miercuri, 27 iunie 2012

Capitolul XII

Capitolul XII-Burns on hell



Mirosul de carne prajita te inebunea la propriu vorbind , viermii de sub talpi erau lipiciosi si alunecosi , tipetele de durere faceau sa imi explodeze creierul. Coridorul parea ca nu se mai termina , pe de-o parte si alta erau o multime de usi inchise , pe fiecare dominant era focul. Totul era rosu aici , si nimeni nu parea sa ma bage in seama. Am deschis prima usa , acolo se aflau niste montri deformati , taiati in jumatate , care cred ca fusesera candva oameni. A doua usa , cand am deschis-o alte creaturi deformate pluteau prin aer , erau niste zombi zburatori.
-"Ce mama dracului e asta si unde sunt ?" am inceput eu sa urlu apoi am deschis usile una cate una , toate ascunzant tot felu de creaturi oribile , care aratau cat de mult sufereau , exista pe pamant numai un singur loc in care se intampla asa ceva , insa eu nu avea cum sa fiu in.....
-"Iad" o voce m-a trezit din gandurile mele. Era o voce cristalina de femeie , singura voce pe care o auzisem in tot timpul de cand sunt in infernul asta de loc.
M-am intors spre sursa vocii , si ochilor mei nu le vedea sa creada ce vedea. O frumoasa bruneta , imbracata sumar , statea sprijinita de ultima usa pe care nu ajunsesem sa o deschid. Picioarele ei erau precum ale unei gazele , muschii conturati , pielea tonifiata , si ahh...ochii aceia care te inebuneau.
-"Iadul nu exista scumpete" , am zis eu incepand sa filtrez cu ea , off..iar ma transformam in vechiul Klaus...
-"Aha...si atunci scumpete , cum iti explici toate astea ? Vreo casa arzand , oameni morti , deformati , taiati in jumatati , zburand pe unde ii taie capul ? E vreun film cu buget redus ?" Vocea-i era atat de calma , nu trada nici o emotie , nici o suferinta , nici o uimire. Avea sarcasm in ea , sexy si rea.
-"Cam asa ceva scumpete" m-am apropiat de ea , punandu-mi o mana pe fata ei , si mangaindu-i usor obrajul


-"Si ce face o fata atat de frumoasa ca tine in acest loc oribil?"
-"Hai acum , nu e chiar atat de oribil , si asta este casa mea , regatul meu , eu sunt regina acestul loc sau conducatoarea , sau stapana depinde cum vrei sa-i spui" imi plesnise mana care cobora tot mai jos pe spatele ei si se intoarse cu spatele la mine intrand in camera din fata acesteia. Eram mut de uimire , chiar nu ma asteptam la asa o "Regina" a iandului , in viziunea mea , era un barbat , cu coada , colti , urechi mari , dinti ascutiti...dar..nu ce vad eu aici.

Neputand sa zic ceva am urmat-o indeaproape , examinandu-i corpul iar si iar , pur si simplu iti lua respiratia. Am ajuns la niste scari , care erau acoperite de flacari si urcam , tot urcam , parca erau infinite.




-"Cum te numesti?" am zis eu punandu-i mana pe umar si intorcand-o cu fata la mine
-"Lilith" zise aceasta , uitandu-se in ochii mei pe sub genele stufoase , se intoarse si isi vazuse de drum.

Dupa o durata de timp , peretii holului pe care il traversam s-au facut din sticla , si din nou acei nonstri faceau ca privelistea sa fie stuperfianta. Poate in mintea mea stiam ce este cu adevarat acest lucru , dar parca nu puteam sa admit , eu nu murisem , ba mai mult , eu nu stiu nici daca traisem vreodata. Capul meu era pustiu , gol , fara nici o amintire , numai fata acestei fete era in capul meu , oare cand murim , la toti ni se intampla asta ????

-"Am ajuns. Klaus , esti condamnat pe viata la tortura , Ordinele lui Adam trebuie respectate" Klaus , cine era Klaus....doar eu eram acolo , oh..nu....
-"Dar ce am facut? sunt la un fel de judecata ? Ce naiba "..." dar nu am mai putut continua deoarece sangele din vene mi s-a transformat in lava , care curgea prin venele mele si imi facea corpul sa puste de durere , ochii mi s-au inrosit si cuvinte nu mai ieseau pe gura mea.


Adam's POV:

-"Lilith , Lilith ma mai lasi aici sa tip de nebun ?"
-"Adam , ce surpriza sa te vad. Cu ce vant pe aici ?"
-"Vreau sa torturezi cum sti tu mai bine pe cineva , vampir , face parte dintre originali...."
-"Ai zis cumva originali ?" a zis aceasta facand miste ochii mari si focul cuprinzandu-i corpul
-"Da....si sa nu uitam cine te-a adus aici. De aceea am incredere in tine ca a-i sa-i acorzi cele mai bune ingrijiri" am zis apoi i-am luat fata in mainile mele si mi-am zdrobit buzele de ale ei. Aceasta si-a infasurat mainile in jurul meu , si picioarele in jurul taliei mele , am pus-o cu fundul pe o piatra , rupandu-i chilotii rosi , si deschizandu-mi pantaloni am lasat liber de exploatare membrul care intra in focurile din interiorul ei.

                                       *********************

Dupa partita de sex nebun cu diavolul , m-am imbracat si inainte de a ma intoarce pe pamant , i-am dat cel mai smecher zambet al meu si i-am zis
-"E numai al tau scumpo , Klaus e numai al tau"

Un comentariu:

  1. Nu-mi vine sa cred!Ce nenorocit!Ce curva - sexy,recunosc - da' tot curva - ca ma enerveaza:))
    Klausika al meu:((:((
    Capitolul a fost mega-extra-sentazional,si sunt nerabdatoare sa vad ce se mai intampla asa ca...Multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere