miercuri, 11 iulie 2012

Vampiri afurisiti

Buna seara dragelor....

O intamplare...

Deci m-am tampit de cap de un an incoace.....
Anul trecut in septembrie tot vorbeam cu sor-mea la telefon , si imi tot zicea ca se uita la un serial super tare cu vampiri , varcolaci , vrajitoare si multe altele. Ei ii ziceam ca is super faine , dar in gandul meu ziceam ca-s "prosti". Pana intr-o seara am zis sa ma uit si eu la un film. Pe laptop nu aveam nimic , pe stikuri la fel , si am zis hai bai sa intru pe vplay si sa ma uit la un serial ceva. Am sunat-o pe sor-mea din nou si am intrebat-o cum ii spune serialului pe care il vizioneaza. The Vampire Diaries. Bun , am intrat pe net , vplay , si am cautat , i-am dat drumu primului episod , sincer era interesant , insa nu prea imi placea rolul masculin principal (Stefan) , insa cand "Buna fratioare" si-a facut aparitia inima mea trebuia cautat sub birou , a luat-o la galop crezand ca o sa ajunga in America pe platourile de filmare. Damon a fost primul personaj dintr-un film care mi-a luat mintile de la prima vedere....

A doua intamplare...

Acum vreo 2 saptamani , iar vorbeam cu instigatoarea de sor-mea la telefon , si imi zicea ca abea asteapta sa apara un nou episod din True Blood. Auzisem eu cate ceva de ici pe colo si de femomenul asta , vampiri , zane , varcolaci , vrajitoare , si la fel am zis ca sunt desene.
Joia trecuta stateam in pat cu laptopul in brate si m-am uitat la ultimul episod din The Vampire Diaries season 3 , si cand s-a terminat am zis sa imi caut altceva sa fac. Am intrat pe blog , postari noi nu erau , eu nu aveam inspiratie sa scriu la vreun capitol si asa am zis sa ma uit si eu la True Blood asta , nu avea sa strice , deoare eu mai si auzisem cate ceva de minunatul Eric , vampirul viking de 1000 de ani care cica s-ar transforma intr-o papa lapte dupa ce nu stiu ce vraja il face sa-si piarda memoria. Pana atunci nu vazusem poze sau nimic referitoare la serial.
Si revenind , joia seara cand  mi-am dat drumu la film , stateam si ma uitam , ce sa spun , plictisitor , nu mi-a placut , dar am zis sa mai las umpic , vedeam ca Sookie era tot cu Bill dar eu stiam ca era cu Eric , prima data am zis ca am incurcat filmul , dar tot uitandu-ma la season 1 , pe la sfarsit , sau inceputul seasonului 2 nici nu mai stiu exact , apare si minunatia mea...ahhh...l-as manca pe paine , parul blond , ochii aceia intensi albatri , gura perfecta  , dantura impecabila , inaltimea preferata de mine la un barbat  (chiar daca eu al 158 cm :D)..corpul pe care fiecare fata si-ar plimba mainile simtind fiecare fibra cum se incoarda sub atingerea delicata. Pfff...need water :))....
Am ajuns numa pana la season 3 episode 2 sa ma uit , insa nu ma las pana nu ma uit la tot , ma inebuneste filmul asta , si am auzit ca season 4 v-a fi cea ce astept eu de mult , Eric and Sookie together ....oooo yyaaa....:)))






Oare v-a mai fi si a treia intamplare , a patra si asa mai departe

Si acum revenind la ale noastre nu am habar de ce am scris toate tampenile astea din postare in simteam nevoia sa o fac , si mai am o intrebare..

Ce serial mai merita vazut ???

Eu una nu am rabdare sa caut , sa ma uit umpic si sa nu-mi placa , ziceti-mi voi , am incredere...

Pupici,

Xoxo

~Bebexutza

7 comentarii:

  1. Da,tipii astia chiar ne-au sucit mintiile:))

    Eu iti recomand Teen Wolf.E super de grozav!Iar Derek Hale,varcolacul meu preferat,e cel mai cel!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact , si de asta mi-a mentionat sor-mea....:))...si paremise am vazut si vreo faza dintr-un episod deasta......
      Mie nu-mi place actorul ala....:D
      Love you :*:*:*:*
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    2. Ce tare:))
      Asta e...

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Deea .. si cu tine trebuie sa vb urgent .. tu .. am intrat la liceu :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca ai intrat la liceu.... e cel dorit ??:*:*:*...
      Felicitari inca o data si sper ca toate sa mearga struna :P:*:*:*
      Pupici,
      Xoxo
      ~Bebexutza

      Ștergere
    2. :* imi incarc cartela zilele astea :* daca e mai vb prin mesaje daca ai :> .. scuze ca nu prea am mai vb .. am fost ingrijorata cu scoala .
      Am intrat la liceul dorit dar la profil economic .. eu vroiam la profil turism si alimentatie :*

      Ștergere
  3. Aha....poi imi dai mesaj cand iti incarci telefonul....
    E bun si economicul
    Si eu sunt tot la economic...si e acceptabil....
    Pupici,
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere