duminică, 18 martie 2012

Another Storie Capitolul 12

Hello girls,
Imi pare nespus de rau ca nu am mai postat de vreo 3 saptamani , insa am avut de invatat pentru scoala de soferi. Acest capitol este unul mai scurtut decat am obisnui insa.,...este mai bine decat nimic....sper sa revin cat mai repede si cu capitolul 13.Va multumesc pentru intelegere.
Va pup,
Xoxo
A voastra     ~Bebexutza

Capitolul 12-Another sensation


Cand usa de la intrare s-a auzit inchizandu-se , Damon era deja peste mine , mainile lui exploatandu-mi corpul. Atingerile lui se simteau acum ma fine , mai delicate , simturile mele erau mai dezvoltate. De fapt ce tot vorbesc eu aici , fiecare emotie si sentiment al meu dupa transformare s-au amplifiat.
-"Cred ca ar trebui sa mergem sus" am zis cand gura lui a parasit-o pe a mea pentru a cobora pe gat
-"Aha...." atat am auzit apoi eram purtata precum o mireasa pana la dormitor.
Nu ajunsesem sa clipesc odata si corpul meu pulsa pe cearceafurile movalii ce se asterneau pe pat. Mainile lui Damon parca capatara curent. Se miscau cu o viteaza pe care pana acum cateva zile nici macar nu o puteam concepe , daramite sa o mai si vad , insa acum observam cu cata delicatele imi mangaia trupul.
Mi-am infupt mainile in camasa lui si intr-o fractiune de secunda era sfasaiata. Da era sfaraiata la proriu
-"Doamne...ma inebunesti cand esti nerabdatoare".. si cum era si mai nerabdator decat mine ne-a dezbracat pe amandoi la fel de repede.
Fluturii din stomacul meu au explodat in momentul cand intra in mine si imi soptea la ureche firav "te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc la infinit". Era cu o cu totul alta senzatie , era amplificata.
In momentul in care punctul culminant ne-a cuprins pe amandoi , Damon cazuse langa mine pitindu-ma la pieptul lui.
Liniile trupului ii erau mai accentuate , observam cum fiecare fibra a pieptului i se incorda cand degetele mele o traversau. Am mai stat cateva minute imbratisati , pana cand somnul ne-a cuprins pe amandoi.

                      ****************************************

Peste 2 saptamani

Draga jurnalule

Astazi este o zi speciala , este ziua in care am hotarat ca Jeremy ar trebui sa se intoarca acasa. Au trebui 2 saptamani de la transformarea mea si Damon m-a ajutat sa imi controlez setea de sange si ma hranesc doar cu pungi de sange. Era mai bine decat sa ranesc , sau mai rau , sa omor oameni. Deci nu mai sunt o amenintare pentru el , si cred ca asa este mai bine , va fi intradevat suparat pe mine pentru ca l-am pus pe Damon sa il constranga din nou , insa nu aveam ce face , daca era aici in tot acest timp , ar fi suferit mult. Gata , trebuie sa plec , am auzit masina lui Damon cate este la vreo 5 km distanta. S-a intors cu Jeremy. Yupyyyy. Sunt umpic nebuna jurnalule , dar sunt atat de fericita ca toate s-au intors la normal. Ei bine , aproape toate. Sti ce vreau sa spun

                                                                                                                         A ta Elena

-"Buna surioara" ma imbratiseaza strans Jeremy cand a ajuns pe veranda unde il asteptam nerabdatoare
-"Cat ma bucur sa te vad Jer. Promit ca nu o sa mai las sa ti se intample ceva rau , incat nu o sa mai fiu nevoita sa recurg la metoda constrangerii" am zis eu strangandu-l tare in brate , insa fiind constienta pe puterea mea cea noua.
-"Cu privire la asta Elena. Multumesc. Nu as fi plecat de langa tine si numai ti-as fi stat in cale. Oricum , m-am distrat de minune in Denver , chiar aveam nevoie de asa ceva, de o pauza" eram uimita la auzirea cuvintelor lui, toate erau minunate , el nu era suparat , iubirea vieti mele era cu mine , Bonnie era binisor , se acomoda cu noua eu , si Caroline si Klaus , nu cred ca va vine sa credeti dar au o relatie , una destul de solida si dragalasa.


2 comentarii:

  1. Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,ai postat!!!!!
    Doamne,ce fericita mai facut!Yupiiiiiiiiiii!
    Capitolul e superb,ca de obicei,iar eu abia astept next-ul,asa ca multa bafta in continuare!

    Love you:X:X:X:*:*:*

    A ta~Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...intr-un sfarsit am postat...
      Ma bucur ca ti-a placut , chiar daca este cam scurt , mai bine decat nimic.
      Next-ul va venii cat se poate de repede , promit,
      Love you babe :*:*:*:*:X
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere