marți, 26 iunie 2012

Another Storie Capitolul 15

Capitolul 15-Minciuni desarte

Mainile mele erau legate in lanturi imbuibate cu verbina , intreg corpul imi pulsa sangele afara din organism nebuneste si capul statea sa explodeze. Avea noroc Damon ca era putin mai batran decat mine si ca eu fusesem intotdeauna un om pasnic , daca nu era vai si amar de fundul lui.

-"Buna dimineata somnorici" ah...urasc sarcasmul lui si vocea aia enervanta. M-am pierdut in ganduri , acum realitatea lovindu-ma , Katherine sau Elena cum naiba o chema , era indragostita de Stefan si nu de Damon. Insa ca un idiot eu mi-am raspuns si singur la ganduri , deoarece Elena inafara de persoana ei nu iubea pe nimeni.

-"Si..acum...interogatoriu" zise idiotul si isi freca mainile a victorie.

-"Dute dracului"

-"Sa-mi dai adresa , te rog" ahh....deja nu mai puteam

-"Si acum sa lasam draci la o parte si sa ne vedem de ale noastre , daca nu vrei sa fie date dracu de lungi si dureroase" acesta ma prinse de piept si dadu cu mine de perete.

-"Elena v-a fi a mea" i-am zis tantos , cuvinetele miscandu-i uimpic ranjetul de pe fata , dar luandu-i loc altul

-"Citise-i in horoscop asta ?" a intrebat nonsalant

-"In ziua in care ai vazut ca ea nu e in mormat nu erai cu zambetul ala pe fata Damon , ziua in care ea se presupunea ca a murit arzand , o ardeam eu pe ea in timp ce tatal vostru v-a omorat pe voi , in timp ce voi plangeati dupa ea precum doi bebelusi care urmau sa fie alaptati" ranjetul de pe fata lui in sfarsit in stersem , insa urmarile nu au fost placute , dar merita , ea merita orice.

                                    *********************************

Ce dracu zisese incultul asta despre Elena , ce naiba , de unde pana unde Elena sa fi fost in 1864...ohh numai daca.....KATHERINE..... o omor pe curva aia , m-am saturat de urmarile pe care le au faptele ei asupra Elenei , m-am saturat ca in fiecare zi sa fie confundata cu Katherine de vampiri obsedati.
Am iesit din pivnita pensiuni unde il tineam pe Jeronimo , si am mers in camera mea pentru a o gasi pe Elena pe pat , uitandu-se pierduta pe pereti.
-"Din nou probleme din cauza lui Katherine ?" intreaba Elena nemiscandu-si capul
-"Iti promit ca vor fi singurele. Cateaua aia v-a muri in mainile mele cat de curant iubito , iti promit" am sarutat-o pe frunte.
-"Dar Damon , problema e ca acum sunt si eu un vampir , nu ne vei putea deosebi , mirosul meu specific a disparul " zise punandu-si mainile in jurul gatului meu si odihnindu-si capul in scobitura pieptului meu.
-"O sa gasim noi ceva Elena , fi fara probleme"
-"Hai sa dormim Damon" zise aceasta tragandu-ma langa ea in pat
-"Noapte buna iubito"
-"Noapte buna iubitule"

                              **********************************

In seara asta avea sa plec , aveam sa plec in cautarea catelei aleaia de Katherine si chiar daca e cu vreo 500 de ani mai batrana decat mine , eu am fost facuta dintr-o vraja , ceea ce nimeni nu stia , era ca eu , Elena Gilbert eram un vanator de vampiri , mai puternica decat originali insisi.




Un comentariu:

  1. Wow wow wow!Vanatoare de vampiri?Mai puternica decat originalii?Asta-i super grozav!
    Un capitol minunat,ca de obicei,surioara:X
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere