sâmbătă, 23 iunie 2012

Delena pictures and moments

Buna fetelor.....
Deci astazi stateam asa deageaba pe net , si mi s-a pus pata pe poze cu Damon....si cautasem eu vreo doua ore pana am gasit toate minunatiile astea....
De acum va avertizez....sunt foooarte muuulte poze :D....
Pupici,
Xoxo
~Bebexutza

                           Deci ma inebuneste poza asta :X:X:X:X








                                          Oare nu imi apare si mie asa din intuneric



                                                          Ochisorii astia :X:X:X:X:X





                         Si eu vreau putin mar :X:X:X:X






















       Ce imi place chestia asta cu nasul pe care amandoi o fac :X...







                                 You're...... Damon ...and....I....love...you :X:X:X:X:X:X.....SFS












Si ca sa fie si mai tare......am decis sa pun si cateva videoclipuri.....



















And thats all.....Hope you enjoy.....

Pupici,

Un comentariu:

  1. Le adoooooooooooooooooooooooooor!!!!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere