vineri, 10 februarie 2012

Another Storie Capitolul 9

Capitolul 9-I hope she will kill me!

Dupa ce am mai discutat cu cei trei inca vreo 3 ore , au decis sa plece lasandu-ma sa ma odihnesc.
Dusul era atat de relaxant , apa curgandu-mi pe piele , mangaind-o  incalzind-o si inlaturandu-mi din temeri. Dupa ce am terminat mi-am uscat parul si mi-am luat pijamalele mele preferate , de un roz pal apoi am mers in camera mea .Soc.Pe patul meu statea persoana cea mai dulce din lume cu o fata pierduta , jucandu-se cu naturii camasii lui negre.Era Damon
-"Buna Elena" a zis ridicandu-se
-"Buna Damon, ce cauti aici ?" am intrebat eu
-"Am simtit nevoia sa vorbesc cu tine. Nu stiu de ce , dar in fiecare secunda a zilei ma gandesc la tine , la ochii tai si mai ales dupa sarutul din padure , buzele tale  non-stop imi furnica buzele mele.Chiar daca mintea mea imi zice ca o iubesc pe Elisabetha , inima mea nu este de aceasta parere." zise apropiindu-se de mine si luandu-mi fata in mainile lui. Vroiam sa sar in gatul lui , sa il trag mai aproape de mine sa ii simt din nou mainile lui traversand liniile corpului meu , dar trebuia sa fiu tare , sa ii rezist .

Nu am mai spus nimic , doar i-am privit diamantele albastre.
-"Pot sa te sarut ? " intrebarea lui m-a facut sa imi pierd si ultimul strop de control
-"Da..." cuvintele mele au iesit ca teleghidate din gura mea.
Sarutul acela era diferit de cel din padure , Damon punea toata dorinta , pofta dar si dragostea in acel sarut. Inima mea se hranea cu el , nasul meu se hranea cu mirosul lui delicat si corpul meu se hranea cu atingerile lui. Mainile mele s-au pus instantaneu in jurul gatului lui tragandul mai aproape si degetele mele se jucau in mare de par negru precum abanosul. M-a intins fin pe pat venind peste mine , nerupand sarutul , insa s-a gandit ca aerul meu era pe terminate , gura lui mutandu-se lasand sarutari usturii pe gatul meu. Cu toata foarta si controlul pe care il mai aveam in mine am zis
-"Damon....nu este bine ce facem..." am simtit doar racoare , Damon disparuse. Cred ca i-am ranit orgoliul , dar mai mult de atat i-am ranit sentimentele. Insa era mai bine asa , el era constrans, nu vroiam sa se intample asta....nu asa....vroiam sa fie real.

*************************

Soarele diminietii imi mangaia pielea firava , mi-a incalzea , era placut. Cand m-am ridicat in sezut l-am zarit pe Klaus , care statea pe scaunul de langa fereastra.
-"Neata Elena!"
-"Neata Klaus. Ce cauti aici ? " am intrebat ridicandu-ma din pat
-"Elena , trebuie sa ne grabim , Elisabetha deja a ucis 20 de oameni , orasul este ingrozit , consiliul deja s-a adunat , nu putem lasa sa se mai intample , pentru binele vampirilor , si normal al oamenilor" Vorbele lui Klaus m-au ingrozit. Tarfa aceea chiar ca era setista rau , era obsedata de sange. Lasa ca o sa o satur eu...am zambit la acel gand
-"Bonnie Caroline stiu ? Trebuie sa le sunam daca nu sa vina aici !" am zis repede margand la baie pentru a-mi schimba tinuta
Pana am iesit din baie Bonnie si Caroline erau deja la mine in camera alaturi de Klaus. Doamne ce intorsatura au luat lucrurile , noi aici lucrand cu Klaus...si merge binisor...
-"Esti gata pentru mic dejun Elena ?" m-a intrebat Caroline aratandu-mi incheietura ei si razand una buna.
-"Pot zice nu ? " am intrebat eu alaturandu-ma rasului ei
-"Daca vrei.." a zis Caroline apoi ochii acesteia ai devenit rosii venisoarele din jurul ochiilor facandusi prezenta la pachet cu coltii , flasaindu-si incheietura.
Fara ezitare am mers la ea , i-am luat mana si am dus-o la gura mea incepand sa beau , avea un gust bunicel...
-"Ia mai mult Elena...o sa ai nevoie de o cantitate semnificanta de sange in organism cand Elisabetha te va omora." a zis Klaus
Dupa ce am luat cantitatea de sange care Klaus a spus ca e necesara i-am dat drumul incheieturii lui Caroline stergandu-mi colturile gurii oarecum scarbita de sange , insa ma gandeam ca mai tarziu o sa omor pentru asa ceva.
-"Si acum sa omor o catea ! " am zis zambind celor trei , mi-au intors zambetul
-"Prima data...alege un inel " a zis Bonnie intinzandu-mi trei inele superbe. Ops...am uitat de asta
-"Asta"... am zis luand in mana un superb inel cu o piatra verde..nici mare nici mica...era doar potrivita , era inelul cu care o sa-mi petrec restul eternitatii.
Dupa ce i-am dat inelul lui Bonnie , Caroline s-a pus pe pat in afara razelor soarelui dandu-si inelul ei jos. Bonnie a incepul sa rosteasca niste cuvinte pe care nici daca as vrea nu le-as putea intelege.
-Gata , " zise Bonnie dandu-i inelul. Caroline l-a luat punandu-si-l pe un deget apoi mergand la geam pentru a vedea daca functioneaza.
-"Merge" a exclamat aceasta
-"Normal" a zis Bonnie incantata.
Am facut schimb cu Caroline de inele , punandu-l pe al meu in buzunarul gecii de piele ce poposea pe umerii mei.
-"Am sa plec acum " am zis uitandu-ma la toti trei.
-"Sper sa ma omoare " in ochii mei dadeau sa se formeze lacrimi , dar le-am oprit.
Bonnie a fost prima care a venit si m-a luat in brate , urmata de Caroline si Klaus , atunci lacrimile mele nu au mai avut astampar si au iesit lasand dare de obrajii mei , m-am departat si am vazut si in ochii prietenelor mele aceleasi lacrimi amare. Era ultima imbratisare din viata mea , de om adica , deoarece in cea de vampir vor mai fi sute...chiar si mii...


8 comentarii:

  1. Suuuuuuuuuuuuuuperb!!!!Love!!

    Love you:X:X:X

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele mai sincere felicitarii, prea fain capitolul :x abea astept next-ul :x cand il postezi ? :>

    Pupici
    Nety

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele mai sincere multumiri.... ma bucur ca apreciezi munca mea....inseamna mult pentru mine....
      Pup
      xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere