miercuri, 4 aprilie 2012

Another Storie Capitolul 13

Capitolul 13- Biggest day....

Pregatirile se tineau lant pentru ziua cea mare , eu eram tot un stres. Noroc cu viteza mea noua testata , deoarece daca nu era vai si amar de Damon.
Casa dintr-una suferinda , intunecata a devenit in mai putin de 2 ore una luminoasa , se vedea ca inca mai locuia cineva in ea , pentru ceea ce urma era o necesitate.
-"S-a trezit Jeremy"am zis cand cu noul meu auz l-am auzit cand casca.


-"La multi ani Jeremy" am zis sarind peste el in pat , buimacindu-l si mai tare
-"Elena...ma sufoci , insa multumesc mult , credeam ca ai uitat de ziua mea" ma trangea tare in brate
-"Ce prostut esti. Tztztz , cum sa uit eu de ziua fratiorului meu ?" am facut o fata de catelus.
-"Mi-a fost atat de dor de tine Elena. " o lacrima a evadat din superbi lui ochii.
-"Jer...te rog nu plange. Si mie mi-a fost dor de tine. Ti-am simtit lipsa foarte mult si imi doream in unele momente sa fi alaturi de mine." lacrimile se formau in ochii mei vazandu-l cu aceea fata
-"Acum treci sus. Avem o zi lunga azi" l-am tras jos din pat.
-"Bine. Fac un dus si ne vedem in bucatarie"
-"Sa porti haine frumoase" am zis in timp ce ieseam din camera lui
L-m sunat pe Damon si i-am zis despre ziua lui  Jeremy , si despre planurile mele pe ziua de astazi. Apoi pe Bonnie care era tare incantata de venirea lui Jer. Caroline era cu Klaus si a zis ca va ajunge in vreo 2 ore.
M-am dus in bucatarie pentru a-i pregati fratiorului meu micul dejun festiv si mi-am luat o punga de sange pentru ca nu ma mai hranise de 2 zile.
Sorbeam din delicioasa licoare a noi mele vietii dansand prin bucatarie in timp ce prajeam sunca cand Jeremy a coborat. Vazandu-ma cu sangele in mana era cam crispat. Il inteleg oarecum , insa a inteles perfect motivul pentru care am devenit ceea ce eram acum.
-"Ce gust are?" ma intreaba aratand spre punga din mana mea. Am ezitat umpic apoi fara sa imi dau seama de expresia fetei am zis-o deschis
-"Nu credeam vreodata ca voi gusta ceva mai bun decat sangele" mi-am pus mana la gura ca si cum vroiam sa-mi opresc cuvintele insa nu puteam
-"Dar Elena .....e sange totusi" Are o fata cam ingrijorata.
-"Jeremy , nu mai sunt Elena pe care o stiai tu. Elena pe care o stia toata lumea. Acum sunt vampir , si de aceea am nevoie de sange pentru a supravietui. Si daca iti faci probleme cu privire la modul meu de hranire.. Tin sa te anunt ca nu am omorat nici un om pana acum" am zis mandra de mine.
-"Stiu Elena , insa intelege-ma si pe mine. Cand am plecat nici nu vroiau sa auzi ceva despre transformare. Inca sunt in faza de obisnuinta. Si bravo tie , si sper sa o tii asa mult si bine , pana exista banca de sange este totul in regula" a pus o mana pe umarul meu mangaindu-ma usor.
-"Damon e aici" am zis auzind motorul bine cunoscut intrand pe strada.
-"Deci tu si Damon ? " flutura din sprancene zambind cu gura pana la urechi.
-"Da....stiu ca e umpic ciudat dar nu mai puteam lupta impotriva sentimentelor mele Jeremy. Si asa am luptat mult."
-"Buna ziua tuturor. Si...la multi ani cumnatele" a zis Damon intrand in casa dand mana cu Jeremy si venind sa ma sarute. L-am sarutat usor apoi i-am pus farfuria cu mancare in fata lui Jeremy dandu-i si lui Damon micul dejun. Si anume 0 negativ , preferatul lui si al meu.
-"Multumesc cumnate" radeam toti trei de noile porecle ale celor doi.
Am  auzit inima lui Bonnie batand cu putere cu cat se apropia de casa. Era atat de emotionata. Il iubea pe Jeremy chiar daca acest a facut ce a facut cu Anna , nu putea sa si-l scoata din minte nici macar asa. Am hotarat sa nu ii spun ca se apropie si l-am lasat sa se descurce singur cu ea. Urcand in camera mea impreuna cu Damon cand Bonnie intra pe usa , i-am zis ca acesta era in bucatarie si ca ii vom lasa sa discute in liniste.
Curiozitatea ma omora cu zile asa ca dupa vreo 10 minute de cand am urcat in camera mea ma rugam de Damon sa asculta ceea ce vorbeau cei doi. Stiu ca este urat sa tragi cu urechea la discutile altora insa nu ma puteam stapani.
-"Ce dor mi-a fost de tine frumoasa mea" se auzea vocea lui Jeremy atat de fericita incat credeam ca era precum  cupidon , zburand printe norii.
-"Si mie mi-a fost dor de tine Jeremy"vocea lui Bonnie dadea dovada ca era plansa.


Apoi fara nici un cuvant am auzit buzele celor doi apropiindu-se si inimile lor batand puternic , mai sa iasa din piept.
-"Ce frumos" am zis catre Damon care asculta si ranjea. Lasand o lacrima sa mi se rostogoleasca pe obraj
-"Stiu printesa. Ma bucur ca sunt impreuna , se potrivesc perfect. Insa sper ca fratele tau sa nu o mai raneasca pe Sarbina" Tipic Damon....m-am uitat suspicios la el
-"Si de cand esti tu atat de protector in legatura cu Bonnie si nu-i mai spune Sabrina" l-am sarutat usor pe buze.
Nu a raspuns nimic insa mi-a facut chestia aceea cu sprancele pe care si daca as vrea sa o explic nu pot. S-a aplecat spre mine si m-a cuprins de talie tragandu-ma contra corpului lui sarutandu-ma pe gat si usor , usor , tot mai sus , sus pana a ajuns la buzele mele fierbiti , cerand , ba nu cersind dupa atingerea buzelor lui. Cand sarutul devenea tot mai pasional si adanc am auzit pasi venind spre camera mea. Am ascultat mai atent si auzeam doua inimi batand ritmic. Bonnie si Jeremy am zis repede si l-am impis pe Damon care ma pusese pe pat si venind peste mine.
-"Trebuie sa fim decenti"am zis ranjindu-i la randul meu.
-"Pfff...." atat a fost tot ce a zis Damon

                            ******************************
-"Tu ai facut  facut toate astea pentru mine ?"zise Jeremy dupa ce i-am dezlegat ochii si intrand in restaurant
-"Am eu alt frate care implineste astazi 17 ani si merita toate frumusetile din lume ?" am intrebat sarutandu-i obraji.
Sala radia de o frumusete iesita din comun , toti prieteni lui Jeremy de la scoala , si cativa din Denver au venit pentru a sarbatorii alaturi de el implinirea frumoasei varste de 17 ani. Decoratiunile iti luau ochii , rosul acela ca sangele si albastrul ca cerul in care erau zugraviti pereti se potriveau perfect cu tematica aniversarii. Erau culori vii  , tineresti. Exact de ceea ce avea nevoie Jeremy.
Damon si cu Klaus se intelegeau de minune , ceea ce nu credeam ca am sa vad nici in 10 vieti ale mele , Caroline radia de fericire deoarece de mult isi ascunsese iubirea fata de acesta , iar Bonnie si Jeremy , ei bine ei erau non-stop impreuna , parea ca nu vroiau sa isi de-a drumul unul la celalalt , era ca si cum daca isi dadeau drumul aveau sa ramana iar unul fara celalalt. Toata lumea era fericita si inima mea inghetata acum , vroia sa bata  pana se spargea pentru bucuria enorma pe care o simteam.Bonnie si Jeremy dansau atat de fumos impreuna. Toata lumea era fericita. Era cea mai mare fericire a mea.


-"Si acum Jeremy , cred ca este timpul sa iti dau cadoul meu" am zis mergand langa el si tragandu-l mai departe de ochii tuturor.
-"Cum? nu acesta a fost cadoul tau ?" ochii i s-au marit in confuzie.
-"Nici pe departe" am ranjit in sinea mea gandindu-ma la ceea ce urmeaza.
-"Insa prima data i-a cheile de la masina mea si poti te rog sa imi aduci aparatul foto ? "l-am rugat cu niste ochii de catelus. Avea dreptate Caroline cand imi spunea ca asa putem obtine tot ce vrem de la ori si cine.
Fara sa mai zica ceva mi-a luat cheile din mana si a plecat spre iesire.

                  ****************************

Am iesit din restaurant si racoarea serii imi palmuia obraji intr-un fel cam neplacut. Insa am ignorat bataia vantului si am mers in parcare pentru a-i aduce surorii mele aparatul. Oare ce cadou mai avea pentru mine , mie imi era deajuns si ceea ce primisem deja , si anume cea mai mare petrecere pe care am avut-o pana acum.
Lasand la o parte aceste ganduri am apasat pe butonul de deblocare a masinii , insa de langa masina Elenei se aprinsesera niste poziti , cred ca Elena nu mi-a dat cheile bune , insa cand am inaintat spre masina care s-a deblocat am vazut un afis mare pe parbrijul acesteia pe care scria "SURPRIZA"cu litere mari si ingrosate. Gura mea s-a distantat si ma uitat absent la uimitoare masina care era in fata mea , era un ferrari aparut recent , de culoarea noptii. Era cea mai frumoasa pe care o vazusem pana acum , de fapt cu exceptia masinii lui Damon.



Inca mut de uimire am dat sa ma intorc insa in spatele meu stateau Elena, Damon, Bonnie, Caroline si Klaus tipand toti odata "LA MULTI ANI!". Am inceput sa rad zgomotos inca socat de frumusetea cadoului pe care nebuna mea sora mi-l pregatise si am avut parte de cea mai frumoasa inbratisare de grup. Totul era asa cum imi dorisem eu dintotdeauna sa fie. Chiar daca convietuiam cu vampirii asta nu mai era o problema cu care sa ne batem capul si care sa omoare pe cei din neamul nostru.

                       *********************

Stateam in umbra si priveam la fericirea celor 6 si muream de ciuda ca numai eu nu fusesem invitat. Toti m-au dat uitarii si au luat-o de la inceput. Insa daca credeau ca vor scapa atat de usor de mine se inselau amarnic si intr-o buna zi vor auzi din nou de mine.
-"Daca credeai ca ai sa scapi atat de usor Elena...te inselai amarnic"......




2 comentarii:

  1. Un capitol superb de minunat!!!
    Deci...era atat de multa fericire...si zbang!Sfarsitul ma lasa fara cuvinte!
    Prima oara m-am gandit la Katherine,dar nu avea cum sa fie....asa ca beculetul mi s-a aprins.STEFAN! Am dreptate??Neah...nu-mi spune!Vreau sa fiu in suspans pana la next-ul!!
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am sa-ti spun....sa clocote suspansul in tine :))...
    Ma bucur ca ti-a placut :*
    Cu privire la nextu...nici eu nu am habar cum sa il fac... :)):)):))
    Vom vedea pe parcurs...
    Te pupacesc,
    Love you :*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere