miercuri, 4 aprilie 2012

Capitolul VI

Capitolul VI-Water....

Caroline's POV:



Urechilor mele nu le venea sa creada ceea ce tocmai auzise , chiar daca eram sigura ca Klaus era un vampir , tot nu puteam crede ceea ce tocmai marturisise. Incercam sa deschid gura si sa spun ceva insa nici un cuvant nu iesea , erau toate blocate in afurisitul de gat. Am inchis ochii si imi reperam singura in minte ca era doar un vis urat din care am sa ma trezesc cand am sa imi deschid ochii din nou. Insa o voce suava si totusi ingrijorata ma forta sa imi deschid ochii adevenidu-se ca nu era visul despre care mi-am zis eu.
-"Caroline....te rog ...doar zi ceva" Klaus era atat de ingrijorat incat mai avea putin si lacrimile ii scaparau din ochii.
-"Vampir" acesta a fost singur cuvant pe care am putut sa il scot pe gura , restul erau blocate.
-"Stiu ca suna aiurea si de necrezut insa este adevarat. Si imi pare atat de rau ca a trebuit sa afli asta" zicea el frecandu-si palmele cu nervozitate.
-"Vreau sa stau putin singura" am zis in cele din urma , simtind nevoia de putina intimitate.
-"Am sa vin in doua ore si am sa iti aduc si ceva de mancare. Vreo preferinta?" a intreaba ridicandu-se si inaintand spre usa.
-"Cred ca multa cafea si croissanturi ar fi minunate." stomacul meu deja facea greva si aveam nevoie de cafea sa ma mai dezbuimaceasca.
Acesta dadu din cap apoi pleca lasandu-ma in camera luminata obscur. Aveam nevoie de lumina , simteam ca ma scufundam in intuneric si eram foarte speriata. am tras toate draperiile , am aprins toate luminile ce erau in camera , apoi deschizand geamul am tras aer adanc in piept. Aerul curat imi daduse linistea mult asteptata. Vroiam sa evadez insa spre ghinionul meu eram la etajul 10 al unui hotel de fite din NYC , si dupa cum era structura si zugraveala ne aflam la Hilton.
Am vazut usa de la baie intredeschisa si asteptam cu nerabdare ca apa calda a dusului sa imi invaluie intregul trup pana la epuizare. Spre norocul meu baia era dotata cu cada de baie si nu cu cabina de dus. Asa mai zic si eu relaxare. Mi-am dat hainele pe care le purtasem acum 4 zile , fiind murdare , le-am bagat in masina de spalat , apoi in dreapta mea o oglinda mare cat jumatate din perete imi examina trupul. M-am intors si ochii ei au cercetat fiecare bucatica din coprul meu firav , cautand parca urme de muscaturi. Imi era teama ca nu cumva Klaus sa fii luat sange fara voia mea. Insa spre fericirea mea nu erau urme de asa ceva. Apoi ca din cer ochii mi-au picat asupra fetei care arata de parca nu mai dormisem de zeci de ani. Cearcanele din jurul ochiilor erau atat de pronuntate incat cred ca se vedeau si din avion , mi-am zis in minte amuzata de imaginea mea. Lasand examinatul deoparte am dat drumu la robinet pe apa calda , apoi treptat am reglato incat sa nu fie nici prea calda dar nici prea rece. Cand cada era plina pana unde permitea cu apa , am intrat , tot corpul explodand parca la atingerea plapanda a apei iar pielea-mi era ca de gaina. Am turnat in apa jumatate din tubul de spumant apoi am facut putine valuri pana cand spuma frumos mirositoare ma invalui cu totul. Stateam relaxata , golindu-mi mintea cu mirosul dulce de liliac , plimandu-mi mainile cand prin par cand pe abdomen apoi in jos pe picioare. Nu vroiam ca acest moment sa se termine vreodata. Habar nu am cat am stat in splendoarea apei insa la un moment dat puteam auzi tipate disperate venind din usa baii. Ce naiba insemna asta ?
-"Caroline. Ce s-a intamplat cu tine" o voce parca ma zgaria in urechiile mele delicate
Nu puteam raspunde , incercam din rasputeri sa imi deschid gura insa nu puteam , de fiecare daca cand deschideam gura , apa imi intra in plamani. Apa?????? Ce naiba insemna asta. Dintr-o data am simtit doua maini puternice in jurul antebratelor care ma trageau in sus , si cu cat ma inaltam eram tot mai usurata si plamanii mi se usurau si pompau apa afara. Cred ca adormisem in baie.
O voce suferinda ma striga din 5 in 5 secunda apasandu-mi pieptul si...oh doamne, atingandu-mi buzele , cand facea lucrul asta simteam cum toata fiinta mea exploda si vroiam sa nu se indeparteze niciodata.
-"Caroline , trezeste-te te rog" ma striga plapand Klaus.
Vroiam sa deschid ochii insa nu eram pregatita inca. Vroiam sa imi mai trag sufletul pana sa dau nas in nas cu realitatea , pana sa vad buzele care le-au atins pe ale mele si mi-au dat batai de cap , sa vad acei ochii albastrii care ma inebuneau. Trebuia sa recunosc , cred ca ma indragosteam de Klaus , sau de fapt m-am indragostit.
Auzeam suspinele si ofurile lui si nu vroiam sa il mai fac sa sufere. Mi-am deschis ochii incet si pe fata lui Klaus prima data am vazut o stralucire , era cumva o lacrima ?
Mi-am aruncat bratele in jurul gatului lui si l-am tras intr-o imbratisare recomfortanta. Corpul lui se potrivea perfect cu al meu. Nu credeam ca se va intampla vreodata dar in momentul cand i-am simtit bratele in jurul taliei mele , strangandu-ma puternic , apoi ridicandu-ma , ma invaluia un sentiment de siguranta.
-"La naiba" m-am trezit a zice cand m-am privit in oglida vazand ca eram goala pusca. Uitasem de asta. Eram atat de rusinata ca ma vazuse.
Fara sa imi mai zica ceva si-a intors capul si mi-a inmanat un prosop , inca tinandu-ma in bratele. L-am pus repede in jurul meu , si i-am zis sa ma duca in pat. Punandu-ma in pat , stie naiba ce fusese cu mine , cred ca ma afectase apa , insa m-am ridicat in sezut si l-am tras intr-un sarut.

 Cand buzele noastre s-au atins toate in jurul meu au explodat precum artificile. Pielea mea a luat-o razna si vroia sa simta atingerea lui pe ea. Simteam nevoia de el.
Cand am dat sa ii deschei nasturii camasi care o avea pe el , mana lui ma opri.


-"Esti sigura ca asta vrei frumoaso ?" ma intreaba atat de sexy incat mintea mea a luat-o razna
Fara sa ma raspund am adancit si mai tare sarutul , tragandu-l peste mine , nemaingandindu-ma deloc rational.
Mainele lui imi indepartau incet prosopul , mangaindu-mi piciorul de la genunchi in sus , pana ajunse la punctul cel mai sensibil din copul meu. Degetul lui incepu sa imi mangaie centrul umiditatii , dandu-mi fiori in tot corpul , facand ca in stomanc sa mi se formeze sloiuri de fluturi care explodau unul cate unul. Mainile mele incepusera sa ii desfaca nasturii camasii. Dupa cateva secunde era langa pat , poposind pe podeaua lustruita. Dumnezeule credeam ca nu exista un corp atat de perfect ca al lui. Piepul lui bine lucrat, risipit cu cateva fire de par blond atat de sexy incat imi pierdusem capul cand le-am vazut. L-am analizat atenta , liniile muschilor erau bine conturatele i-am bratele ii erau numai muschii , nasoale hainele astea care acopera asa o frumusete rara. Mi-am dus mainile la nasturele blugilor ,, insa acesta mi-a luat-o inainte nemaiavand rabdare. Ajunsi amandoi in constumele lui Adam si Eva , acesta venii peste mine , punandu-si mainile intr-o parte si alta a trupului meu si impingandu-se usor , a rupt bariera care era de la mama natura. Sper ca nu se va supara ca eram virgina. Intreg corpul mi-a explodat la acea senzatie , aflasem de la prietenele mele ca acel moment era unul atat de dureros incat unele dintre ele nu mai vrusera sa continue din cauza aceasta. Insa tin sa le contrazic ca nu era deloc asa. Impingandu-se si mai mult in mine am inceput sa ii strig numele inconstient de tare. Acesta facand acelasi lucru. Cand punctul culminant se apropia ma tineam de Klaus ca si cum era punctul meu de siguranta , simteam ca ma pierd in marea de placere , placerea provocata de acest barbat minunat.


8 comentarii:

  1. Suuuuuuuuuuuuuuuuuperb!!!Minuuuuuuuuuuuunat!1!!EXTRA-MEGA-SUOER0GROZAV DE SUPERB!!!!
    Klaus:X Klaus :X Klaus :X I LOVE YOU:X
    Mama...!Deci nu-mi vine sa cred c-au facut-o!OMG!
    Multa bafta in continuare!!:*:X

    Love you:*:*:*:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place....
    Love ...love...love...love Klaus me too...
    Nici mie nu imi vine sa cred ca au facut-o....
    Insa nici nu vreau sa ma gandesc ce perioada rea va venii dupa toata aceasta intamplare frumoasa....
    Pupici,
    Xoxo
    Love you
    ~Bebexutza....Your biggest sister :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu vreau sa ma gandesc la ce se va intampla dupa toate aceste momente frumoase...:((

    Love you<3

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Insa dupa bine trebuie sa vina si rau....trebuie andrenalina , suspans , intrigi...si asa mai departe...apoi..toate sunt bune cand se termina cu bine....
      Pupici,
      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza...your biggest sister

      Ștergere
    2. Ai mare dreptate!

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  4. Am venit sa-ti urez tie si celor dragi un paste fericit,si plin de bucuri!:X:X:X
    Iar data viitoare cand ne mai intalnim,eu fac cinste.Da,surioara?Normal ca da.

    Love you:*:*:*very very much:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult babe....Un paste cat se poate de frumos si linistit si tie si mamicutzei tale.....Si in legatura cu cinstea...sunt fericita ca ne-am intalnit...aia nu a contat...sper numai sa mai fie data viitoare....nu stiu exact cand mai ajung la bucuresti....
      Te pup
      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    2. Multumesc!
      Si eu sunt fericita ca ne-am intalnit!:X

      Love you to:X:X:X:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere