luni, 19 martie 2012

Capitolul II

Capitolul II-Moving on

Caroline's POV:

-"Caroline , vino , o sa intarzaiem la scoala" vocea Cataleyei se auzea venind de la parter , in timp ce eu imi cautam inebunita telefonul
-"Nu imi gasesc telefonul" am tipat deja exasperata
Cataleya a urcat in camera mea
-"Te referi la asta ?" a zis aratand la mana mea dreapta , in care culmea poposea telefonul meu
-"Ce m-as face eu fara tine ?" am intrebat-o luand-o de mana
-"Acum vino , avem cu domnul B. si nu ne permitem sa intarzaiem."
-"Mda...Pa mama" am zis iesind pe usa , lasand-o pe mama in urma mea facandu-mi cu mana
Drumul spre scoala era foarte placut asta dimineata , era o vreme superba de Mai , soarele tragea cu ochiul de dupa campii , iar noi am hotarat sa o luam de jos.
-"Si Caroline , ai mai vorbit cu Dom ?"
-"Nu. Sti ca nu mai am nici o legatura cu acel individ" am taiat-o rapid nevrand sa mai vorbesc despre el.
-"Da...imi pare rau ca te-am intrebat" a zis facand o fata de catelus la care nimeni nu putea sta serios
-"Nu-i nimic"
Restul drumului am povestit despre haine , incaltaminte , despre noile articole de la Gucci , Pucci , Armani , Versace , Dolce&Gabbana , Prada si alte articole de la designeri faimosi.
Curtea liceului Brooklyn era plina de elevi , era exact pe placul meu , imi placea popularitatea mea si imi placea cum toata lumea ma tintuia cu privirea in timp ce treceam pe langa ei. Insa nimeni din scoala nu era de nasul meu , chiar daca incercasem o relatie cu Dom , s-a dovedit a fi doar pentru popularitate. Cand am facut drumul pana la intrarea in scoala , normal , toate privirile m-au urmarit si ma scanau din cap pana in picioare. Eram idolul lor. Zeita lor. Eram precum Candice Accola cand pasea pe covorul rosu.

Klaus's POV

Stateam la aeroport si priveam uriasul panou din fata mea pe care erau afisate toate destinatile la care puteam merge
-"Hmm...Viena , am mai fost , plictisitor , Paris, prea mult romantism , Atena, prea istorica, hmm..New York , broadway , vedete , bautura , femei , sange proaspat in cantitati mari , aici sa fie" vorbeam cu mine insami mangaindu-mi barbia.
-"Buna ziua" la spusele mele deja ochii mei erau tintuiti intr-a ei , imi foloseam puterea
-"O sa-mi dai un bilet la New York , clasa I , cel care pleaca exact peste 5 minute , din partea casei" aceasta nemaiputand sa raspunda a tastat ceva la calculator apoi mi-a intins un bilet.Era atat de placut sa fi vampir , puteai sa faci ceea ce te taia capul
-"Multumesc" am zis zambindu-i
Zborul dura vreo 3 ore , deja decolasem de vreo ora si eu nu mai aveam rabdare. Imi era o foame de lup si mancasem tot ceea ce stewardesa a adus , insa eu aveam o foame de altceva , ceea lichid , rosu , ceea ce noua vampirilor ne da putere si viata vesnica. Sange
M-am hotarat sa constrang o domnisoara focoasa din avion , care si asa imi tot facea ochii dulci sa ma lase sa ma hranesc cu sangele ei
Dupa ce mi-am recuperat puterile , i-am dat doar cateva picaturi din sangele meu , doar suficient cat sa i se vindece rana lasata de mine pe gat , apoi am constrans-o sa uite tot si am plecat la locul meu fresh.
Acum timpul parca zbura , acele doua ore au trecut extrem de repede , avionul tocmai aterizand pe aeroportul JFK International din New York.
Mi-am inchiriat un Mercedes M3 , negru si am plecat la hotelul Hillton pentru a ma caza.
-"Buna ziua domnule! Cu ce va putem ajuta ?" intreaba femeia aceea din spatele biroului de la receptia hotelului.
-"Buna ziua doamna! As dori cea mai scumpa camera pe care o aveti si sa aiba si o priveliste spre oras" ochii mei o controlau. Aceasta s-a intors si mi-a intins cartela viitoarei mele camere.
Camera  era de-a dreptul superba. Parchetul negru asortat cu mobila alba si un pat imens in mijlocul acesteia cu asternuturi albe si negre. Era numai buna pentru mine
Cum ciclul meu intr-un oras nou incepea cu inscrierea la liceu am hotarat sa merg la cel mai prestigios liceu din New York si anume Brooklyn.
Secretara era o femeie mica de statura , carunta iar fata ii era plina de riduri.
-"Buna ziua! Doriti ceva ?" ma intreaba dulce femeia
-"As dori sa ma inscriu la aceasta scoala"
-"Actele dumneavoastra"
I-am intins niste acte bineinteles false iar aceasta trecandu-ma in evidenta m-a intrebat
-"Deci , Klaus Michaelson , cum este Mystic-Fallsul? si ce va determinat sa va mutati tocmai in NYC?
-"Soare , placut , oameni placuti , si ceea ce m-a determinat sa ma mut este moarte familiei mele"
-"Da am observat asta. Imi pare tare rau" aceasta se ridicat de pe scauns si vine de ma imbratiseaza
-"Sunte-ti atat de draguta doamna ..."
-"Hilda , Hilda Westleyson
-"Incantat" am zis luandu-i mana si sarutand-o
-"Opreste'te ca rosesc" zise amuzata , apoi am tras o portie de ras amandoi
-"Uite orarul tau , poti pleca la prima ora ....si anume istorie cu domnul Brown si sa stii de pe acum...nu ii place ca elevii sa intarzaie

4 comentarii:

  1. Love!Love!Love!Love!Love!Il iubesc mult!
    Ahh...si Klaus o s-o intalneasca pe Caroline,iar Caroline pe Klaus....Abia astept!!!!
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda....in capitolul urmator va fi marea intalnire
      Ma bucur ca iti place babe
      :*:*:*:*:*
      Love you!!:*:*:*:*:X
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
  2. Deea,mie mi-au expirat minutele si sms-urile,si s-ar putea sa-mi incarc abia pe la sfarsitul lunii,asa c-am venit sa te anunt [nu cumva sa spui ca nesimtita de mine n-a vrut sa-ti raspunda :)) ] pe blog,cum pe mess nu prea intri.

    Multa bafta la capitolul care lucrezi,si ca sa-ti raspund la intrebarea:Daca am mai scris ceva la pov. cu Kol si Dana,raspunsul e ''nu'',dar as vrea sa ma apuc in seara asta.

    Love you:X:X:X:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello babe
      Nu-i nimic...ma gandeam eu ca ti-au expirat minutele...deoarece tu niciodata nu uiti de mine. :*
      Multumesc pentru totala ta sustinere in legatura cu ficurile mele si sper sa mai scrii la acel fic deoarece cum am mai spus...e GENIAL.
      Love you too :*:*:X
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere