luni, 20 februarie 2012

Secrets over secrets

Buna fetelor....sper sa va placa acest one-shoot deoarece m-am saturat de Elena si de toanele ei. Damon merita sa fie fericit si noi scriitoarele ficu-rilor despre el avem dreptul sa mi-l imaginam cu cine vrem noi. Eu dupa cum vedeti am ales-o pe Rebekah deoarece mi-a placut mult scena fierbinte dintre cei doi , si mi-a dat umpic de gandit , vazand ca Elena nu da nici un semn de dragoste pentru el. Si deoarece in episodul 14 l-a ranit atat de rau....
Hope you like
Enjoy
xoxo
~Bebexutza


Mercedesul Guardian gonea pe strazile pustii ale Mystic-Fallsului. Elena era la volan iar in dreapta ei poposea Damon cu o mana pe genunchiul ei. Linistea ce se asternuse de aproape o ora era una linistitoare , insa putin apasatoare. Elena era concentrata sa ghideze bolidul pus in miscare si Damon , Damon statea si la cate 5 minute , hopa mai fulgera o privire iubitei lui. Era ca si cum ii era teama sa nu il prinda in flagrant privind-o. Ce prostut...
-"Damon , nu am taxa la priviri" zise Elena saturandu-se de furtul de priviri a lui Damon.
-"Stiu , insa mi se pare mai amuzant asta..." a zis ranjind diabolic , insa jucaus
-"Am zis sa ma mai tim si eu ocupat , deoarece nu stiu ce e cu tine de cateva zile , esti tacuta , retrasa ,s-a intamplat ceva ? Sti ca poti sa vorbesti cu mine orice." Damon acum era cu toata privirea atintita la ea
-"Doamne, cum poti crede asa ceva ? Sti ca te iubesc , si intotdeauna vorbesc cu tine de orice. Noi nu avem secrete." zise Elena intorcandu-si capul spre Damon furandu-i o privire rapida.
Nu deageaba Damon avea 200 de ani , si peste toate era si vampir , ar vrea sa creada cuvintele Elenei insa ceva in el stiga cu voce tare sa nu o faca , si ca ceva nu este in regula , ceva se intampla , pana acum ea nu se purtase asa.
Restul drumului a fost tacut , Damon acum se uita la drum , neparasindu-l cu privirea si era randul Elenei sa ii fure priviri. Intr-un sfarsit dupa un drum de 1 ora si jumatate masina loc a ajuns in afara unui restaurat-bar , care arata destul de bine. Rosul aprins era luminat doar de o raza plapanda a lunii , si panoul de deasupra lui lumina tantos indicand "Moonlight".
Cei doi au coborat din masina , Damon primul apoi trecuse repede pe partea Elenei deschizandu-i usa. Intotdeauna dadea dovada de un geltleman adevarat, ceea ce pe Elena o facea sa se topeasca dupa el , sau cel putin o facuse.....

                                   ********************

-"Hey Kol , nu este corect. Eu am baut 3 shooturi , pe cand tu doar unul. Nu ma poti trage in piept." Rebekah era al naibii de nervoasa pe el deoarece nu se tinea de treaba
-"Soro , eu am stat inchis pana acum 6 luni intr-un sicriu si in afara de asta eram si injunghiat. Timpurile in care eu hoinarea prin baruri nu aveau tarii ca acestea , capul meu nu este obisnuit cu asa ceva.
-"Lasule. Sora ta de 20 de ani te bate la bautura." zise Klaus aparand in spatele lor
-"Hey....nu sunt las, numai ca am nevoie de umpic de acomodare cu noile tarii."Kol zicand acestea dadu o jumatate de sticla de scotch whisky pe gat , fara nici cea mai mica pauza intre inghitituri. Ochii lui deja nu ii mai stateau bine in cap , si corpul lui a inceput sa tina ritmul muzicii , sau mai bine zic ritmul scotch-ului care fermenta in el.
-"Kol...deci chiar nu ma asteptam la asta....nu trebuia sa faci asta doar ca sa ne inchizi noua gura." Rebekah era umpic tematoare de reactia fratelui ei , fiind baut , si intr-un bar plin de oameni.
-"Cine mai e lasul atum" cuvintele din gura lui Kol erau numai pe jumatate gramatical  si de inteles.
Klaus si Rebekah au ramas la masa privindul pe Kol cum mergea la fiecare domnisoana prezenta pe ritmul de dans si se freca de mama focului de ea. Insa de ce erau ei atat de alertati , un vampir la bautura , cu femei frumoase in jurul lui...hmm...nu era combinatia perfecta.
-"Aproapo...Klaus....ce mai stii de Damon ?...nu ai mai vorbit cu el ? " Rebekah intreaba insa evita privirea lui Klaus.
-"Damon...Damon si-a atins in cele din urma telul...El este cu Elena acum , si din cate arata...se inteles destul de bine , se iubesc.." Cu cat cuvintele lui Klaus avansau , cu atat privirea si pulmii Rebekahi se inclestau....nu mai putut sa zica nimic. Aflarea relatiei lui Damon cu Elena dupa cele intamplate intre ei doi , o durea , ba chiar mai mult o ranea , insa nu orgoliul , ci sentimentele ei , care au ramas neschimbate inca din prima clipa cand l-a vazut. Totul a fost ascuns , dar acum cand ea era gata sa destainuie totul , s-a destramat , ramanand in sufletul ei iubire , multa iubire pentru cineva care nici nu stie ca acea iubire exista.
-"Tu mai auzit ce am tot zis eu aici " Klaus pocnea degetele in fata ochilor ei care au ramas fara expreie cateva clipe...
-"A...scuze Klaus....nu eram atenta deloc...poti repeta" incercam sa fiu indiferenta , si sa nu las pe nimeni sa bage de seama care este statea mea. Eu eram de vina in marea majoritate , deoarece eu niciodata nu i-am zis verde in fata lui Damon de ceea ce simt , doar am adus apropouri cum ca mi-ar placea , dar nu era nimic concret.
-"Nu cred ca mai are rost sa zic acum. Uitate in dreapta ta " Cand Rebekah a intors privirea in directia indicata de Klaus , ochii ei au vazut ceva ce nu voia sa vada exact in acea seara. Elena cu Damon intrau in bar , tinandu-se de mana . Acele imagini dureau mai tare decat un pumnal in inima.
Rebekah a luat sticla de whisky si a dat gat. Nu putea sa mai reziste uitanduse la ei, si a decis sa mearga sa isi caute pe cineva cu care sa isi inece amarul , insa cand a vrut sa se ridice de la masa Elena impreuna cu Damon au aparut in fata ei zambindu-i.
-"Buna seara, ce faci ? Va distrati ?" a trebat Elena afisandu-i un zambet
-"Sicer...ma distram mai bine inainte sa apareti voi pe aici" cu acestea spuse Rebekah a trecut pe langa ei frecand umarul Elenei si mergand la primul baiat care i-a aparut in fata
-"Cei cu ea ? " in intreaba Damon pe Klaus....Si Elena se uita la Rebekah cum l-a contrans pe bietul baiat
-"Habar nu am...nu s-a mai comportat asa...insa..cred ca inca ii poarta pica Elenei de cand a injunghiat-o pe la spate...a fost dur" a spus Klaus uitandu-se la Elena
-"Nu a fost intentia mea , insa nu cred ca mai are rost discutia asta" Elena nu vroia sa ii zice lui Klaus ca era din cauza lui , ca urmau sa il omoare , voiau sa lase totul in urma si sa fie prieteni.
Ochii Elenei circulau din dreapta spre stanga barului , si dintr-o data isi opri privirea pe Kol care dansa de mama focului cu o fata, aceasta era inalta blonda , forme  apetisante si tinuta ...era una extravaganta. In ochii ei aparu o licarire de gelozie. Dar de ce ? Ce s-a intamplat intre ei de Elena era geloasa.
-"Pamantul catre Elena..." a zis Damon dupa ce a intrebat-o de doua ori ce doreste de baut insa aceasta nu i-a raspuns
-"Da...scuze Damon, nu te-am auzit din cauza muzicii prea tare" se scuza acesta , insa mintea , dar oare de ce ?Aceasta intrebare persista.
-"Ce vrei sa bei ?"
-"Un pahar de tequila"
-"Hmm...." atat a spus Damon apoi a plecat sa ii aduca ce isi doreste luandu-si si pentru el tot aceasi bautura. De fapt a luat o sticla intreaga , urma o noapte lunga.
Kol a venit la masa unde Klaus si Elena stateau in liniste asteptandu-l pe Damon si s-a asezat langa Elena punandu-se mana dupa gatul ei
-"Si uite cine e aici " zise acesta tragandu-i cu ochiu. Hey..mi se pare mie sau intre cei doi era ceva mai mult decat o simpla relatie amicala
-"Mda...eu sunt" zise Elena apoi i-a luat mana acestuia de dupa gatul ei , insa umpic regreta
-"Singurica ?" intreaba Kol din nou uitandu-se cu dragoste la ea. Hmm....aici sunt si priviri de dragoste. Cu siguranta ceva s-a intamplat intre cei doi.
-"Nu...sunt cu Damon. Suntem impreuna" zise Elena , insa nu sigura pe sine si multumita de noua ei relatie....Cred ca am zis destule si ar fi timpul ca si voi sa aflati de atractia dintre Elena si Kol 

                         ************************

Flashback....cu doua saptamani un urma...exact cu doua zile inainte ca Elena sa fie cu Damon

Elena statea in camera ei cu jurnalul in mana scriind ce s-a intamplat in acea zi. Cand la geamul ei aparu o silueta oarecum necunoascuta pentru ea. Cand a ajuns la geam a vazut ca este Kol. Acesta i-a cerut sa il lase sa intre , dar Elena nu stia exact ce ar fi mai bine sa faca , era intr-o dilema , sa il lase , sa nu-l lase. Pana la urma s-a hotarat sa il invite inauntru.
Cand Kol a intrat s-a napustit asupra buzelor ei , iar spre uimirea toturor Elena i-a raspuns la sarut , punandu-se mainile in jurului gatului lui. Cand corpul Elenei a fost asezat pe asternuturile ei de culoarea roz pal mainile ei au inceput sa ii desfaca nasturii camasii lui de un albastru inchis. Intr-o secunda maieul ei era pe podea si la cateva secunde si camasa acestuia poposea pe podina.Mainile lui Kol ii masau sanii si Elena se chinui sa ii desfaca cureaua pantalonilor. Odata ajunsi dezbracati Kol a intrat usor in interiorul Elenei aceasta gemandu-i numele cu erectie in timp ce el facea acelasi lucru. Punctul culminant al Elenei a venit in urma miscarilor supranaturale ale lui Kol , aceasta fiind urmata de indeaproape de acesta.
-"Elena....nu stiu ce mi-ai facut insa din clipa din care te-am vazut , m-ai fascinat , m-ai inebuni , nu m-am mai putut oprii din a ma mai gandii la tine nici macar o secunda" Kol o tragea si mai aproape de el , aceasta stand cu capul pe umarul lui
-"Stiu...oarecum si eu simt acelasi lucru , insa lucrurile sunt foarte incurcate la mine in suflet , este Stefan , Damon si acum ai aparut si tu. " Elenei ii curse o lacrima pe obraz
-"Elena...noi deabea ne-am aratat iubire si tu inca te mai gandesti la fratii Salvatore ? " Kol deja era ridicat de langa ea si imbracat. La naiba cu originali astia , sunt rapizi .Gandi Elena
-"Kol....imi pare rau....dar...." insa nu a mai fost lasata sa continue deoarece acesta parasise camera ranit.
Elena decise ca in inima ei Stefan nu isi mai avea locul inca din clipa de cand a plecat cu Klaus , si Damon a fost bun cu ea in tot acest timp , insa acum ea nici macar nu mai simtea pentru Damon picul de iubire ce il simtea pana sa il cunoasca pe Kol. Isi sacrificase iubirea pentru recunostinta faca de Damon. Ii era datoare , si macar atat putea face.
Aceasta a fost cea mai mare greseala pe care Elena a putut-o face in viata ei , deoarece noi toti stim temperamentul lui Damon , si dragostea lui pentru Elena.

                   ***********************

Inapoi la momentul din bar

Fata lui Kol cazu. Acesta nu avea habar ca femeia pe care o iubea , cea care i-a sucit mintile acum apartinea unui alt barbat. El credea ca ea nu a mai dat nici un semn de aproape o luna , gandindu-se daca intradevar il iubeste si gandindu-se la o posibila relatie intre cei doi. Dar se inselase amarnic. Elena era acum cu Damon , dar el putea citi in ochii care il priveau de cateva secunde o farama de iubire , care era pentru el si nu pentru Damon.
Kol se ridica de la masa , si a mers prin tot barul cautand o fara care sa i se asemene catusi de putin apoi a constrans-o sa mearga la baie cu el.
Elena a ramas la masa neintorcand privirea , se uita in directia lui Damon , care venea fericit cu o sticla de tequila in mana.
Elena a inceput sa bea pahar dupa pahar , pana cand a simtit ca mintea ei nu mai functiona rational. Damon doar se uita la ea mirat , dand cate un pahar pe gat.
-"Cei cu pofta asta de baut ?" inreaba acesta in cele din urma
-"Simt ca nu mai rezist Damon , am nevoie de alchool in mine , pentru ca in seara asta am sa fac un lucru care necesita stare de ebrietate ridicata" Damon a ramas cu privirea la aceasta in timp ce mai dadea inca doua pahare pe gat.
-"Elena...."a zis luandu-i paharul din mana " Vorbeste cu mine" zise Damon fixandu-se privirea intr-a ei.
-"Damon.,..sunt indragostita de Kol" cuvintele ei au iesit insa ea nu vroia sa fie atat de directe. Se pare ca vorbea alchoolul din ea.
Damon doar statea si se uita la ea ciudat. Nu-i venea sa creada , ca de aproape o luna Elena isi batuse joc de el. Pana acum era indragostita de fratele lui si acum de Kol. Ce era el ? O marioneta ? O papusa cu care sa te joci si apoi sa o arunci la gunoi ? Nu nene , el era o fiinta care merita iubita mai mult ca oricine altcineva pe acest pamant. Damon Salvatore a fost intotdeaua un baiat rau , insa el era intotdeauna cel care salva pe toata lumea. Fata lui de baiat rau ii era doar pentru a face fara cu brio tuturor problemelor pe care acestea le avea. Lui intotdeauna i-a fost luata iubirea de sub nas , iubirea Katherinei , iubirea tatalui lui , si acum iubirea Elenei.
Sistemul nervos a lui Damon cedase si acum privirea lui s-a transformat dintr-una de dragoste intr-una de ura pe care nimeni nu si-ar dorii sa o aiba asupra lui
-"Sa te ia naiba Elena Gilbert. Tu nu te asemeni cu Katherine numai la infatisare , ci si la caracter , amandoua sunteti niste profitoare si va place sa jonglati cu barbati." Damon s-a ridicat de pe scaun si a iesit din bar , apoi folosindu-se viteza de vampir a ajuns inapoi la pensiune in cateva minute.
Acesta in urmatoarea ora a stors toate sticlele care se aflau in pensiune. Ultima sticla fiind whisky , a savurat-o ca si cum ar fi ultima lui bautura. In timp ce bea din sticla simtii prezenta unui alt vampir in camera. Era o prezenta placuta , ii trimite fiori de placere , oare cine era , cine avea o influenta atat de mare asupra lui si el nu-si daduse seama pana acum fiind absorbit de minciunile Elenei.
Cand s-a intors acesta a vazut-o pe Rebekah. Arata superb. Rochia verde precum iarba vara era pana deasupra genunchilor ,parut tras putins pe parti la spate , apoi lasat in valuri blonde pana la talie ii incadra fata perfecta , pasii de felina se apropiau precum Heidi Klum defiland la Victoria Secret's.
Prima data cand Damon fusese cu Rebekah , fusese doar de ce era beat , ea la fel , insa acum atractia fata de ea ara altfel....
-"Damon...ce s-a intamplat cu tine la bar ? De ce ai plecat atat de repede ?" intreaba asezandu-se pe patul lui moale.
-"Elena....ea este indragostita de Kol"
-"Cee???...asta chiar nu stiam...nici prin cap nu mi-a trecut asa ceva" a zis sincer Rebekah
-"Nici mie...insa...asa sunt femeile...toate sunt la fel , facute din acelasi aluat " a zis Damon atat de dezamagit incat ti se rupea inima numai auzindu-i vocea , daramite sa ii mai vezi si expresia fetei.
-"Damon , am ceva sa-ti spun , nu stiu daca este momentul potrivit , insa nu mai rezist sa tin in mine" Rebekah s-a ridicat si s-a pus la 1 metru de el
-"Te iubesc" Cuvintele au iesit precum un cantec din vocea ei.
Damon nu a mai raspuns nimic , doar s-a napustit la gura ei , sarutandu-i buzele cu foame , dorinta , dar pe langa toate si iubire , dragoste , pasiune. Damon stia ca ceva in inima lui s-a format pentru blonda din mainile lui si era gata sa duca mai departe sentimentele , la un alt nivel , trebuia sa treca de ororile trecutului si sa se bucure de darurile eternitantii. Deoarece daca nu facea asta el avea sa isi petreaca intreaga eternitate blestemandu-se pentru greselile lui
-"Si eu te iubesc Rebekah" si intra usor in ea , miscarile lui intetinduse , la fel si sentimentele lui.

Stiu ca am mai pus acest videoclip...insa tin sa va arat cat de bine le sta impreuna ....si ce nebuni sunt amandoi in pat.

8 comentarii:

  1. Dumnezeule!E superb!
    Esti grozava!

    Love you:X:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, Bebexutza. Nu am stiut ca ai propiul tau blog. Numa ce l-am descoperit si promit sa nu ma las pana nu iti citesc tot blogul:)).

    Pupici,
    Nety

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Nety....Ma bucur ca ai ajuns pe la mine pe blogul propriu....Sper sa te incante povestile mele
      Te pup
      xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
  3. Imi place ideea, de a o inlocui pe Elena cu altcineva, dar sincer nu mi se pare prea draguta Rebeka, Damon are nevoie de cineva superb langa el, parerea mea. Nimic nu ii prea mult cand este vorba de Damon :x

    In schimb mi-a placut tare on-shot-ul :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda....ai dreptate...cand vine vorba de Damon nu cred ca ash putea spune ca oricare ar fi acea persoana s-ar potrivi exact cu el..hmmm..El....ce sa zicem , el are nevoie de cea mai mare si profunda dragoste din lumea asta....Si dupa cum sunt sigura ca va imaginati fiecare la randul vostru eu sunt cea mai buna pentru el :)):))....Am I right ?..

      Te pup si ca bucur ca ti-a placut
      xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere