marți, 26 iunie 2012

Capitolul XI

Capitolul XI-WTF

Pamantul rece imi mangaia delicat posteriorul , in timp ce cu degetele ma jucam asemenea unui copil pe pamant , facand tot felul de figurine. Nu stiu de cand stateam absenta uitandu-ma la pamantul umed care lua orice forma vroiam eu. In mintea mea se dadea o batalie apriga , "absenta" eu se multumea cu linistea asta si senzatia de siguranta , cat timp "precauta" eu incercam sa gandesc logic si rational la tot ce se intampla , ce aveau sa insemne acele cuvinte si de ce singuranta pe care o simteam era una parinteasca , era siguranta pe care o simteam cand eram mica in bratele mamei dupa ce vreun coleg de la scoala ma nacajise. M-am ridicat in picioare si ma uitam inca o daca la numele persoanei ce acum mirosea florile de la radacina , si pe crucea careia cuvinetele erau unele neobisnuite pentru o persoana normala , cine naiba a mai auzit ca daca iti curge sange pe vreun mormant acel mort v-a invia. Haide mai , doar nu suntem in filmele cu prosti ,or exista vampiri , varcolaci ,vrajitoare , insa nu chiar asa. Asa ceva se intampla , cand era regizat de David Von Ancken si scenarist era Kevin Williamson.
Eram precum un titirez , dintr-o parte int-alta a mormantului , il inspectam din toate colturile insa nimic neobisnuit nu imi iesea in evidenta , sau...era acolo , langa cruce pe pamant o bucata de metal care acum stralucea in lumina lunii.


-"Ce naiba e aia?" am  intrebat cu voce tare si m-am aplecat cu teama , pana cand in mana mea se afla un cutit. Un cutit de argint , m-am uitat pe lama acestuia unde erau imprimate "Et effundetur sanguis, et resurrexerit"
-"Et effundetur sanguis, et resurrexerit" am zis eu cu voce tare in gand venindu-mi si intelegerea acelor cuvinte , insemnau "Cu mine sangele v-a fi varsat , iar tu o sa fi inviat". Insa nu ma asteptam la asa ceva.
Cand priveam cutitul si scrisul de pe el , la auzul vorbelor mele parca ceva a miscat obiectul din mana mea facandu-ma sa ma tai , iar sange a picat pe pamant , pe mormantul cu pricina , eram speriata , daca avea sa se intample ceea ce pe cruce scrie , daca avea acel "om" ce este ingropat acolo sa invie.

Damon's POV:
-"Caroline a fost o petrecere minunata. Berenice s-a simtit uimitor."
-"Stiu Damon , crede-ma ca sunt cea mai fericita mama din lume , deoarece am cea mai uimitoare fiica din lume , si pe plan sentimental sunt mai mult decat fericita." Femeia asta putea sa schimbe buna dispozitie a tuturor numai prin simplele ei cuvinte.
-"Ma duc sa vad unde e Berenice" am zis si am plecat de langa ea , lasand-o cu Adam si prieteni lor.
Am mers afara la piscina , nimic , in casa:bucatarie,living,baie,la etaj,camera ei,dormitorul parintilor ei nimic , absolut nimic , Berenice nu se arata pe nicaieri. Am coborat din nou la parter si am intrebat-o pe Caroline daca nu o vazuse pe fiica ei dar habar nu avea.
Am iesit in strada , gandindu-ma ca poate avusese nevoie de aer curat si putina liniste pentru a se bucura de frumoasa varsta de 18 ani , cand pe jos i-am vazut micuta brosa pe care o avea atasata in piept. Alertandu-ma i-am luat urma mirosului ei , dar culmea a fost ca acesta m-a condus la cimitir. Am deschis usa masiva de fier ruginita , apoi , inca tinand mirosul Berenicei am vazut o silueta demna de invidiat ,forme suculente, niste sanii pe care orice femeie si i-ar dori, dar stai....upss...asta nu o sa afle iubita mea , crezusem ca este altcineva si deja imi facusem fantezi cu formele ei apetisante.
Cat timp am stat in umbra sa ii privesc formele si sa ma mai racoresc , deoarece dintr-o data aerul deveni FIERBINTE , am simtit miros de sange si Berenice scosese un geamat de durere.
Am alergat repede la ea si cand i-am atins umarul mai avea putin si inima ii sarea din piept sarind intr-a mea.


-"Ce faci aici iubito?" am intrebat-o luandu-i fata intre mainile mele examinandu-i
-"N...n...nu am habar cum am ajuns aici , insa uitate si tu la asta Damon" a zis indicand cu mana la cruce
-"E o cruce ca oricare alta" am zis nebagand in seama ce scria pe ea.
-"Pe crucile normale scrie :Doar cand sange din sangele tau se va varsa pe acest pamant , atunci focurile iadului te vor lasa sa parasesti acest pamant?? Ha Damon , ti se pare normal sa ajung aici in noapte in care am facut 18 ani , fara sa am idee cum , sa gasesc acest cutit" imi intinse mana in care avea un citit de argint " si apoi sa citesc cuvintele de pe cutit si acesta sa ma taie singur si sangele meu sa cada pe pamant ???....E ceva normal???" niciodata nu o vazusem pe Berenice atat de speriata si atunci m-am uitat de noul la crucea ce bagase toti draci in printesa mea si numele acela mi-a sarit in ochii...
-"N...n...nu-mi spune".



Un comentariu:

  1. Extraordinar!Magnific!Senzational!:X:X:X
    Beranicw,daca-i stii ca acolo zace adevaratul tau tata...

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere