu toti."
-"Buna Klaus , bine ai venit , ne bucuram sa te avem printre noi" au zis toti in cor , mai putin fata de langa mine.
-"Buna, ma simt onorat ca sunt aici , multumesc pentru primirea calduroasa."
-"Si...acum cine lipseste?" a intrebat proful
-"Nimeni" a raspuns un baiat care se parea ca era de serviciu pe clasa.
-"Bun...atunci , domnisoara Caroline Forbs...ce am avut de pregatit pentru astazi ?" asteptam sa vad cine este aceasta Caroline cand deodata fata de langa mine se ridicase.Aha , deci am aflat cum o cheama.
-"Pentru astazi am avut de invatat...al doilea razboi mondial"
-"Bun , si cand s-a petrecut cel de-al doilea razboi , cauzele si ce mai sti"
-"S-a petrecum intre ani 1939-1945 , s-a produs din cauze politice....si..." observand cat era de tensionata am ajutat-o putin cu puterea mea de controlat prin minte , linistind-o. Apoi raspunsul ei a venit de la sine.
-"Foarte bine , pentru astazi a-i obtinut un 10" zise B apoi trecandu-i nota in catalog. Era atat de ciudat , trecusem prin atatea licee , facultati , dar niciunul nu se compara cu asta. Era atat de pozitiv , o atmosfera atat de placuta si fete foarte frumoasa , adica pe cine mint eu? doar o singura fata frumoasa.
Ora a trecut foarte repede , Caroline nici macar nu se intorcea spre mine , daramite sa ma mai priveasca. Oare cu ce ii gresisem ?Cand s-a sunat de iesire a sarit ca arsa din banca luand o alta fata de mana si iesind pe hol. Am facut si eu acelasi lucru deoarece nu vroiam sa par salbatic. Toate privirile fetelor se intorceau spre mine , priviri provocatoare , insa doua nici nu imi observau prezenta. Era Caroline si cu acea fata care povesteau. Stiti ca se zice ca si barbati sunt bagaciosi ? Asa ca am stat si am ascultat la ele.
-"Caroline , de ce ai fost atat de prost crescuta cu comportamentul pe care l-ai abordat cu noul coleg ? Nici nu te-ai uitat la el , daramite sa-l mai saluti. Ce-i cu tine ? Tu nu esti asa" fata aceea satena si mai micuta de statura ii tinea predica
-"Sti tiparul meu de iubit si barbat perfect Cataleya?" intreaba Caroline
-"Da. Ce are asta legatura cu Klaus? Adica...stai"
-"Da...El este" i-a taiat-o
Eram uimit , eram barbatul la care visa , iubitul ideal pentru ea. Dar cu toate astea nu intelegeam de ce se comporta asa.
Am decis sa ma bag in vorba cu ele deoarece celelalte fete si baieti erau prea ocupati sa se impinga pe la colturi ca sa stea cu alti , tipic adolescentin.
-"Buna fetelor." am salutat politicos
-"Buna" ma saluta fata care se pare ca se numeste Cataleya.
Ma uitat cu subinteles la Caroline
-"Buna" a zis cu jumate de gura dupa ce a primit un cot in mana de la prietena ei.
-"As putea sta cu voi pana ma mai obisnuiesc cu locurile ?" am facut ochii de catelusi invatati de la o fetita pe care am avut-o in grija acum vreo 500 de ani.
-"Bine" a zis Cataleya
-"Si voi sunteti cele mai frumoase fete de pe aici " am zis uitandu-ma intens la Caroline , care se prefacea atrasa de nu stiu ce pe telefon , insa colturile ochiilor ma urmareau.
-"Multumim...si tu esti un scump" a zis tot aceasta
-"Eu sunt Klaus"
-"Eu sunt Cataleya. Incantata" a intins mana si i-am sarutat-o usor. Trebuia sa fiu un gentleman.
-"Aaa...ea e Caroline" a zis repede Cataleya vazand ca nu ma baga prietena ei in seama.
-"Are niste probleme acasa. Ea nu e asa de obicei"
-"Nu-i nimic. si eu am fost asa cand au murit parinti mei" fata ei s-a intors instantaneu la mine si privirea ei s-a imblanzit.
-"Imi pare rau" a zis Caroline , avea o voce atat de frumoasa si linistitoare.
-"Nici o problema. Ce a fost a trecut" am zis punandu-i mana pe umar , si degetul meu atinsese o bucata de piele de-a ei. Era o senzatie atat de intensa , o piele atat de catifelata.


"Caroline Forbs , vei fi a mea".....Ma gandeam in timp ce ii priveam ochii

6 comentarii:

  1. Te-ai intors!!!!!Ieeeeey!
    Capitolul e superb!!Iar Klaus e asa un scump:X
    Bafta in continuare,iar eu am fugit sa vad ce-ai mai postat.

    Love you:*:*:*:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.....m-am intors :))
    Mie imi spui ? Mie imi vine sa-l mananc de scump ce e :))
    Love you :*:*:X
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma intreb ce gust o avea...:))

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Ce imi place mie cel mai mult....ciocolata cu aluine :)):))...sau nuca de cocos :))
      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    3. Deja salivez pe-aici :))

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Stiu...si eu :)))....
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere