vineri, 24 februarie 2012

Another Storie Capitolul 11

Capitolul 11- Another Elena

-"Damon..." am zis simtindu-mi gatul in flacari. Simteam o sete infernala.
-"Elena....te rog iarta-ma pentru zilele astea , nu erau eu , am fost un nesabuit care te-a ranit"...cu fiecare cuvat se simtea tot mai vinovat , vina pe care o simtea observandu-se in oceanele albastre...
-"Damon...nu te mai scuza , nu a fost vina ta , nu a stat la baza puterilor tale , acea catea fusese o originara , si nu ai fost chiar atat de nesabuit"vocea mea devenea din ce in ce mai greoaie , pana si cuvintele care ieseau din gatul meu ma ardeau.
-"Damon...gatul meu" am zis dint-o data aproape tipand de durere.
-"Elena , scuza-ma , am si uitat de oribila prima sete" nu am zis nimic , doar i-am zambit , era atat de adorabil cand se scuza.
-"Insa Elena , esti sigura ca asta este ceea ce isi doresti ? tu niciodata nu ai vrut sa te transformi in vampir , nici cand a fost problema cu Klaus......dar acum ...ce te-a facut sa-ti schimbi parerea ?" a lasat ochii in pamant simtindu-se vinovat. Dar de ce nu am habar , el este pentru mine lumina ochilor mei , aerul pe care il respir , fara el viata mea nu ar avea nici o valoare .
-"Damon , te iubesc , pentru tine as fi in stare sa fac orice , as da si luna de pe cer numai ca tu sa fi fericit , si da , ai dreptate , niciodata nu am vrut sa devin vampir , dar asta a fost inainte ca sentimentele pentru tine sa ma loveasca cu o putere orbitoare. As putea sa iti insirui o sumedenie de sentimente , insa acum chiar am nevoie de sange , sunt din ce in ce mai slaba." pana si vocea mea abia se mai auzea.
-"Vino printeso" zise intinzandu-mi mana
-"Unde vom merge ?"
-"Padurea este locul cel mai potrivit pentru noi  si in special pentru cei noi transformati asa ca tine"
Pana sa realizez eram deja afara din camera mea , adoptand Damon style-ul , adica iesitul pe fereastra.....intunericul deja se asternuse pentre Mystic-Falls , insa noi mei ochii puteau vedea fara probleme ceea ce padurea ascundea , fiecare craca de pom era mai maro , fiecare frunza era mai verde , fiecare lucru era mai accentuat acum , ganganile care umblau pe pamantul rece se faceau auzit datorita noului meu auz , mirosurile ce poposeau prin jur ajungeau cu viteaza luminii la nasul meu , putand sa le deosebesc instantaneu , lumea aceasta noua in care am pasit era mai detaliata , mai complexa. Cu noua mea viteaza , l-am urmat pe Damon prin padure , la inceput ma temeam deoarece viteza cu care alergam faceau lucrurile din jurul meu sa pana o linie continua , si daca ma uitam mai bine mi se parea ca merg cu incetinitorul pe langa ele , si asa puteam sa le observ conturul , caracteristicile , era placut , dar era si ciudat , dar cel mai bine spus , este ca sunt vampir acum , nimic din vechile mele obiceiuri nu vor mai fi acum , nu mai sunt Elena Gilbert care am fost pana acum , omul , acum sunt Elena Gilbert vampirul
-"Stai..." a zis Damon ajungand intr-un fel de luminis.
-"Ceoncentreaza-te printesa"
Am facut exact lucrul pe care Damon mi l-a cerut , acum era atat de diferit , vantul care pana acum doar imi mangaia urechile , acum imi canta , iarba care pana acum ma gadilea acum ma mangaie...dar stai...acea bataie ...era cunoascuta......inima..batai..batai ale inimi
-"Om" am zis oarecum multumita de descoperirea mea
-"Concentreaza-te si lasate condusa de instinct" m-a sfatuit Damon
Mi-am inchis ochii si am lasat mirosul si auzul sa ma ghideze , dintr-o data acele batai se auzeau si mai tare in urechile mele , si un miros placut mi-a invaluit caile nazale , picioarele mele au luat cale instingului , intr-o secunda m-am oprit , fiind de cealalta parte a orasului in padure , in fata unui om. Mi-am deschis ochii pentru a-mi analiza prima victima , era un barbat la 35 de ani , excursionist care dupa cum arata se pierduse prin padure , astfel nu imi explic ce face in padure la ora asta in noapte. Ceea ce mi-a atras imediat atentia a fost vena care conduce sangele de la inima la creier , era atat de pronuntata , atat de inebunitoare , inca nu am reusit sa ma abtin. Cand canini mei s-au dezlantuit si ochii facandu-se rosii inconjurati de mii de venisoare de aceasi culoare barbatul a dat sa fura , insa amintindu-mi de noua mea putere , m-am uitat in ochii lui apoi am rostit
-"Nu iti este frica de mine , si o sa fi de acord cu viitoarea pierdere de sange" pupilele mele dansau , si barbatul si-a lasat gatul pe partea stanga , asteptand parca sa il sec de sange.Lucru pe care si l-am facut , canini mei nemaiputand sa se abtina. Cand am patruns in pielea omului , sangele mi-a ajuns prima data pe limba , era delicios , prima inghititura cred ca nu sa o uit niciodata , deoarece gatul durea si mai tare , insa cu cat avansam mai mult cu atat durerea disparea , pana cand a disparut definitiv , era atat de placut cand ma hraneam. Dupa o pierdere semnificativa de sange am simtit corpul barbatului cum s-a molesit , era aproape pe moarte , nu vroiam sa il omor , vroiam sa ma opresc , era greu , aproape imposibil , insa gandindu-ma la Damon si la cat il iubesc m-am oprit exact cu cateva secunde inainte ca acesta sa moara.
Dupa ce am lasat corpul barbatului din bratele mele , m-am intors la Damon , care statea rezemat de un pom , cu mainile incrucisate la piept , avand in ochii niste sentimente pe care nu le mai vazusem de mult pe fata lui ...erau mandrie , implinire , multumire...
-"Sunt mandru de tine iubito " acum fiind in fata mea luandu-mi fata intre mainile lui si lingandu-mi picatura de sange ce mi-a ramas in coltul gurii. Doamne cat de dor mi-a fost de Damon al meu.
-"Te iubesc Damon "
-"Si eu te iubesc Elena "

                     ****************************

-"Elena..esti diferita" a zis Caroline venind si luandu-ma in brate.Dupa ce m-am hranit am hotarat sa ne intoarcem la pensiune unde erau ceilalti pentru a-i mai linisti putin.
Ochii mei o cautau pe Bonnie , deoarece ea dintre toti nu isi dorea niciodata asta pentru mine. Uite-o...era langa semineu , privind la flacarile a caror umbra dansau pe fata ei.
-"Bonnie..." ma temeam , ma temeam de tentatia de a o lua in brate , de tentatia de sangele ei , insa cu toate aceste temeri am fugit spre ea cu o fuga omeneasca , si am strans-o la pieptul meu usor , nefacandu-i rau. Spre uimirea mea tentatia de a o seca de sange nici macar nu imi trecuse prin cap , parca si setea mea cunostea persoanele pe care le iubesc si nu vreau sa le fac rau , nedorind sangele lor
-"Elena...cat ma bucur sa te vad" zise aceasta stragandu-ma si mai tare." acum toate temerile mele s-au evaporat. Din acea imbratisare recomfortanta am fost intrerupta de o mana apasata pe umarul meu stang.Era Klaus
-"Elena...ma bucur ca te-ai intors printre noi " imi intinse mana vrand sa i-a strang in semn de prietenie insa de emotie si bucuri am sarit in gatul lui si l-am tras si pe el intr-o imbratisare nu atat de recomfortanta ca cea cu Bonnie insa una amicala , eram prieteni pana la urma .
-"Asa se comporta prieteni Klaus" i-am soptit la ureche
Cand m-am departat de el i-am vazut pe cei trei razand , cred ca auzira deducerea mea , ne-am alaturat si noi portiei de rau , eu mergand langa Damon luandu-l in brate si s-a mai intamplat ceva ciudat , Caroline a mers langa Klaus cu spatele la el si acesta si-a pus bratele in jurul taliei lui odihnindu-se barbia pe umarul ei drept...Ce am ratat ? ma intrebam in minte
-"Hey Casanova ..?...dar cu voi cei ??? " am zis eu facand un mic joc din sprancene
-"Va dau 10 dolari pentru cine ghiceste" adauga Damon cu unicul lui umor
-"Pai...lasam sentimentele libere , sa ne poarte cum vor ele" se chinui Caroline sa raspunda. Fiind umpic rusinata , Klaus ascunzandu-se dupa podoaba ei capilara.
Am mai stat la taclale inca vreo 3 ore...era deja aproape dimineata
-"Noi plecam...lasam porunbei " zise Klaus razand
-"Da..si luati-va o camera " Bonnie zise,....hm...eu si Damon am cam inceput sa ne incingem , eram deja peste el pe canapea.
-"Pai....ce mai asteptati?" paraseste Damon gura mea pentru a le replica , apoi revenind.
-"Stiti unde e iesirea!" le-am replicat eu printre buzele iubitul meu.





4 comentarii:

  1. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperbb!!!!!!A fost super grozav!!Si tari ultimile faze:))

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut babe...:*:*:*:*:*
      Mda...si mie mi-au placut alea :)):))
      Love you :*:*
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
  2. Chiar frumos :) La asemenea postari chiar ai ce sa citesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :*:*
      Ma bucur ca imi apreciezi munca
      Te pup
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere