duminică, 18 martie 2012

Capitolui I

Capitolul I-She and He's life stories

Caroline's POV:

Reflexia mea din oglinda nu ma lasa sa imi iau ochii de la mine. Era de-a dreptul superba, nu deageaba eram cea mai populara fata din liceu si toti baieti erau in limba dupa mine. Ops , am uitat sa ma prezint , asa fac eu de fiecare data cand ma uimesc pe mine insumi cum arat. Sunt Caroline Forbs , sunt in anul terminal la liceul Brooklyn din NYC , am 18 ani si pot sa spun ca am numai o singura pietena buna , in rest sunt doar de fatada , pentru a-si castiga popularitatea. Prietena mea este Cataleya , este dintr-o clasa cu mine si sincer nu stiu ce m-as face fara ea.
-"Caroline , iar te uiti 10 ore in oglinda pana sa vi odata ? vocea Cataleyei m-a trezit din visarea mea , si avea dreptate , trebuia sa mergem la cumparaturi si eu nu ma puteam dezlipi de oglinda , eram prea obsedata de propria-mi persoana.
-"Mi-am facut cateva retusuri" am mintit eu.
-"Tu nu ai nevoie de retusuri , intotdeauna este impecabila" a chicotit. Nu puteam sa o mint , ne cunosteam din clasa I si de atunci suntem tot impreuna. Era ca o sora pentru mine , era sora pe care nu o aveam.

                              ********************

-"La naiba Elijiah , da lasa dracu in pace , nu te mai suport , de 1000 de ani esti pe capul meu" in aceste momente daca prindeam pe cineva imi venea sa il omor fara sa clipesc
-"Klaus , dar mai termina odata cu omoratul oamenilor din placere" Elijiah tipa cat il tinea gura
-"Ultima data cand am verificat draga frate eram tot vampir asa ca nu omor oameni din placerea de a omora , ci pentru necesitatea de a supravietui" si cu aceste cuvinte am iesit in casa , urcandu-ma in masina si hoinarind strazile batranului Mystic-Falls in cautarea unei prazi , deoarece cearta asta m-a cam secat de puteri.
Cand am virat la dreapta pe strada 57 am vazut o silueta alergand pe trotuar.
-"Cine naiba face jogging la ora 22:00pm??" ma intrebam singur
Am oprit masina langa aceasta si folosindu-mi Putere a hotarat sa urce si sa taca din gura pana am ajuns la marginea orasului si aici secand-o se sange.

Cu tot circul asta am uitat sa ma prezint. Numele meu este Klaus Michaelson , am 1000 de ani(stiu ca par nebun) si sunt vampir(stiu ca ma credeti nebun). In exact anul 1012 eram un tanar din Mystic-Falls , dintr-o clasa sociala superioara , eram burlacul dorit de mai toate femeile , cu exceptie uneia pe care am facut-o sa sufere foarte mult. Cand intr-o seara ma intorceam de la un bal mascat , am vazut-o pe Daleya pe trotuar , plangand. Insa si acum blestem momentul in care m-am apropiat de ea si i-am mangaiat umarul pentru a o consola. Cand capul ei s-a intors spre mine in jurul ochiilor ei o multitudine de venisoare se miscau precul ramele luate in mana , ochii de un rosu precum sangele si canini erau precum sticla de ascutiti si stralucitori. Si in acele momente am simtit cum pielea gatului imi este spintecata , iar aceasta faptura imi lua viata , dar am ajuns sa ii iau mana si sa o duc la gura mea muscand-o atat de toare incat sangele ei mi-a mangaiat gatul. Atunci habar nu
 aveam ca daca bausem sangele ei am sa ma transform in ceea ce sunt acum. Dar dupa 2 zile de la intamplare m-am trezit , si eram deja vampir. Fratele meu a devenit asa deoarece avusese un accident grav cu trasura iar eu hranindu-l cu sangele meu in ultima lui suflare aceasta nu a mai avut timp sa il regenerezi si a murit cu sangele meu in organism.

Sper sa va placa
Vreau a parere , sa stiu daca sa continui sau nu
Va pup,
Xoxo
~Bebexutza



4 comentarii: