marți, 14 februarie 2012

Happy Valentine's Day Everyone.....

Si va dedic acest One-shoot tuturor indragostitilor si indragostitelor care imi viziteaza blogul....(si cu asta ma refer la toti indragostiti de Damon Salvatore.....si normal...de alte persoane.)

Este umpic cam piperat....asa ca stiti....este indicat persoanelor peste 16 ani...restul cititi numai daca sunteti de acord cu astfel de scene...


Va multumesc

Hope you like

Enjoy...

~Bebexutza


           Hmm.....machiajul este adegvat , imbracamintea...uhh....cred ca merge...iar parul meu era obisnuit , si adica pletele satene lasate pe spate drepte ajungand pana la talie.
Stateam in fata oglinzii retusandu-mi umpicut machiajul cand cu coada ochiului am vazut sunt urmarita
-"Sti ca nu e frumos sa spionezi o fata Damon" i-am zis neluandu-mi ochii de la oglinda
-"Scuze Elena nu m-am putut abtine" zise cu unicul sau sarcasm si un ranjet simtindu-se in colturile gurii lui.

                  ******************************

Elena era de o frumusete rara , cand am intrat in camera , deoarece fusesem descoperit ca o spionez , s-a ridicat de pe scaunelul de la masuta de toaleta si s-a intors spre mine. Intr-un cuvant am ramas masca. Isi anranja "imbracamintea" (daca ii puteam spune asa). Purta lenjerie intima rosie , detaliata cu dantela neagra , iar pe de-asupra avea doar un halat tip perdea negru incorjurat de pene rosii sangerii , era combinatia fatala. Corpul ei era perfect , picioarele zvelte ii erau acum intr-o pozitite provocatoare care pe mine ma faceau sa ma gandesc doar la un singur lucru..SEX...Machiajul era unul cat se poate de natural , adoptand doar un creion demografic negru detaliindui ochii , fard maro pentru pleoape si putin mascara. Iar parul ei era intr-o stare impecabila , drept curgand pana la talie. Era uimitoare , frumoasa , zeita , ahhh.....as putea folosi toate adjectivele pentru a-i explica frumusetea.
Nu puteam sa nu ma holbez.
M-am dus la aproape de ea , punandu-mi mainile in jurul taliei ei tragand-o mai aproape de mine si dandu-i un sarut pasional pe buze. Gura iubitei mele s-a deschis lasandu-mi limba sa o maseze pe a ei. Mainile mele au luat calea spatelui ei , in timp ce ale ei erau in parul meu tragandu-ma mai aproape..
-"Am ceva pentru tine Elena" am zis departandu-ma putin si despartindu-ne din sarut lasandu-i plamanii sa se imbuibe cu aer.
-"Serios??" a zis lasandu-si capul intr-o parte si facand o fata dragalasa.
Am scos din buzunarul blugilor mei o cutiuta rosie de catifea deschizand-o am indreptat-o spre ea
-"Elena ...stiu ca nu te asteptai la asta...dar..dar eu te iubesc mai mult ca orice pe l..l..lumea asta si as v...v...vrea sa fii sotia mea ....." ma balbaiam de emotie
-"A...a.....a......chiar nu ma asteptam la asta ...insa stii raspunsul." a zis facand o fata pe care nu puteam citi nimic. Oare ce gandea ? Ce avea in minte ? Care v-a fii raspunsul ?
-"DDDAAAA....normal ca vreau prostutule...sa te fi vazut ce fata ai facut ..." tipat din toti plamanii venind in bratele mele si sarutandu-ma lung si pasional
Daca eram om palmele mele erau ude deja , fruntea mii se scalda in sudoarea care mai apoi imi traversa pe obraji adunandu-se la bazele gatului. Ura vampirilor.
Am indepartat-o de mine pentru a-i pune inelul pe deget , apoi am luat-o in stilul miresei , ducand-o spre pat , asezand-o fin , inca nerupand sarutul in care ne contopeam amandoi , lasandu-mi greutatea pe ea.
Ne sarutam iar sarutul noastru devenea din ce in ce mai plin de pasiune , de dorinta , de dragoste , de pofta , mai aveam umpic si ne devoram. I-am lasat gura permitandu-i sa respire , coborand gentil in jos pe gat , clavicula , piept...aici m-am oprit deschizand usor cu dintii cordonul halatului , lasandu-i pieptul la vedere. Ii sarutam sanii prin sutien iar mai apoi printr-o miscare vampirica sutienul ei era in mainile mele
-"Nerabdator....hmm..imi place " zise tachinandu-ma si deschizandu-mi nasturii camasii.
Am inceput sa ii sarut sanii cu erectie , muscand-o usor de sfarcuri , insa nu indeajuns inca canini mei sa ma deranjeze si pielea ei sa cedeze. Dupa alte doua miscarii deale mele eram acum dezbracati amandoi , uitandu-ne unul la altul
-"Te rog Damon....doar intra..." a gemut dulce Elena
Am intrat usor in ea la inceput , apoi miscarile mele s-au intetit , numele noastre fiind strigate precum unor canetece de opera rare , era o senzatie tare placuta. Punctul culminant a venit la amandoi in acelasi timp.
M-am dat de pe ea , punandu-ma pe spate luand-o la pieptul meu strangand-o tare , nu mai vroiam sa-i dau drumu.....
-"Happy Valentine's Day Damon Salvatore...Te iubesc " a zis sarutandu-mi buzele
-"Happy Valentine's Day Elena Gilbert ...viitoare Salvatore...si .. si eu te iubesc " am zis raspunzand-i la sarut







Sper sa va placa acest Videoclip....

7 comentarii:

  1. Happy Valentynes`s day >:D<!
    Imi place :x!

    RăspundețiȘtergere
  2. You too.....

    Ma bucur ca iti place....

    Te pup

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  3. Nah ca a trecut si V-Day, dar frumos ce ai scris tu aici oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!Minunat si multe alte cuvinte de lauda!
    Esti beton!

    Love you:X:X:X

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult babe....and welcome back....

    Ma bucur ca ai revenit printre noi

    Love you

    xoxo

    ~A

    RăspundețiȘtergere
  6. Crede-ma,si eu ma bucur enorm ca m-am intors!

    Love you to:X:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere