vineri, 17 februarie 2012

Another Storie Capitolul 10

Capitolul 10- That's your baddest movement you ever do!!!

Conduceam spre pensiune , fredomand melodia de la "Ross Copperman-holding on or letting go" , conduceam cam cu 30 km/h , vroiam sa mai trag de timp , sa-mi mai las inima sa bata inca vreo cateva minute in plus , sa bata ca nebuna , sa simt ca inca mai traiesc , ca inca mai am emoti , puls , batai ale inimii ,  sangele sa-mi hiuduie prin vene , obrajii sa se faca rozali sa mai simt ca inca mai sunt umana , deoarece acesta va fi "ultimul meu drum".Insa in fata masinii mele aparu Stefan.
-"Ce dracu ?" am zis punand o farana brusca.
-"Ce ai de gand sa faci Elena ? " a intrebat ajungand in masina poposind pe scaunul de langa sofer.
-"Trebuie sa indrept ceea ce tu ai stricat " am zis uitandu-ma extrem de urat la el
-"Dar , Elena , tu nu iti doresti asta " a zis sincer
-"Ba da , chiar imi doresc asta acum Stefan , inainte....intradevar nu imi doream , insa ...s-au schimbat multe Stefan , eu m-am schimbat . tu te-ai schimbat , Damon la fel ....nu mai suntem aceasi Stefan...Imi pare rau " am zis lasand privirea in jos.
Acesta s-a mai uitat inca odata la mine , apoi, s-a evaporat , lasand un urma lui doar racoare , si miros de colonie.
Am ajuns la pensiune , am parcat masina si am coborat. Ajungand in fata usii am intrat fara sa mai bat si am inceput sa strig de nebuna pe acolo.
-"Elisabetha...??....vino aici catea nebuna obsedata de sange !"
-"Dar i-a te uite cine s-a intors aici. Cu ce onoare ?.." a zis aparand din bucatarie si asezandu-se pe canapea
Fara sa evit am mers in fata ei si i-am sters o palma netrebnicei de fata i s-a intors in partea dreapta. S-a intors intr-o milisecunda cu ochii deja rosii , venisoarele vizibile si canini dezlantuiti. Yupppy , am reusit sa enervez cateaua. Am zis in gandul meu amuzata.
-"Este cea mai rea miscare pe care ai facut-o vreodata" acestea fiind zise , Elisabetha s-a napustit asupra mea , infingandu-se coltii in gatul meu , sangele meu invaluindu-i gatul , luandu-mi viata...privirea....era....din...ce in ce....mai ....slaba....nici gandurile mele nu mai erau clare...,muream....dar macar si acea catea se stingea odata cu mine....si acela a fost ultimul meu gand inainte sa inchid ochii definitiv in aceasta viata.



                  *****************************

Ma plimbam cu Ferrariul meu negru pe strazile din Mystic-Falls cand o durere ingrozitoare de cap isi face prezenta. Era ceva in neregula , vampiri nu aveau dureri de cap , si nici o vrajitoare nu era prin jur sa ii provoace una. Insa...ceva mi-a captat atentia , in capul meu se derulau imagini , eram eu....razand , facand dragoste , plimbandu-ma cu....cineva...apoi imaginile erau clare. Am pus o frana brusca si am urlat cant mi-au tinut plamani
-"Elenaaaa!!!"
Am intors repede masina si am condus spre casa acestea. Cand am intrat insa am dat de Klaus , Bonnie si Caroline
-"Unde e Elena ? " i-am intrebat vazand ca nu zic nimic.
-"Iti amintesti de ea ?" m-a intrebat Klaus venind in fata mea instantaneu
-"Da.."
-"Atunci Elena e moarta" a zis Bonnie. Cuvintele ei mi-am rupt inima , mi-au rupt-o in mii si mii de bucatele care nu mai puteau fi puse cap la cap.
-"Duceti-va dracului toti. Cum adica e moarta ?Si voi sunteti atat de linistiti ?" nervi se dublau cu fiecare intrebare pusa.
-"Elena trebuia sa moarta , deoarece numai in felul acesta o puteam omora pe Elisabetha , pentru a te salva pe tine , pe noi pe toti." zise Caroline
-"Insa ea nu a murit de tot" A zis Bonnie si din cauza nervilor meu nu am inteles bine ce a vrut sa zica
-"Cum adica ? am intrebat repede
-"Elena a murit ,  , dar o sa invie in alta viata" Cuvintele lui Bonnie m-au socat. Elena niciodata nu isi dorise sa devina vampir.
-"Ai facut din nou o vraja dinaceea ce ai facut-o in seara sacrificiului. Sau..va deveni..? " am zis uitandu-ma urat la Klaus , amintindu-mi de acele clipe.
-"Vampir" zise Caroline taindu-ma inainte sa-mi termin propozitia
Vestea aceasta m-a socat intru-totul. Dar m-a si bucurat deoarece nu o pierdusem pe Elena pe veci. Si veci pentru un vampir inseamna mult timp.
-"Sa mergem la pensiune atunci" am zis iesind pe usa urmat de cei trei.
Drumul spre pensiune parca nu se mai termina. Eu eram singur in masina mea , urmat de Caroline in masina cu Bonnie si Klaus.
Cand in sfarsit am ajuns la pensiune nu am ezitat nici o clipa si am intrat inauntru folosindu-mi viteza de vampir. Cand am intrat in pensiune ochii mei parca usturat , lacrimile si-au facut simtite prezenta, eu Damon Salvatore plangeam.




Frumusetea mea era intinsa pe jos , plina de sange cu hainele si parul dezordonate , si chiar sfasaiate. Cateaua de Elisabetha se zbatea inca intre viata si moarte.
-"Elena" lacrimile mele ardeau. La naiba durea atat de tare sa o vad asa....moarta...chiar daca stiam ca o sa invie in vampir nu o puteam vedea asa , fara viata in ea. Am luat-o in brate si am pus-o pe canapeaua care inca mai era la locul ei.


-"Dute cu ea de aici. Ne ocupam noi de Elisabetha " zise Klaus din spatele meu.
-"Da...du-o acasa...se va trezi imediat" a zis si Caroline
-"Stai..zise Bonnie cand am dat sa plec.
Am vazut-o venind instre noi si cautand in buzunarul gecii ei a scos un superb inel cu diamant verde punandu-il pe deget.
-"Inel impotriva razelor soarelui" a zis
-"Voi chiar a-ti pregatit totul ?" i-am intrebat
-"Mda..." zis Caroline oarecum mandra
Nu am mai stat pe ganduri si am plecat spre casa Elenei alergand cu ea in bratele mele.
Cand am ajuns la ea ,am dus-o in camera ei , intinzand-o pe pat , dandu-i parul de pe fata , si asa dezvaluindu-i gatul care deja de vindeca , ceea ce insemna ca imediat se va trezi
-"Elena ??...te rog...deschide ochii printeso" si atunci i-am vazut genele palpaind usor ...usor...usor ...pana cand ochii ei caprui si-au facut simtit prezenta , dezvaluindu-le frumusetea
-"Damon"




4 comentarii:

  1. Iupy!!Cateaua e moarta!!
    Iupy!Damon s-a intors!
    Iupy!Elena e bine!
    Superb capitolul!!!

    Love you:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Iupy...da...
    Iupy...da...
    Iupy...da...
    Ma bucur ca ti-a placut babe

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de tare:) O sa incep si eu cu yupii:)) Super capitol:*

    RăspundețiȘtergere